• Team Rush Hour boeken voor uw event
  • Nederlandse artiesten
  • artiesten huren
Team Rush Hour boeken voor uw event
JtvYbymaE
hoonLXcGBw
ahBrBwmsaQ
DCiLtrQEPM
U tgykynjCo
OYzztgcqIbg
Nederlandse artiesten

Team Rush Hour boeken

prijs op aanvraag
5 (3 Beoordelingen)

Over Team Rush Hour

Team Rush Hour Boeken

Team Rush Hour is goed bezig in de club- en festivalscene. Hun muziek is een mix van Moombathon, Dancehall, House en Urban. Dankzij hun unieke performance met een hoog energielevel en veel interactie met het publiek weten de mannen zich al jaren op vele line-ups in zowel binnen- als buitenland te plaatsen.

Naast al die optredens zitten de heren ook dagelijks in de studio. Inmiddels hebben hun tracks, bootlegs en mixtapes miljoenen plays, streams en downloads op alle platforms. Team Rush Hour staat altijd klaar om elk formaat club en festival in vuur en vlam te zetten!

Team Rush Hour Boeken voor uw event of festival?

Wilt u Team Rush Hour boeken voor uw bedrijfsfeest, evenement of festival? Deze act is via Evenses te huren voor uw feest. vul het offerte formulier in of neem geheel vrijblijvend contact met ons op. We staan 7 dagen in de week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Ontvang de beschikbaarheid van Team Rush Hour
Starttijd
Geschikt voor:
Categorie:

3 Beoordelingen
5 (3 Beoordelingen)

Johnny wilson
Ik zag ze laatst bij Latin Village en het was AAN!
Sander Smith
Twee mannen die weten hoe ze een feestje moeten bouwen!
Michelle Lauwers
Helemaal los gegaan op de muziek van Team Rush hour! Wat zijn het toch heerlijke DJs!

FAQ

Wat draait een House DJ?

Een house DJ zal vaak een mix van verschillende subgenres binnen de house-muziek draaien, zoals deep house, tech house, progressive house en classic house, afhankelijk van de sfeer en het publiek op het feest of evenement waar ze spelen. Het is belangrijk op te merken dat elke house DJ uniek is en de muziek die ze draaien afhankelijk is van hun persoonlijke voorkeur en de sfeer op het feest.

Wat draait een urban DJ?

Een urban DJ zal vaak proberen een flow te creëren in zijn of haar set, waarbij ze nummers uit verschillende genres en tijdperken afwisselen om een afwisselende en enerverende ervaring te creëren voor het publiek. Sommige urban DJ's richten zich op bepaalde subgenres, zoals old school hip-hop, trap of reggaeton, terwijl anderen een breed scala aan stijlen en genres in hun sets verweven. Een urban DJ zal vaak proberen een flow te creëren in zijn of haar set, waarbij ze nummers uit verschillende genres en tijdperken afwisselen om een afwisselende en enerverende ervaring te creëren voor het publiek. Sommige urban DJ's richten zich op bepaalde subgenres, zoals old school hip-hop, trap of reggaeton, terwijl anderen een breed scala aan stijlen en genres in hun sets verweven.

Hoe lang kunnen bekende DJ's draaien?

Dit hangt af van het soort feest dat u organiseert en het budget. Over het algemeen is het gebruikelijk dat bekende DJ's een set van 45 of 60 minuten draait.

Wat voor apparatuur heeft een bekende DJ nodig?

Alle bekende DJ's hebben een rider waarop alles staat wat zij nodig hebben.

Is de artiest beschikbaar?

Het is belangrijk om goed na te gaan of de bekende artiest op de aangegeven datum beschikbaar is. Wij controleren de beschikbaarheid voor u en zullen op basis daarvan een voorstel toesturen. Als wij aangegeven dat de artiest beschikbaar is, zal de optie ook vaststaan. Anders zal het duidelijk aangegeven worden.

Wat zijn de kosten van een bekende artiest?

De prijzen van bekende artiesten lopen enorm uiteen. Voor een semi bekende volkszanger slaagt u voor een bedrag vanaf €1000,-. Bekende artiesten die alleen in Nederland of België bekend zijn kosten tussen de €2000 tot €15000. Artiesten die ook internationale bekend zijn hebben een prijskaartje tussen de €15.000 en €50.000,-. De aller populairste DJ's die wereldwijd grote faam bezitten hebben een vanaf prijs van €100.000,-. Uiteraard zijn er uitzonderingen op deze prijs indeling. Wilt u graag weten welke artiesten u met uw gewenste budget kunt boeken? Wij geven hier u graag onafhankelijk advies over.

Wat is Buma?

Buma (beter bekend als Buma/Stemra) is de auteursrechtenorganisatie die de belangen van artiesten behartigt. Voor het publiekelijk openbare van de artiest zijn/haar nummer komen auteursrecht bij kijken. De prijzen bij Evenses zijn exclusief Buma tarieven. Op besloten gelegenheden zoals verjaardagen en bruiloften worden geen Buma tarieven gehanteerd. Dit is alleen van toepassing als het gaat om openbare evenementen zoals festivals, concerten en bedrijfsfeesten. Op de website van Buma kunt u alles lezen over de tarieven en regelingen betreft de optredens van bekende artiesten. Wij kunnen de Buma kosten afhandeling voor u regelen.

Hoe wordt de techniek geregeld?

De meeste bekende artiesten treden op door middel van een tape-act. Dat houdt in dat er geen muzikanten aanwezig zijn. Elke artiest heeft een technische rider die van tevoren gedeeld wordt om te controleren of er aan de eisen kan worden voldaan. Hier staat precies in wat de bekende artiest nodig heeft om op te kunnen treden.

Wat is een rider?

Een rider is een document waarin de wensen en eisen van een artiest zijn vastgelegd. Vooral bekende artiesten hebben vaak een aantal wensen, zoals een eigen kleedkamer, een bepaald aantal flessen drank, een maaltijd enzovoorts. Naast deze 'hospitality rider' hebben artiesten vaak ook een 'technische rider' In deze rider staat bijvoorbeeld welke speakers, ingangen en monitoren gewenst zijn. In veel gevallen neemt de geluidsman van de artiest dit zelf mee. Ook kan hij bij uw beschikbare geluidsset inprikken. Op de technische ridder kunt u zien of uw geluidsset voldoet aan de eisen van de artiest. Als u hier geen verstand van heeft. Geen probleem, we helpen u hier graag bij!

Hoe werkt promotie na het boeken van een artiest?

Mocht u een bekende artiest geboekt hebben dan kan het zijn dat deze gepromoot wordt op sociale media. Dit kan door middel van de presskit. U kunt deze voorafgaand bij ons opvragen om te zorgen dat er rechtenvrije foto's gebruikt worden.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Team Rush Hour boeken voor uw event Team Rush Hour boeken
prijs op aanvraag
5 (3 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar