• karaoke feest
  • karaoke feest organiseren
  • karaoke
  • karaoke zingen
  • karaoke
  • karaoke set
  • karaoke microfoon
  • karaoke set huren
  • karaoke songs
karaoke feest
karaoke feest organiseren
karaoke
BGmUukyZaQ
karaoke zingen
karaoke
karaoke set
karaoke microfoon

Karaoke feest organiseren

prijs op aanvraag
karaoke feest

Over Karaoke feest organiseren

Vindt u het leuk om onder de douche te zingen? Zet u de radio aan om volop mee te doen? Wilt u ook een avond vol gezelligheid met vrienden, familie of collega's zodat u met iedereen uw zangtalent kan delen? Dan is het tijd om een *​​karaoke feest* te organiseren. Wilt u daar hulp bij? Wij organiseren het voor u!

Wat wij allemaal voor uw karaoke feest organiseren is het volgende:

Entertainment

Op uw karaoke feest wilt u natuurlijk de beste karaoke nummers meezingen. Wij regelen DJ's voor karaoke feesten. DJ's hebben de benodigde apparatuur zoals microfoons, speakers en een scherm om lekker hard mee te zingen met het karaoke nummers. Natuurlijk brengen de DJ's ook mooie lichten met zich mee om er een spectaculair karaoke feest van te maken.

feest karaoke.jpg

In plaats van een DJ kunt u er ook voor kiezen om een [tribute band](/tribute-band) in te huren. Als u wilt mee zingen met wereldberoemde nummers past een tribute band beter bij uw karaoke feest.

Toch liever meezingen met de beste Nederlandse hits? U kunt er ook voor kiezen om een bekende artiest in te huren bij Evenses voor uw karaoke feesten. U bent namelijk helemaal vrij om elk soort entertainment voor uw karaoke feest organiseren. Wij gaan het voor u regelen!

Foto- of videograaf

Op een karaoke feest hoopt iedereen natuurlijk de hele avond hard mee te kunnen zingen! Natuurlijk, na het drinken van wat drankjes, kan de tijd heel erg snel gaan, vandaar dat er foto's gemaakt kunnen worden op uw karaoke feest. Het beste is om een fotograaf op je feestje rond te laten lopen, want hij zorgt voor actiefoto's in verschillende situaties.

Voor uw karaoke feest raden wij aan om een foto- of videograaf in te zetten, die mooie kiekjes maakt op het karaoke feest. Toch wat anders dan een fotograaf op uw feest? Kies bijvoorbeeld voor een fotohokje huren waar iedereen in zijn eigen tempo foto's kan maken. Het grootste voordeel van het inzetten van een fotobooth op uw karaoke feest is dat de foto's ook volledig gepersonaliseerd kunnen worden of voorzien kunnen worden van een logo. Dan weet iedereen meteen waar die dat toffe karaoke feest heeft gehad!

Karaokefeest.jpg?w=1080&h=550&fit=crop

Decoratie voor uw karaoke feest

Het kiezen van de juiste decoratie voor uw karaoke feest is natuurlijk lastig, maar het is toch leuk als het is aangekleed in een thema. Denk nou aan lekker Hollands of back to the 80's. Met deze decoraties creëer je de ideale sfeer die je op een karaoke feest wilt uitstralen. Denk aan linten, ballonnen, tenten of low in the dark! Daarnaast zouden wij voor uw karaoke feest ook een super gave Verlichte Dansvloer Huren kunnen regelen, kan toch niet beter? Alles wordt voor u op maat gemaakt en gebouwd. Bij het maken van een ontwerp voor uw feest wordt rekening gehouden met al uw decoratievoorkeuren.

Karaokefeest organiseren.jpg

Waar wacht u nog op? Dit is toch het feest waar u op zit te wachten! Heeft het toch nog wat aanpassingen nodig, een personal touch? Vul een aanvraag op onze website in of bel voor alle opties en eventuele extra toevoegingen die wij aanbieden.

Op zoek naar een ander soort entertainment?

Bij Evenses bieden we niet alleen volledige themafeesten aan, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Bands, Zangers, Acts, andere Live muziek en meer! Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u het juiste Entertainment boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Karaoke feest organiseren
Starttijd
Categorie:

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

karaoke feest Karaoke feest organiseren
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp