• Bedrijfsfeest recensie.png
  • bedrijfsfeest
Bedrijfsfeest recensie.png
bedrijfsfeest
K EgafgEkA
FbQLdAiTt

Bedrijfsfeest PWC

prijs op aanvraag
Bedrijfsfeest recensie.png

Over Bedrijfsfeest PWC

Rond de kerst hebben wij jaarlijks een feest met de afdeling binnen PWC. Normaal gesproken doen we dit met een sit down dinner, wat we vervolgens afsluiten met een feest. Omdat het feest na het diner hierdoor vrij kort is hebben we er dit jaar voor gekozen om het feest te starten vanaf 20.00 uur. Voor deze nieuwe opzet van het feest heb ik contact opgenomen met evenses. Met hen heb ik besproken hoe we hier invulling aan kunnen geven en welke acts en artiesten hier het beste bij passen.

Wat waren uw wensen voor het feest?

Belangrijk voor ons was dat de medewerkers een leuk dansfeest zouden hebben. Onze collega's zitten veel bij klanten waardoor we elkaar niet veel zien. We wilden daarom een gezellige avond met elkaar creëren. Om extra sfeer te brengen hadden we voor een themafeest gekozen met thema 'Hollywoord'. Onze ervaring is dat dit een goede ijsbreker is. Bovendien vinden de medewerkers het leuk om uit te pakken met hun outfit.

Wat hebben jullie nog meer gedaan om er een goed dansfeest van te maken?

Omdat de avond direct begon met het feest wilden we dat het feest snel op gang zou komen. We hebben in overleg met evenses er daarom voor gekozen om de avond te starten met een openingsact. Samen hebben we gebrainstormd over wat voor act hier goed bij zou passen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Marilyn Monroe act met live pianist. Dit sloot erg goed aan bij het thema. Het was een echte inswinger waardoor iedereen direct op en rond de dansvloer stond.

Hoe hebben jullie de rest van de avond ingevuld?

Voor het avondvullend programma hebben we gekozen om een DJ te boeken. De DJ draaide nummers uit verschillende stijlen en periodes. Dit sloot goed aan bij ons feest omdat we medewerkers uit verschillende leeftijdsklassen hebben. Na de openingsact nam hij het goed over en maakte er een leuk dansfeest van. Overigens hebben we ook een fotohokje geboekt bij evenses. Dit was een groot succes, er stond een flinke rij voor de booth en we houden er een leuke herinnering aan over.

Hoe bent u bij evenses terecht gekomen?

Binnen ons team was er een medewerker die evenses kende en goede ervaringen had met ze. Ze was op een feest geweest waar de DJ van evenses draaide en die vond ze erg goed. Hij heeft nu twee keer op een feest van ons gedraaid en we zijn het hier helemaal mee eens.

Hoe heeft u het contact met evenses ervaren?

Heel positief, evenses reageerde snel en waren altijd bereid mee te denken. Dit vond ik erg prettig, zo stond ik er niet alleen voor met de organisatie van het feest. Ook hebben ze alle details met de artiesten goed afgestemd. Iedereen wist waar die aan toe was, dit gaf veel vertrouwen.

Zijn uw wensen uitgekomen?

Ja, we hebben een erg leuk feest gehad die meteen van start ging en waar we goed gedanst hebben. De voorbereiding liep goed. De organisatie begon met een idee en hier hebben we samen een erg leuke uiting aan gegeven met de openingsact, DJ en foto booth.

Zou u evenses in de toekomst weer benaderen?

Dit was de derde keer dat we met evenses hebben samengewerkt en ik ga ze zeker weer benaderen voor een volgende editie van ons jaarfeest!

Hoe kijkt de Marilyn Monroe act terug op het feest?

We werken inmiddels een aantal jaar samen met evenses met onze act The Piano Man. Evenses heeft ons op veel verschillende feesten geboekt en dit doen we altijd met veel plezier. Voor dit feest had ik contact met Bas over het Hollywood thema. Hierdoor kwam ik op het idee om contact te leggen met een zangeres waar we regelmatig mee samenwerken. Zij heeft een erg sterke Marilyn Monroe act die hier uitstekend bij zou passen. We hebben dit bij Bas neergelegd en videomateriaal meegezonden. Heel tof dat de klant hier voor koos! The Piano Man was begonnen met spelen bij de binnenkomst van de gasten. Hij heeft toen mooie achtergrondmuziek gespeeld in het thema van Hollywood. Op het moment dat alle gasten er waren kwam de zangeres erbij en hebben we de openingsact verzorgd. Dit was heel cool om te doen. De groep kwam naar de dansvloer en het werd een echt feest!

Hoe kijkt Bas van evenses terug op het feest?

Het voortraject was erg leuk. De vraag was om een goed dansfeest te organiseren in Hollywood thema. Het maakt mijn werk extra leuk als we hier samen naar de beste invulling voor zoeken. De Marilyn Monroe act is geen algemene act die we aanbieden op de site. In overleg met PWC, het team hier en onze artiesten zijn we uiteindelijk bij deze invulling gekomen. Het dialoog was open waardoor we vrij snel tot goed passend entertainment zijn gekomen. In een vorig feest bleek DJ Maxiumuss al erg goed te passen het bedrijfsfeest van PWC. Daarom hebben we gekozen hem weer in te zetten. Dit keer heeft ook hij zijn set aangepast aan het thema. Een foto booth is altijd een leuk extra op een feest. Gasten vinden het, zeker in de latere uurtjes, altijd erg leuk om foto’s met elkaar te nemen. Leuk dat ze ervoor kozen deze erbij te boeken. Ik hoop dat ze met een volgend thema feest weer bij ons aankloppen, ik kijk er naar uit om mee te helpen er weer een leuk feest van te maken!

Ontvang de beschikbaarheid van Bedrijfsfeest PWC
Starttijd
Geschikt voor:

FAQ

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Bedrijfsfeest recensie.png Bedrijfsfeest PWC
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar