5 dingen die een presentator kan doen

Presentator inhuren voor uw bedrijfsfeest of congres

Bent u betrokken bij de organisatie van een bedrijfsevenement, een congres, beurs of seminar? Of organiseert u een groot feest of een bruiloft? En bent u op zoek naar een presentator die alle programmaonderdelen met elkaar verbindt en zorgt voor interactie tussen uw gasten? Evenses helpt u graag bij het selecteren van een presentator.

 

Wist u dat u bij ons een presentator kunt inhuren voor diverse activiteiten? Onze presentatoren hebben diverse presentatiestijlen. Zo kunnen ze optreden als:

 

Moderator

Gastheer

Trouwambtenaar

Dagvoorzitter

Typetje, zanger

 

Met één van onze presentatoren wordt uw bedrijfsfeest, zakelijke event, beurs, evenement of bruiloft een onvergetelijk succes. Onze professionals zitten al jarenlang in het vak en voelen de ambiance zeer goed aan. Hierdoor kunnen zij uw gasten dan ook goed entertainen.

 

Moderator

Wilt u maximale interactie in uw programma brengen? Dan kunt u een presentator inhuren als moderator, oftewel gespreksleider. De moderator zorgt ervoor dat een discussie of vraaggesprek goed geleid wordt en dat de dialogen gestructureerd, eerlijk en professioneel verlopen. Ook let deze gespreksleider erop dat alle deelnemers actief aan uw meeting of bijeenkomst kunnen meedoen.

 

De moderatoren van Evenses zorgen ervoor dat uw meeting interessant en relevant blijft. Zij dagen uw gasten uit om mee te denken, vragen door en bewaken de rode lijn van uw programma.

 

Gastheer

Organiseer je een feest of een groot event? Dan heeft u iemand nodig die uw doelgroep aanspreekt. Iemand die grappig en charismatisch is en precies weet wat hij doet. Dat is een gastheer of gastvrouw van Evenses. Onze gastheren/gastvrouwen ontvangen, vermaken en entertainen uw gasten op een gepaste manier. Gastvrijheid, charme, vriendelijkheid en interactie zijn de sleutelwoorden van uw evenement. Een gastheer/gastvrouw draagt de verantwoordelijk voor de sfeer op uw evenement. Zij zorgen ervoor dat al uw gasten het naar hun zin hebben.

 

Trouwambtenaar

Bent u op zoek naar een trouwambtenaar die van uw bruiloft een feestelijk en prachtig geheel maakt? Ook dan kunt u een presentator inhuren. Veel van onze presentatoren zijn ook inzetbaar als trouwambtenaar. Door een trouwambtenaar in te huren, weet u zeker dat uw huwelijksceremonie helemaal op uw wensen afgestemd wordt. Een presentator als trouwambtenaar inhuren scheelt veel stress en zorgt ook nog eens voor een persoonlijke en onvergetelijke ceremonie. U kunt ervoor zorgen dat de ceremonie een persoonlijk, interactief, humoristisch en persoonlijk verhaal wordt. Met een trouwambtenaar van Evenses weet u zeker dat uw huwelijksceremonie een van de leukste onderdelen van uw trouwdag wordt.

 

Zoekt u een trouwambtenaar die een prachtig, feestelijk geheel van uw bruiloft maakt? Kies dan voor een zingende trouwambtenaar, zoals Ms. Jane. Zij voegt een extra noot toe aan uw ceremonie. 

 

Dagvoorzitter

Organiseert u een gevarieerd bedrijfsevenement? Of een event? Dan kunt u uw bedrijfsevenement laten leiden door een dagvoorzitter. De dagvoorzitter leidt het programma in goede banen en zorgt ervoor dat alle programmaonderdelen aan bod komen en volgens het tijdschema verlopen. De dagvoorzitter kondigt de sprekers aan, leidt de discussies, behandelt al uw gasten met respect en zorgt ervoor dat uw gasten een goed gevoel hebben als ze uw event verlaten. Een dagvoorzitter doet dus meer dan presenteren alleen. Deze heeft onder andere de volgende taken: modereren, presenteren en interviewen. Wilt u echt indruk maken op uw gasten? Kies dan voor een bekende Nederlander als dagvoorzitter, zoals Tim Hoffman, Tess Milne, Jan Versteegh of Dennis Weening.

 

Typetje

Wilt u uw gasten een grote glimlach bezorgen op uw feest? Dan is een typetje op uw event natuurlijk onmisbaar. Bij Evenses huurt u een typetje die niet alleen heel grappig is, maar ook optreedt als presentator. Wat dacht u bijvoorbeeld van een of meerdere Candy Girls of de complimenteuze dames van The Compliments?

 

Candy Girls

De Candy Girls zijn mooie dames die de mooiste jurken dragen en met een glimlach lekkere zoetigheden uitdelen op uw feest. Iedereen houdt wel van iets lekkers op zijn tijd. Onze Candy Girls serveren snoepjes, chocolade, ijsjes of desserts op uw feest of jubileum. Dit doen zij in de meest spraakmakende en toepasselijke kostuums.

 

De Candy Girls van Evenses bestaan uit een team van prachtige hostessen die op meerdere feesten, jubilea, bedrijfsfeesten, evenementen en gelegenheden gasten verzorgen met zoete hapjes. Onze Candy Girls zijn de kers op de taart op uw bedrijfsfeest of evenement.

 

The Compliments

Wat is er nu leuker dan een complimentje krijgen? De vrouwen van The Compliments laat elke persoon op uw feest stralen. Met behulp van een welgemeend compliment van één van deze dames, lopen alle gasten met een grote glimlach rond. Zij delen de complimenten uit in een gouden enveloppen met daarin eventueel uw persoonlijke boodschap. Iedere gast kan het compliment dus bewaren en het later weer teruglezen. Hoe bijzonder is dat? 

 

Hostessen

Natuurlijk wilt u dat uw gasten direct een goede indruk hebben van uw feest of evenement. Om dit te realiseren, kunt u hostessen inzetten. Zij verwelkomen uw gasten hartelijk met een grote glimlach en zorgen voor een soepele ondersteuning. De hostessen dragen altijd kostuums die bij uw feest, jubileum of evenement passen, zodat zij het thema of de sfeer van uw event perfect uitstralen. De vriendelijke en hartelijke dames zorgen voor een goed begin van uw congres, bedrijfsevenement of beurs. Evenses werkt samen met een team van mooie en professionele dames die precies weten hoe zij uw product of bedrijf op de juiste manier moeten presenteren.

 

Kies voor een compleet pakket

Als entertainment professioneel kunnen wij veel voor u regelen. Naast het boeken van een presentator, kunt u ons ook inschakelen voor de complete organisatie van uw bruiloft, bedrijfsfeest, jubileum of evenement. Zo kunt u een arrangement boeken dat uit een aantal onderdelen bestaat, zoals een DJ of zanger, een gastheer, een fotograaf of fotohokje en een dansvloer. Voor elk soort feest of evenement bieden wij u een passend arrangement. U heeft onder meer de keuze uit een:

 

Bruiloftspakket

Bedrijfspakket

Bandpakket

 

 
Presentator inhuren

Wilt u een van onze presentatoren inhuren voor uw evenement, bruiloft, beurs, congres, bedrijfsfeest of zakelijke feest? Dan kunt u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen voor een vrijblijvend advies. Onze adviseurs denken graag met u mee.

Reactie toevoegen

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.