• gemaskerd bal organiseren
  • feest organiseren
  • act boeken
  • decoratie huren
  • fotografie huren
gemaskerd bal organiseren
feest organiseren
act boeken
decoratie huren
hkB nAIo
fotografie huren

Gemaskerd bal

prijs op aanvraag
5 (7 Beoordelingen)

Over Gemaskerd bal

Wat een leuk idee om een gemaskerd bal te organiseren! Wij helpen u graag met het ons gemaskerd bal totaalpakket. Op deze manier hoeft u zich geen zorgen te maken om de organisatie van het gemaskerd bal. Zo kunt u genieten van een onvergetelijk feest!

Dit regelen voor uw gemaskerd bal feest!

Het is mogelijk aanpassingen te doen in ons voorstel. In overleg stellen we het feest samen!

Decoratie

De juiste decoratie kan natuurlijk niet ontbreken bij een gemaskerd bal. Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen een mooi masker draagt. Daar buiten is leuke versiering, zoals ballonnen en slingers een erg leuke toevoeging voor een gemaskerd bal. Dit zorgt voor een feestelijke sfeer tijdens een gemaskerd bal.

Bal gemaskerd, gemaskerd bal organiseren.jpg

Entertainment

Klassiek ensemble Priëra past perfect bij een gemaskerd bal. Dit klassieke orkest is inzetbaar als mooie achtergrondmuziek, maar kunnen ook prachtige concerten geven. Dit trio speelt prachtige stukken van bekende klassieke componisten, zoals Mozart, Beethoven en Chopin. Ook spelen ze stukken van minder bekende componisten.

Gemaskerd bal, bal gemaskerd.jpg

Voor een meer feestelijk gemaskerd bal zullen John & Mr. Smith een erg goede keuze zijn. De combinatie tussen de DJ en saxofoon zorgt voor een echt feestje. De saxofonist improviseert op de muziek die de DJ draait en hierdoor wordt het erg origineel.

Catering

Heerlijke hapjes en drankjes zijn onmisbaar op een gemaskerd bal. Wij zullen een uitgebreide selectie verzorgen van zoete en hartige hapjes. Op deze manier kunnen uw gasten een klein hapje eten tussen het dansen door. Ook een heerlijk glaasje bubbels past natuurlijk ook bij een gemaskerd bal.

Gemaskerd bal.jpg

Fotograaf

Fotograaf Ricky is een professionele fotograaf die een gemaskerd bal perfect kan vastleggen. Deze foto's kunt u later altijd weer bekijken om terug te kijken op een geslaagd gemaskerd bal. Deze foto's kunnen ook nog bij elkaar in een fotoalbum gedaan worden, zodat u alles bij elkaar heeft.

Gemaskerd bal organiseren.jpg

Videograaf

Videograaf Arnold kan een gemaskerd bal professioneel vastleggen met mooie videobeelden. Hij maakt hierna dan een prachtige aftermovie, waarop de sfeer van het feest goed te zien is. Op deze manier kunt u het geslaagde gemaskerde bal altijd terugkijken en herbeleven.

Gemaskerd bal organiseren.jpg

Ontvang de beschikbaarheid van Gemaskerd bal
Starttijd
Geschikt voor:
Categorie:

Repertoire Gemaskerd bal

Nummers

undefined - undefined

7 Beoordelingen
5 (7 Beoordelingen)

Seraphina
Evenses bracht de juiste details naar ons gemaskerd bal. Van de kleinste decoratieve elementen tot de grotere aankleding, elk detail droeg bij aan de magie van de avond. Een organisatie die oog heeft voor subtiliteiten!
Gabriella Grace
Evenses bracht niet alleen aankleding, maar ook een dosis elegantie in het entertainment op ons gemaskerd bal. De coördinatie van de geboekt acts op ons event maakte het tot een onvergetelijke avond van stijl en vermaak.
Natalie
Evenses voorzag ons gemaskerd bal van het juiste en passend entertainment . Een avond doordrenkt met klasse en mysterie en feest, dankzij de professionele touch van Evenses.
Sebastiaan
De burlesque-show op ons gemaskerd bal was een echte bravoure. De danseres die wij hadden geboekt bij Evenses had een hoog entertainment gehalte en was sensueel en verleidelijk en voegde een vleugje ondeugendheid toe aan de avond. Een geweldige toevoeging aan het thema en de sfeer.
+ bekijk alle reviews

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

gemaskerd bal organiseren Gemaskerd bal
prijs op aanvraag
5 (7 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar