7 redenen om een weddingplanner te huren!

micheile henderson b OFeLYr unsplash

Weddingplanner huren

Trouwt u binnenkort en wilt u zorgeloos genieten van uw trouwdag? Of is het moeilijk voor u om de bruiloft te plannen en te organiseren? Dan is een Weddingplanner de perfecte oplossing voor u. Hij of zij neemt de organisatie van de bruiloft van u en uw aanstaande over, zodat u uw dag zorgeloos en vooral ontspannen kunt meemaken. Hieronder vindt u zeven redenen waarom een weddingplanner van toegevoegde waarde is voor uw bijzondere dag.

De Weddingplanner regelt alles voor u

Uw bruiloft zou een van de mooiste dagen in uw leven moeten zijn. Alles moet perfect zijn en uiteraard een onvergetelijke dag voor iedere genodigde. Helaas is het organiseren van de bruiloft voor veel toekomstige stellen een stressvolle tijd. Er is zoveel om te organiseren en na te denken. Soms zijn er zoveel dingen dat u niet eens weet waar u moet beginnen. 
De weddingplanner zal alles voor u regelen en heeft jarenlange ervaring in het organiseren van bruiloften, borrels, recepties en ceremonies. De Weddingplanner kent de nieuwste trends en vele manieren om de dag perfect voor u te maken. Bovendien helpt een Weddingplanner u bij eventuele 'problemen' en ook om ze helpen vermijden. Elk stel heeft verschillende wensen en smaken, de Weddingplanner gaat met u in gesprek over persoonlijke wensen en ideeën en doet er alles aan om deze uitvoerbaar te maken.

Redenen om een Weddingplanner in te huren

♥ Om u aan uw huwelijksbudget te houden 
♥ U helpen met een objectief advies
♥ Een geschikte trouwlocatie vinden
♥ Hulp bij het vinden van een goede cateraar
♥ Een originele trouwdag organiseren
♥ En uiteraard om ontspannen de huwelijksdag te beleven. Geen zorgen met een Weddingplanner!

1. Het huwelijksbudget

Een bruiloft kost geld en dat kan best duur zijn. De meeste jonggehuwden besteden meer dan duizenden euro's aan een perfect huwelijk. Het is daarom altijd fijn om iemand bij je te hebben die precies weet waar je op moet letten. Dit kan veel geld besparen. Hij/zij kan u ook helpen het huwelijksbudget in de gaten te houden. De Weddingplanner biedt u geschikte opties, zodat u het budget niet overschrijdt. Waardeert u een goedkope maar hoogwaardige catering, een betaalbaar bruiloftstransport en een prachtige trouwlocatie? Een weddingplanner heeft een groot netwerk en kan u veel creatieve en betaalbare opties bieden.

2. Objectief advies

De weddingplanner heeft een objectief beeld van de dingen. U kunt erop vertrouwen. Hij/zij heeft een andere connectie met jou dan je vrienden of familie hebben met jou. Zodat de Weddingplanner u een objectief advies kan geven als het gaat om het plannen van uw huwelijksfeest en u ook kan adviseren over belangrijke zaken als trouwlocatie, vervoer, styling of catering.

3. De perfecte trouwlocatie

Heeft u nog geen geschikte trouwlocatie gevonden? Nogmaals een Weddingplanner kan u daar zeker mee helpen. Hij heeft vele jaren ervaring en veel contacten. Hij zal snel een droomplek voor je vinden! Zelfs een bruiloft in het buitenland is geen probleem.

4. De beste catering en de beste leveranciers

Onze weddingplanner werkt samen met verschillende leveranciers, waaronder cateringbedrijven. Hij/zij weet precies welk cateringbedrijf voor uw bruiloft ideaal is. Er zijn verschillende mogelijkheden om uw wenste te realiseren. Of het nu gaat om een stevig diner, een buffet, sushi-snack of een foodtruck, de Weddingplanner regelt het voor u. 
Naast perfecte catering heeft de weddingplanner ook contacten met andere leveranciers, zoals een bruiloft bloemist en stylisten. Hij/zij zorgt ervoor dat de trouwlocatie met de bloemen en de styling aan uw verwachtingen voldoet. Natuurlijk wordt ervoor gezorgd dat alles binnen het huwelijksbudget blijft.

5. Ceremoniemeester

U wilt uw familie of vrienden niet belasten met de zware taak van de ceremoniemeester? Zelfs dan is een weddingplanner een goede keuze. De weddingplanner organiseert niet alleen u bruiloft, maar helpt u ook op de trouwdag. De Weddingplanner fungeert dan als ceremoniemeester en bereidt een script voor op uw trouwdag.

6. Onvergetelijke trouwdag

De weddingplanner heeft talloze bruiloften georganiseerd en een lijst aan creatieve ideeën. Als u niet weet hoe u verder moet, kan een weddingplanner een originele oplossing voorstellen en uitkomst bieden. Dit zijn vaak ideeën waar u niet aan heeft dacht. Wilt u bijvoorbeeld een photobooth op uw bruiloft, maar wilt u niet dat deze alle ruimte in beslag neemt? Dan komt de weddingplanner met een creatieve oplossing, bijvoorbeeld met een miniatuurfotozuil. Of bent u op zoek naar manieren om uw gasten te vermaken? Zelfs dan komt de weddingplanner met enkele suggesties die passen in het huwelijksbudget. Dankzij creatieve en unie ideeën organiseert de weddingplanner een onvergetelijke trouwdag speciaal voor jullie.

7. Geen stress

De tijd vóór de bruiloft zou de verwachtingen van de bruiloft moeten vergroten en u plezier geven. Maar de meeste paren ervan dat niet. Ze waren druk bezig met de uitgebreide organisatie en genoten niet echt van deze taak. Het is meer een stressvolle tijd. Als u dit wilt voorkomen, is het een goed plan om de organisatie over te dragen aan iemand anders. Een weddinplanner is er om uw wensten vervullenen u te helpen in de tijd voorafgaand aan u grote dag. Van de organisatie van een trouwlocatie en catering tot de aankoop van een bruidsboeket en last-minute verzoeken van gasten. Daarnaast regelt de weddingplanner ook de vervelende dingen, zoals de organisatie van een bruiloftsverzekering of de betaling van rekeningen. Zodat u zich volledig kunt concentreren op de mooie dingen, zoals het kiezen van een bruidstaart.

De weddingplanner denkt overal aan, zodat u kunt genieten van de tijd vóór de bruiloft en uw huwelijksdag bewust en ontspannen kunt beleven.

De weddingplanner organiseert een droomhuwelijk

Droomt u al jaren van een prachtige bruiloft? En heeft u concrete ideeën, maar weet u niet hoe u die ideeën moet realiseren? Huur dan een Weddingplanner in! De Weddingplanner luistert naar u en probeert uw wensen te vervullen. Hij/zij zorgt ervoor dat uw bruiloft tot in het laatste details perfect is georganiseerd. Dankzij het werk van een Wedding planner werk beleeft u uw droomhuwelijk. ♥



Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar