• David nathan boeken
  • David nathan boeken
  • David nathan boeken
  • boek David nathan
  • huur David nathan
  • David nathan inhuren
  • David nathan boeken hollands got talent
  • David nathan boeken hollands got talent
  • goochelaar David nathan boeken
  • David nathan boeken
  • David nathan boeken
David nathan boeken
MFaL uOpU
MIy nXfA
QTzXKxTJAs
David nathan boeken
David nathan boeken
boek David nathan
huur David nathan

David Nathan

€ 950 - € 1805
5 (14 Beoordelingen)

Over David Nathan


David Nathan is de nieuwe generatie in magic. Een ambitieuze illusionist die gezien zijn leeftijd al veel op zijn naam heeft staan. Zo won hij verschillende internationale prijzen, heeft hij een eigen theatershow, en verscheen in diverse tv-optredens. Gevestigde namen als Hans Klok, Victor Mids & Niels Houtepen schakelen David regelmatig in voor ondersteuning. Zo heeft David meegewerkt als Magic Consultant aan de meest recente show van Hans Klok; Face the Future, en tourt hij ook mee met deze voorstelling in binnen- en buitenland.

David Nathan Boeken.png

Sinds zijn vijfde is David onafgebroken met magie bezig, waardoor zijn vaardigheden sterk zijn ontwikkeld en hij veel ervaring heeft opgedaan. Gevestigde bedrijven zoals Funda, Rabobank, Coca-Cola, Samsung en vele anderen hebben David recentelijk geboekt, en terugkerende opdrachten bevestigen zijn succes. David wordt veel geboekt voor bedrijfsfeesten, merkactivaties, openingen en andere evenementen. Met zijn frisse, moderne stijl weet hij snel het ijs te breken en maakt hij moeiteloos een connectie met het publiek. Met op maat gemaakte trucs zorgt David ervoor dat uw werknemers zich verbonden voelen met uw bedrijf, of dat bijvoorbeeld de eigenschappen van een nieuw product op een onvergetelijke manier worden gepresenteerd. Verbinding staat centraal: “Mensen voor een moment laten geloven dat ze iets onmogelijks hebben gezien, is iets fantastisch”, aldus David. David brengt mensen samen.


CLOSE UP MAGIC

Goochelaar David Nathan loopt tussen de gasten en laat ze de magie van dichtbij ervaren. Trucs met geleende telefoons, muntjes, kaarten en andere alledaagse voorwerpen zorgen voor een magisch moment met impact. De perfecte ijsbreker voor iedereen; mensen beleven iets ongelooflijks en voelen zich meteen verbonden met elkaar. Ze praten er nog weken over!


ONE MAN SHOW

Als energizer, opening of afsluiter betreedt goochelaar David het podium. Een energieke show vol ongelooflijke illusies, veel humor en interactie met het publiek. Dit is de perfecte show om iedereen op het puntje van hun stoel te krijgen en hen een geweldig gevoel te geven. De mensen die goochelaar David naar voren haalt, worden de sterren van de show, en het publiek zal er nog lang over napraten!


ILLUSIE SHOW

Viva Las Vegas! Als je echt wilt uitpakken, is de illusieshow de beste keuze. Ideaal als opening van gala's en fundraisers. Deze wervelende show zit vol met spectaculaire illusies die je nog niet eerder hebt gezien. Razendsnelle verwisselingen, beeldschone danseressen en verbluffende verschijningen zorgen ervoor dat de tijd voorbijvliegt. Wil je de presentator of een andere gast laten verschijnen? Dat kan! Wil je een nieuw product op magische wijze onthullen? The sky is the limit!


David Nathan boeken

Wilt u David Nathan boeken voor uw evenement of feest? David Nathan kunt u boeken bij Evenses voor uw evenement. U kunt geheel vrijblijvend een offerte bij ons aanvragen. Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen, wij zijn vijf dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Bij evenses kunt u:

Bij Evenses staat kwaliteit hoog in het vaandel, daarom werken wij uitsluitend met professionele artiesten. David Nathan boekingen zorgen altijd voor veel plezier en worden gezien als een waardevolle toevoeging aan uw feestelijke gelegenheid.

Ontvang de beschikbaarheid van David Nathan
Starttijd
Categorie:

14 Beoordelingen
5 (14 Beoordelingen)

Hans Klok
“Één van de grootste talenten van dit moment.”
Arne
Goochelaar Dave maakt zelfs in kleine setting een wervelende indruk. Humor, charme, vlot en vooral een overtuigende act. Aanrader!
Wijnand
Top. Goochelen is één ding maar sympathiek en oog voor het publiek is wat anders. Top gozer. Leuk gedaan. Iedereen blij
Nathan
De show zat goed in elkaar. Het is allemaal goed gegaan en het was zeker goed geregeld. Bedankt!
+ bekijk alle reviews

FAQ

Wat te verwachten van een goochelaar?

Een goochelaar kan uw evenement naar een hoger niveau tillen met indrukwekkende trucs en interactieve acts. Ze kunnen rondlopen en trucs uitvoeren voor individuen of groepen, of ze kunnen een podiumshow uitvoeren voor een groter publiek.

Wat voor soort trucs voert een goochelaar uit?

Goochelaars voeren verschillende soorten trucs uit, waaronder kaarttrucs, illusies, mentalisme en close-up magie. Ze kunnen ook voorwerpen laten verdwijnen, verschijnen of transformeren, en sommige goochelaars combineren hun optredens met comedy of verhalen om hun trucs te versterken.

Moet er rekening gehouden worden met het publiek?

Ja, het is belangrijk om rekening te houden met het publiek bij het boeken van een goochelaar. Sommige acts en trucs zijn mogelijk niet geschikt voor kinderen of bepaalde leeftijdsgroepen, dus het is belangrijk om dit van tevoren te bespreken met de goochelaar en eventueel passende maatregelen te nemen.

Welke soorten goochelacts bieden jullie aan?

Onze goochelaars kunnen uiteenlopende acts verzorgen, zoals close-up magie, podiumshows, tafelgoochelen en zelfs mentalisme. Laat ons weten wat je zoekt, en we vinden de perfecte act.

Hoelang duurt een optreden van een goochelaar?

De duur van een optreden varieert, maar de meeste acts duren tussen de 30 en 90 minuten. Sommige goochelaars kunnen ook meerdere sets verzorgen gedurende een evenement.

Heeft een goochelaar speciale technische voorzieningen nodig?

In de meeste gevallen hebben goochelaars weinig technische eisen. Voor podiumshows kan een microfoon of lichtinstallatie nodig zijn, maar dit wordt vooraf besproken.

Hoe ver van tevoren moet ik een goochelaar boeken?

Om zeker te zijn van beschikbaarheid, raden we aan om zo vroeg mogelijk te boeken. Voor populaire data, zoals feestdagen, is dit extra belangrijk.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

David nathan boeken David Nathan
€ 950 - € 1805
5 (14 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp