Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Fotograaf Cecile
100% match

Fotograaf Cecile

Cecile maakt prachtige foto's met een stoer randje.
Fotograaf Cecile focust zich vooral op bruidsfotografie, maar is ook te boeken voor evenementen en bedrijfsfeesten. Haar fotografiestijl la...
Lees meer

5 (10 Beoordelingen)
€ 1100 - € 1980
Fotograaf inhuren
100% match

Fotograaf inhuren

Een prachtige fotoreportage van uw feest, evenement of bruiloft.
Tegen een zeer scherpe prijs komt onze professionele fotograaf op uw gelegenheid de mooiste foto’s maken. Al onze fotografen...
Lees meer

4,7 (11 Beoordelingen)
€ 795 - € 1510
Bruidsfotograaf
100% match

Bruidsfotograaf

De bruidsfotograaf maakt een prachtige trouwreportage van uw bruiloft en trouwdag.
Bruidsfotografen Trouwen is een enorm speciale en mooie gelegenheid. Iedere bruiloft is uniek en het belangr...
Lees meer

4,7 (12 Beoordelingen)
€ 695 - € 1530
Bedrijfsfotografie
100% match

Bedrijfsfotografie

Bedrijfsfotografie van uw evenement, opening of bedrijfsfeest verzorgd door een top fotograaf.
Ontdek onze uitgebreide diensten in bedrijfsfotografie, ontworpen om een verscheidenheid aan gel...
Lees meer

4,9 (12 Beoordelingen)
€ 795 - € 1510
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Bedrijfsfeest Fotograaf

Heeft u zwarte jaarcijfers, een groot project afgerond, vakantie of een andere reden om stoom af te blazen? Het maakt niet uit wat u te vieren heeft, Evenses regelt speciaal voor u een bedrijfsfeest fotograaf. Niets is te gek! Een evenement fotograaf inhuren voor een prachtige fotoreportage van uw congres of bedrijfsfeest. Wij verzorgen professionele fotografen tegen scherpe prijzen. Bedrijfsfeest fotografie is een van de belangrijkste middelen om aan je publiek te laten zien waar uw bedrijf voor staat. Of dat nou een restaurant, een bedrijfshal, evenementenlocatie, showroom, winkel, hotel of een kantoor is. Allemaal hebben zij baat bij professionele bedrijfsfotografie. Door goede bedrijfsfoto's is een goede impressie al snel gegeven. Een bedrijfsfeest fotograaf boeken is daarom heel optioneel bij Evenses Entertainment.

De professionele bedrijfsfeest fotograaf weet precies hoe hij uw event mooi in beeld moet brengen! Hier leest u hoe de professionele bedrijfsfeest fotograaf zich onderscheidt:

  • Uitgebreide selectie van mooi bewerkte beelden
    U krijgt meer dan een paar goede foto’s. De sfeer, het programma, het plezier en de gezelligheid, de hoogtepunten, de emotie — uw feest mooi in beeld gebracht. Elke foto is geschikt om te gebruiken.
  • De juiste apparatuur en vaardigheid om met uitdagende lichtsituaties om te gaan
  • Het maken van een goede reportage vereist de juiste apparatuur en vaardigheden. Personeelsfeesten worden meestal op donkere locaties gehouden! Een professionele bedrijfsfeest fotograaf weet hoe hij hier mee om moet gaan!
  • Goede en snelle service
    Dienstverlening waar u doeltreffend mee kan schakelen. Een specialist in bedrijfsfeest fotografie levert meer dan alleen fotografie; hij heeft een aantal aanvullende diensten waarmee hij u verder ontzorgt.
  • Veel ervaring

Bedrijfsfeest Fotograaf boeken

U kan uw bedrijf of onderneming een gezicht geven door professionele foto’s. Dit kan door middel van zakelijke portretten, interieurfoto’s voor een magazine of advertentie of sfeer productfotografie voor jouw website. Wij zijn dé allround fotograaf, geschikt voor elke bedrijfsfeest fotoshoot. Wilt u een bedrijfsfotograaf boeken? Evenses is een bekend boekingsbureau, die een breed assortiment heeft aan artiesten, bands, dj's, acts, professionele artiesten en meer. Daarom kunt u bij ons ook een bedrijfsfeest fotograaf boeken. Wilt u uw feestje iets extra's geven? Dan kunnen wij dat voor u regelen. Wij informeren u graag over de kosten, het optreden en de act zelf. Evenses wilt namelijk niet dat jullie verassingen komt te staan. We zijn uw erkend boekingsbureau, met een breed aanbod aan artiesten, bands, dj`s en ander entertainment. Wilt u dit direct boeken? Dan kunt u contact met ons opnemen.

Via Evenses Kunt u:

of wilt u liever een volledig verzorgt feest:

Bedrijfsfeest Fotograaf



Waarom een fotograaf op het evenement?

Een professionele fotograaf heeft vaak ervaring met het vastleggen van verschillende soorten evenementen en kan de beste hoeken, belichting en compositie bepalen om uw evenement goed vast te leggen.

Is de fotograaf geschikt voor het evenement?

Als u bij ons een fotograaf boekt heeft u altijd de mogelijkheid gehad om het werk van de fotograaf te bekijken. Wij verzorgen een profiel met informatie over de fotograaf en beelden uit het portfolio. Mocht u graag meer werk ontvangen dan kunnen we dat altijd toesturen.

Kunnen wensen vooraf besproken worden?

Ja, het is belangrijk om uw eigen ideeën en suggesties aan de fotograaf te communiceren. Het is mogelijk om voor de boeking contact te hebben om de wensen te bespreken. Een goede fotograaf zal uw wensen en behoeften in overweging nemen en zijn of haar werk aanpassen om aan uw verwachtingen te voldoen.

Waar rekening mee houden bij het boeken van foto & video?

Bij het boeken van foto en video is het belangrijk om rekening te houden met het resultaat waar u naar op zoek bent. Wilt u graag een aftermovie? Dan is een videograaf een goede invulling. Mocht u foto's wensen, dan is een fotograaf of een fotohokje een goede invulling. Het verschil tussen een fotograaf en een fotohokje is dat de fotograaf de foto's nabewerkt en zorgt dat deze digitaal ontvangen worden. Bij het fotohokje worden de foto's direct geprint en kunt u deze na ongeveer 2 weken ook digitaal verwachten.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar