• karaoke feest
  • karaoke feest organiseren
  • karaoke
  • karaoke zingen
  • karaoke
  • karaoke set
  • karaoke microfoon
  • karaoke set huren
  • karaoke songs
karaoke feest
karaoke feest organiseren
karaoke
BGmUukyZaQ
karaoke zingen
karaoke
karaoke set
karaoke microfoon

Karaoke feest organiseren

prijs op aanvraag
karaoke feest

Over Karaoke feest organiseren

Vind u het leuk om onder de douche te zingen? Zet u de radio aan om volop mee te doen? Wilt u ook een avond vol gezelligheid met vrienden, familie of collega's zodat u met iedereen uw zangtalent kan delen? Dan is het tijd om een *​​karaoke feest* te organiseren. Wilt u daar hulp bij? Wij organiseren het voor u!

Wat wij allemaal voor uw karaoke feest organiseren is het volgende:

Entertainment

Op uw karaoke feest wilt u natuurlijk de beste karaoke nummers meezingen. Wij regelen DJ's voor karaoke feesten. DJ's hebben de benodigde apparatuur zoals microfoons, speakers en een scherm om lekker hard mee te zingen met het karaoke nummers. Natuurlijk brengen de DJ's ook mooie lichten met zich mee om er een spectaculair karaoke feest van te maken.

feest karaoke.jpg

In plaats van een DJ kunt u er ook voor kiezen om een [tribute band](/tribute-band) in te huren. Als u wilt mee zingen met wereldberoemde nummers past een tribute band beter bij uw karaoke feest.

Toch liever meezingen met de beste Nederlandse hits? U kunt er ook voor kiezen om een bekende artiest in te huren bij Evenses voor uw karaoke feesten. U bent namelijk helemaal vrij om elk soort entertainment voor uw karaoke feest organiseren. Wij gaan het voor u regelen!

Foto- of videograaf

Op een karaoke feest hoopt iedereen natuurlijk de hele avond hard mee te kunnen zingen! Natuurlijk, na het drinken van wat drankjes, kan de tijd heel erg snel gaan, vandaar dat er foto's gemaakt kunnen worden op uw karaoke feest. Het beste is om een fotograaf op je feestje rond te laten lopen, want hij zorgt voor actiefoto's in verschillende situaties.

Voor uw karaoke feest raden wij aan om een foto- of videograaf in te zetten, die mooie kiekjes maakt op het karaoke feest. Toch wat anders dan een fotograaf op uw feest? Kies bijvoorbeeld voor een fotohokje huren waar iedereen in zijn eigen tempo foto's kan maken. Het grootste voordeel van het inzetten van een fotobooth op uw karaoke feest is dat de foto's ook volledig gepersonaliseerd kunnen worden of voorzien kunnen worden van een logo. Dan weet iedereen meteen waar die dat toffe karaoke feest heeft gehad!

Karaokefeest.jpg?w=1080&h=550&fit=crop

Decoratie voor uw karaoke feest

Het kiezen van de juiste decoratie voor uw karaoke feest is natuurlijk lastig, maar het is toch leuk als het is aangekleed in een thema. Denk nou aan lekker Hollands of back to the 80's. Met deze decoraties creëer je de ideale sfeer die je op een karaoke feest wilt uitstralen. Denk aan linten, ballonnen, tenten of low in the dark! Daarnaast zouden wij voor uw karaoke feest ook een super gave Verlichte Dansvloer Huren kunnen regelen, kan toch niet beter? Alles wordt voor u op maat gemaakt en gebouwd. Bij het maken van een ontwerp voor uw feest wordt rekening gehouden met al uw decoratievoorkeuren.

Karaokefeest organiseren.jpg

Waar wacht u nog op? Dit is toch het feest waar u op zit te wachten! Heeft het toch nog wat aanpassingen nodig, een personal touch? Vul een aanvraag op onze website in of bel voor alle opties en eventuele extra toevoegingen die wij aanbieden.

Op zoek naar een ander soort entertainment?

Bij Evenses bieden we niet alleen volledige themafeesten aan, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Bands, Zangers, Acts, andere Live muziek en meer! Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u het juiste Entertainment boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Karaoke feest organiseren
Starttijd
Categorie:

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

karaoke feest Karaoke feest organiseren
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar