Waarom een fotohokje op uw feest?

Fotohokje huren.jpg

Fotohokje huren

Een fotohokje is dé perfecte gadget om uw feest of evenement nog meer op te leuken. Het kan zijn dat u er al over hebt nagedacht om een fotohokje voor uw feest te huren, maar dat u er nog niet zeker van bent of het een echt goed idee is. Bekijk hier de 10 redenen waarom een photobooth echt onmisbaar is op uw feest of evenement.

1. Tastbare herinnering

Een photobooth verzamelt de meest leuke, grappige en vrolijke foto’s van uw gasten. Ze krijgen deze foto’s mee, zodat ze ook nog eens een leuk aandenken hebben aan uw feest. Bovendien worden alle foto’s digitaal opgeslagen. Dit betekent dus dat u er maanden later nog veel plezier aan kunt beleven. Een fotohokje zorgt dan ook voor een tastbare, leuke herinnering aan uw feest.

2. Een photobooth is zeer betaalbaar

Een fotohokje vormt perfect entertainment voor uw feest en is ook nog eens zeer betaalbaar. Vooral als u het vergelijkt met andere vormen van entertainment, zoals een DJ, band of clown. Bovendien kun u met een fotohokje besparen op een gastenboek, omdat het fotohokje deze functie al overneemt. Wilt u weten hoe betaalbaar een photobooth is? Bekijk het overzicht dan op onze fotohokjespagina.

3. Dé smaakmaker voor ieder feest

Fotohokjes zijn dé smaakmaker voor ieder feest. Het maakt niet uit of het gaat om een bruiloft, een bedrijfsfeest, een jubileum, een beurs of een verjaardagsfeest; een photobooth is altijd een succes. Bovendien kunt u bij Evenses alles personaliseren in de stijl van uw feest of evenement. Vanaf het fotohokje tot aan de fotoprints.

4. Het kost u geen moeite

Als u een photobooth huurt, heeft u hier weinig werk aan. Het hokje wordt voor u opgebouwd en er is altijd een medewerker aanwezig om u te helpen. Het kost u dus geen moeite, zodat u gewoon van uw feest geniet. Aangezien een photobooth uit allemaal losse onderdelen bestaat, kan al het materiaal de trap op worden getild en past het in een lift. U hoeft dus nauwelijks energie te stoppen in het regelen van een fotohokje, maar haalt er wel heel veel uit.

5. Humor gegarandeerd

Een van de grootste redenen om een photobooth te huren is de humor. Of u het hokje nu inzet op uw bruiloft, bedrijfsfeest, winkelopening of het wijkfeest; een photobooth zorgt gewoon voor heel veel lol. Hoe gekker de foto’s, hoe beter. Het levert dan ook veel humor op. Iets waardoor al uw gasten wat losser worden en allemaal het hokje in willen om een gekke foto te maken. Er komen dan ook heel wat grappige plaatjes uit de booth, die veel losser en impulsiever zijn dan een standaard pasfoto. Bovendien zullen vrienden elkaar ook wat in de maling nemen, iets waardoor de sfeer op uw feest of event nog leuker wordt.

6. Onbeperkt foto’s maken

Als u een fotohokje huurt, is dat voor minimaal vier uur. In deze tijd kunnen uw gasten onbeperkt foto’s maken en afdrukken. Ze hebben dus heel veel foto’s en herinneringen van uw feest. Een photobooth is gegarandeerd een succes waar uw gasten geen genoeg van krijgen. De kans is groot dat ze veel meer foto’s dan slechts een foto maken. Na de fotosessie worden de foto’s gelijk afgedrukt, zodat ze gasten direct een aandenken hebben. De photobooth wordt standaard geleverd met grappige accessoires, zoals hoedjes en brillen. Hiermee worden de foto’s nog leuker.

7. Een photobooth maakt uw feest uniek

Ook al worden fotohokjes steeds populairder op feest, toch zijn ze nog geen standaard onderdeel van elk feest of evenement. Zo ziet u ze nog niet vaak op een bruiloft, bedrijfsfeest of verjaardag. Met een fotobooth maakt u uw feest of evenement dus nét iets specialer en unieker. Bovendien zorgt het ervoor dat iedere gast het feest verlaat met een grappig en persoonlijk aandenken.

8. Een fotohokje is gewoon leuk

Een fotohokje op uw feest is gewoon heel leuk. Al uw gasten worden vrolijk van de grappige accessoires die ze opzetten en de gekke gezichten die ze trekken als de foto wordt gemaakt. Er staat gegarandeerd een rij voor het hokje. Als u uw feest nog leuker wilt maken, is een photobooth dan ook een echte must!

9. Aanpasbaar aan uw feest

Natuurlijk wilt u dat het fotohokje bij de stijl van uw feest past. Dit kan geregeld worden. U kunt de kleur van het hokje bepalen. Het is zelfs mogelijk om meerdere kleuren te laten rouleren. Zo is het hokje het ene moment blauw en een paar seconden later weer roze, rood of groen. Tevens bepaalt u zelf het bericht dat onder uw foto’s wordt geplaatst.

Branded photobooth

Wilt u uw bruiloft, bedrijfsfeest of evenement echt onvergetelijk maken? Kies dan voor een branded photobooth. Hiermee zorgt u ervoor dat uw bruiloft, bedrijfsfeest of evenement helemaal niet vergeten wordt. Een branded photobooth kunt u volledig personaliseren. U bepaalt zelf wat er op de achtergrond van de foto staat en welke tekst er op de afgedrukte foto’s wordt gedrukt.

10. Het is een perfecte promotietool

Wist u dat u de foto’s die zijn gemaakt in de photobooth direct op Facebook en Instagram kunt posten? Een fotohokje is dan ook een perfecte gadget om uw feest of evenement te promoten. Dit is vooral handig als u het hokje heeft gehuurd voor een commercieel evenement, zoals een beurs of een bedrijfsfeest. Hiermee laat u zien dat uw klanten en medewerkers betrokken zijn bij uw merk, product of bedrijf.

Fotohokje huren voor uw feest?

Bent u overtuigd en wilt u graag een fotohokje huren voor uw feest? Op onze fotohokjespagina treft u een overzicht van de verschillende hokjes die we verhuren. Evenses Entertainment heeft verschillende soorten photobooths, zowel voor kleine als voor grote evenement. Zo heeft u onder meer de keuze uit een standaard fotohokje, een LED-photobooth en een branded photobooth. Of wat dacht u van voordelige fotozuil of een fototrailer? Bekijk de mogelijkheden of laat u adviseren door een van de onze specialisten.



Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar