Het perfecte evenement voor jou!

Evenement, feest organiseren.jpg

Er zijn een hoop dingen waar u aan moet denken als u een feest organiseert. De catering, de uitnodigingen en de locatie zijn slechts enkele voorbeelden van zaken waar u aan moet denken bij het organiseren. Eigenlijk zijn dit onderwerpen waar u niet te veel tijd aan kwijt wilt zijn omdat ze niet zo vermakelijk en tijdrovend zijn. Deze zaken zijn natuurlijk wel van groot belang om een feest in juiste banen te leiden. Iets wat wel leuker is om te regelen is het entertainment tijdens het feest!

Het is niet makkelijk om de juiste acts of het beste vermaak voor jouw feest te regelen. Er is namelijk veel keuze en elke act heeft weer iets onderscheidend tegenover de andere opties. Het kan ook interessant zijn om voor iets te kiezen waar mensen nog niet bekend mee zijn. Door de grote variatie binnen het aanbod is het mogelijk om de gasten of bezoekers te verassen met iets wat ze nog nooit hebben meegemaakt. Een ervaring is ook iets wat mensen nooit zullen vergeten en lang na het feest nog over zullen praten.

Om een keuze te maken of gewoon om inspiratie op te doen hebben wij voor u een top 5 opgesteld van evenementen waarvan wij denken dat het voor u een unieke ervaring zal zijn.

Skate & BMX-show

Deze show wordt uitgevoerd door echte professionals. Dat moet ook wel, aangezien de schansen en de half pipe waarop geskatet en gefietst wordt niet echt toegankelijk zijn voor beginners. De trucs die uitgehaald worden, zorgen ervoor dat het publiek enthousiast wordt en versteld staan van wat er voor hen gebeurt.

Het publiek kan zeer dichtbij staan en zelf tussen de sprongen in kunnen staan. De schansen en half pipe worden zelf aangeleverd en geregeld. Het is natuurlijk wel van belang dat er ruimte is waarop deze activiteiten gehouden kunnen worden. Al met al een sensationele show geschikt voor jong en oud.

Tissue Act

Deze sierlijke act draait voornamelijk om de acrobaat die acrobatiek combineert met een dans en muziek. Het kan daarom gebruikt worden om de aandacht te krijgen bij een feest, bruiloft of andere gelegenheden.

De tissue act vergt veel kracht en uithoudingsvermogen van de persoon die het uitvoert. De show brengt dus enige gevaren mee, maar de acrobaten die deze show opvoeren zijn ervaren en kennen de fijne kneepjes van het vak.

Duo Keyz & Drumz

Wilt u echt een festiviteit maken van uw feest? Boek dan deze gezellige en vermakelijke band om de muziek te verzorgen. De band bestaat uit een pianist en een drummer. Deze zorgen er samen voor dat het een avond wordt die mensen niet snel meer zullen vergeten. Het repertoire van deze band bestaat uit de 1000 bekendste hits aller tijden, Nederlandse hits en ook nummers die u graag zou willen horen op aanvraag. Natuurlijk is er tussendoor ook tijd voor vermaak en maakt het duo verbinding met het publiek.

Het duo kan ook nog uitgebreid worden met een tweede pianist, een saxofonist en zelfs een complete blazerssectie. Er zijn nog meer opties om dit duo aan te vullen waardoor dit een veel gekozen act is.

Mystic Fire Art Solo

Vuur is iets waar mensen altijd door gefascineerd zijn. Deze act combineert dit door een show eromheen te maken met verschillende kostuums, dansen en vuurtechnieken. De act wordt veelal omschreven als uniek, artistiek en vernuftig.

Het is natuurlijk wel van belang dat in acht wordt genomen dat de locatie geschikt is om deze act uit te voeren. Ook wij willen dat de act veilig verloopt voor het publiek. Vraag daarom na bij de contactpersoon van de locatie wat de mogelijkheden zijn.

Burlesque danseres

Om echt een smaakvolle beleving aan een feest te geven is deze danseres zeer geschikt! Er zijn verschillende acts waar uit gekozen kan worden die de danseres uit kan voeren. Voor elke evenement is wel iets te vinden wat erbij past.

De danseres zal zelf voor muziek zorgen bij de gekozen act. Er is wel een kleedkamer en een goed werkende muziekinstallatie gewenst bij de locatie.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden met verschillende acts of shows? Neem dan gerust eens contact met ons op. Wij informeren u graag. U kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken. Of stel uw vraag aan de chatmedewerker op onze website.



Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar