• mobiele-cocktailbar-huren-huwelijk.jpg
  • cocktailbar
  • cocktail bar
  • cocktailbar amsterdam
  • cocktailbar rotterdam
  • cocktailbar utrecht
  • cocktailbar boeken
  • cocktailbar huren
  • mobiele cocktailbar
  • cocktails
  • cocktailbar feest
  • cocktailbar bedrijfsfeest
  • cocktailbar mobiel
mobiele-cocktailbar-huren-huwelijk.jpg
cocktailbar
cocktail bar
cocktailbar amsterdam
cocktailbar rotterdam
cocktailbar utrecht
cocktailbar boeken
cocktailbar huren

Cocktailbar huren

€ 1195 - € 3495
4,4 (10 Beoordelingen)

Over Cocktailbar huren

De kleurrijke, exotische cocktail is een onmisbaar drankje op menig feest of evenement. Het maakt niet uit of het om een groots evenement gaat of een intiem feest of huwelijk. De grote diversiteit aan kleurrijke cocktails maken de aankleding en de beleving van elk feest af, al helemaal met een compleet aanpasbare cocktailbar.


Catering op Maat

Deze cocktailbar maakt uw ervaring echt uniek, door al het mogelijke maatwerk. U heeft de mogelijkheid om de bar volledig naar uw wens te personaliseren. Denk hierbij aan het aanbrengen van uw logo op de bar zelf, de cocktailkaarten en zelfs op de bedrijfskleding van onze professionele cocktailshakers, waardoor deze cocktailbar perfect is voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest, bedrijfsevenement of huwelijk. Dit versterkt niet alleen de visuele aantrekkelijkheid van de bar, maar vergroot ook de herkenbaarheid van uw merk of gelegenheid tijdens het evenement.

Nog Meer Opties

Daarnaast kunt u kiezen voor een spectaculaire uitstraling door de cocktailbar te voorzien van sfeervolle LED-verlichting, die de kleuren van uw bedrijfslogo of het thema van het evenement kan reflecteren. Een bijzonder populaire optie is het inzetten van flairtenders. Deze getalenteerde bartenders zijn ware goochelaars met flessen en shakers, die een show bieden terwijl ze cocktails bereiden. Het jongleren, gooien en vangen van flessen zorgt voor een dynamische en entertainende toevoeging aan uw evenement.

Tip: Voor een extra Hollandse touch kunt u zelfs overwegen om een poffertjeskraam naast uw cocktailbar te huren. Dit biedt een zoete traktatie die perfect samengaat met de verfrissende drankjes.

Wat Is er Inbegrepen?

Laat ons helpen om uw evenement bijzonder en onvergetelijk te maken met onze op maat gemaakte cocktailbar oplossingen. Naast de personaliseer opties die boven beschreven staan, omvat de cocktailbar service standaard het volgende:

  • Standaard vier uur verhuur van de cocktailbar
  • Verse decoraties
  • Gepersonaliseerde cocktailkaarten
  • Hoogwaardig glaswerk
  • Alle benodigde apparatuur
  • Professioneel barpersoneel in stijlvolle kledij
  • Op- en afbouw van de bar
  • Transport
  • Alle Cocktails

Cocktailbar Boeken?

Wilt u de cocktailbar boeken voor uw evenement of feest? De cocktailbar kunt u boeken bij Evenses voor uw festival of stadsfeest. U kunt geheel vrijblijvend een offerte bij ons aanvragen. Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen, wij zijn zeven dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Bij Evenses kunt u:


Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, daarom werken wij alleen maar met professionele artiesten. Cocktailbar boekingen zorgen altijd voor veel plezier. Ook staan de Cocktailbar boekingen bekend als een groots feest spektakel.

Op zoek naar andere entertainment?

Bij Evenses hebben we niet alleen een catering, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Live bands, Acts of DJ's. Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u de juiste live band boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Cocktailbar huren
Starttijd

10 Beoordelingen
4,4 (10 Beoordelingen)

Cherie en Amy
Wij hebben de cocktailbar ingehuurd voor het verzorgen van cocktails op onze uitbundige 25e verjaardagsfeest. Wij en onze gasten hebben genoten van alle lekkere cocktails. Ook de cocktailshakers zagen er fantastisch uit en zorgden voor een prettige sfeer. Volgende keer als we het weer eens groots willen aanpakken, weten we jullie te vinden!
W. Slagboom - Digros
Voor ons eindejaarsviering hebben wij een cocktailbar gehuurd. Erg tevreden over de service. Fijn dat het allemaal wat persoonlijk kan worden gemaakt, door onze eigen logo en tekst op de ingebouwde schermen af te beelden. Maakt het event toch meer 'eigen'. Al onze wensen en voorkeuren zijn uitgevoerd en dat is het allerbelangrijkste om een event te laten slagen!
Donia en Amir
Lekkere cocktails, prettig personeel, mooie aankleding. De hele avond is super verzorgd. Zo'n cocktailbar heeft echt meerwaarde en heeft ervoor gezorgd dat ons 'Las Vegas' thema nog meer tot z'n recht kwam.
Jan den Otter
Wij hebben via Evenses voor ons tuin feest een Cocktail bar gehuurd en dit was een groot succes. De barman was vriendelijk en professioneel. Enige minpunt is dat er op piekmomenten wat langer gewacht moest worden op de cocktails, maar al met al een geslaagde gelegenheid door Evenses.
+ bekijk alle reviews

FAQ

Welke soorten bars zijn er te huur?

Er zijn verschillende soorten bars te huur, zoals mobiele bars, cocktailbars, bierbars, wijnbars enzovoort. Het type bar dat u huurt, hangt af van het soort evenement dat u organiseert en de drank die u wilt serveren.

Wat is inbegrepen bij de bar verhuur?

Over het algemeen omvat een bar verhuur de bar, de barkeepers, het glaswerk, de drankvoorziening en eventueel extra opties zoals drankdecoratie en andere baraccessoires.

Is de bar geschikt voor het evenement?

Dit hangt af van uw evenement en uw wensen. Het is belangrijk om de grootte, stijl en drankvoorziening van de bar te bekijken om te bepalen of deze past bij uw evenement. Bespreek uw wensen en behoeften met Evenses om te zien welke opties er beschikbaar zijn.

Waarom catering inhuren?

Het inhuren van catering kan u helpen om een ​​brede selectie van voedsel en dranken te bieden aan uw gasten zonder u zorgen te hoeven maken over het koken en serveren van voedsel. Het kan ook bijdragen aan een feestelijke sfeer op uw evenement.

Kan het menu aangepast worden?

Ja, het is mogelijk om het menu aan te passen aan uw wensen en voorkeuren. Bespreek uw wensen en eventuele dieetbeperkingen of allergieën met de cateraar en vraag of ze in staat zijn om deze te accommoderen.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

mobiele-cocktailbar-huren-huwelijk.jpg Cocktailbar huren
€ 1195 - € 3495
4,4 (10 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar