5 tips om uw perfecte receptie te organiseren.

 

U wilt een receptie organiseren , maar hebben jullie al nagedacht over wat er nu komen gaat? Uw bedrijfsreceptie of bruiloftsreceptie organiseren kost veel tijd, er moet van alles bedacht, besloten en geregeld worden om uw receptie succesvol te laten verlopen.. Bij Evenses kunt u dit gemakkelijk op één plek doen, of u kunt het allemaal uitbesteden aan een van onze eventmanagers. Wij van Evenses helpen u graag om uw dag onvergetelijk te laten worden en uw receptie met veel vermaak te kunnen omlijsten. Wij hebben voor u een checklist opgesteld met keypoints voor het organiseren van een receptie. 

Een receptie kan ook uiteraard na een congres plaatsvinden. Vaak hebben de gasten na bijvoorbeeld een congres de behoefte aan iets luchtigs na een lange zit. Hier kunnen de artiesten van Evenses ook goed op inspelen met echt typische achtergrond of voorgrond muziek voor tijdens uw receptie.

 

Voorafgaand

Allereerst zijn er de zaken die wij niet voor u regelen zoals een budget voor uw bruilofts- of bedrijfsreceptie, uw droomlocatie en een datum. Wel kunnen wij aanraden om een datum te kiezen die positieve assosiaties voor jullie meebrengt. De datum optijd vaststellen zorgt ervoor dat uw gasten ook optijd genotificeerd worden en kunnen zorgen dat zij er bij zijn. Desalniettemin is het dan ook belangrijk om ervoor te zorgen dat de juiste artiest uw receptie prachtig muzikaal kan komen omlijsten. Bent u toch meer geïnteresseerd in een act voor tijdens uw bedrijfs- of bruiloftsreceptie, ook Evenses kan dit voor u verzorgen.

 

Tip #1: Decoratie

Om de sfeer in de goede richting te sturen is decoratie erg belangrijk. Wat wilt u uitdragen naar uw gasten? Wilt u een romantische sfeer of juist stoer en edgy? Versier de feestlocatie geheel naar smaak om uw dag nog memorabeler te maken. Voor een bedrijfsreceptie is het waarschijnlijk belangrijker om het meer casual te houden of juist heel erg chique. Ook kan decoratie handig zijn om uw gasten te laten zien waar zij heen moeten. Door bijvoorbeeld slingers op te hangen of leuk versierde borden te plaatsen! Een champangetoren zou bijvoorbeeld een uniek idee zijn om uw gasten te voorzien van een borrel en tegelijkertijd te voorzien van mooie chique decoratie.

 

Tip #2: Ontvangst

Dan het moment dat uw gasten aankomen bij de deur. Iedereen is blij en heeft zin in een leuke dag. Als er dan ook nog een vriendelijke hostess bij de deur staat, kan het humeur van uw gasten niet meer stuk. De hostess begeleid uw gasten naar hun plaats tijdens uw receptie of zorgt ervoor dat alle gasten voorzien worden van een lekkere borrel of hapjes tijdens uw receptie. Bent u opzoek naar een gastheer met humor, voor uw bedrijfsreceptie dan kan gastheer- goochelaar Whatson het gene zijn wat u zoekt. Deze gastheer kan ook uw bruiloftsreceptie voorzien van goede postieve begeleiding.

 

Tip #3: Gastenboek

Een gastenboek komt enorm van pas om achteraf te achterhalen wie er allemaal geweest zijn tijdens uw receptie. Een nog leuker aandenken aan uw gasten is een videogastenboek! Iedere gast op uw feest kan dan persoonlijk een kort filmpje maken om jullie te feliciteren of een leuke bericht voor jullie achterlaten. Deze filmpjes kunnen later ook zeer grappige momenten opleveren als u deze terugkijkt. Bent u toch meer van de foto's? Dan kan er ook altijd een fotograaf langskomen die aan uw wensen voldoet.

 

Tip #4: Catering

Dan is er natuurlijk nog het feit dat uw gasten wat willen drinken, en eten. Drinken op een lege maag is natuurlijk niet verstandig. Bij Evenses kunt u ook uw catering boeken. Een leuke cocktailbar of een poffertjeskraam, niets is te gek. Mocht u toch liever een walking dinner willen, kunt u dit ook met ons bespreken. Neem gerust contact met een van onze medewerkers op om alle opties door te spreken. Op deze manier wordt alles helemaal geregeld volgens uw wensen.

 

Tip #5: Entertainment

And last but not least, het entertainment! Het slagen van een feest staat of valt met de juiste band, DJ of zanger(es). Bij Evenses werken wij met professionele artiesten die elk soort optreden kunnen verzorgen. Wat voor genre muziek willen jullie op uw receptie? Rustige achtergrondmuziek of feestmuziek? U kunt bijvoorbeeld een muzikant boeken die prachtige instrumentale muziek verzorgd. Heeft u liever een spetterend optreden? Boek een van onze veelzijdige bands die uw muziekwensen vervullen. Om uw feest nog grootser aan te pakken kunt u bijvoorbeeld ook denken aan een verlichte dansvloer. Uw gasten zullen gegarandeerd met de voetjes van de vloer gaan! 

 

Bijna niets is te gek bij Evenses. Dit waren een aantal tips en trucs om u een prachtige dag te laten plannen. Neem gerust contact op met een van onze medewerkers, wij helpen u graag verder. Vertel ons uw wensen en voorkeuren en samen komen wij tot een gepaste invulling van uw receptie. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via de telefoon of via de chat op onze website. 

 

 

Bekijk hier onze tips voor op uw receptie. Dit kan dan uiteraard voor een bruiloftsreceptie, maar ook een bedrijfsreceptie zijn. Evenses kan altijd zorgen voor het juiste type entertainment tijdens uw receptie. Maar ook zorgen voor de juiste begeleiders voor uw receptie.

Bekijk hier een greep uit onze artiesten die uw receptie prachtig moeten kunnen omlijsten. Vraag een vrijblijvende offerte aan voor uw favoriete band, solist of fotograaf!

Keuzehulp

Gelegenheid

Budget

tot

Entertainment

Pagina's

pop duo two delight
Two Delight
Een zeer ervaren en allround duo, dat zich ondersteund met backing tracks.
Vanaf:
445,-prijs op aanvraaga
pianist boeken ceremonie 0
The Piano Man
Een professionele allround pianist, die ieder bestaand lied speelt.
Vanaf:
495,-prijs op aanvraaga
Zangeres pianiste huren feest
Zangeres-pianiste Veronique
Een zangeres die u weet te ontroeren met haar prachtige stem en performance!
Vanaf:
495,-prijs op aanvraaga
Zanger gitarist boeken bruiloft
Mika
Deze zanger-gitarist speelt met veel passie en gevoel, voor elke gelegenheid geschikt.
Vanaf:
545,-prijs op aanvraaga
FOMUSIC Boeken voor uw feeest
FoMusic is met zijn aanstekelijke energie een meerwaarde op elke gelegenheid
Vanaf:
950,-prijs op aanvraaga
Saxofonist huren receptie borrel
Saxofonist Ron
Deze saxofonist brengt sfeervolle saxofoon muziek, dit kan akoestisch of met backing tracks.
Vanaf:
295,-prijs op aanvraaga
Ella Monroe boeken bruiloft
Ella Monroe
Deze zangeres heeft niet alleen de stem van een nachtegaal, ze speelt ook nog eens gitaar!
Vanaf:
295,-prijs op aanvraaga
klassiek ensemble boeken receptie trouwceremonie
Klassiek Ensemble 'Priëra'
Dit klassieke ensemble bestaande uit: viool, piano en cello speelt de mooiste klassieke muziek.
Vanaf:
495,-prijs op aanvraaga
Pop duo inhuren voor uw feest%2C receptie en bruiloft
Dualistic
Dualistic is het muzikale duo dat de perfecte invulling is voor uw gelegenheid!
Vanaf:
695,-prijs op aanvraaga
coverband boeken borrel 0
The Good Fellaz
Deze band speelt het beste uit de top 40 van toen en nu. Een betaalbare top-act!
Vanaf:
1045,-prijs op aanvraaga
dixieland orkest huren event
Orkest Dixieland
Dit bijzondere orkest verzorgd al lopend een swingend en sfeervol optreden.
Vanaf:
695,-prijs op aanvraaga
stijkers viool trouwceremonie boeken
Strijkersensemble 'Vivre'
Dit stijlvolle klassieke ensemble speelt prachtige muziek met viool, altviool en cello.
Vanaf:
495,-prijs op aanvraaga
Gitarist Roel Evenses
Gitarist Roel
Deze gitarist heeft door zijn indrukwekkende gitaarspel menig muziekliefhebber kunnen raken.
Vanaf:
345,-prijs op aanvraaga
band boeken feest
The Hits of 3
Dit akoestische bandje speelt het beste uit de Top 2000 gecombineerd met recente hits!
Vanaf:
1295,-prijs op aanvraaga
Allround zanger 0
Zanger Clay
Laat u betoveren door zanger Clay met zijn prachtige soulvolle stemgeluid!
Vanaf:
595,-prijs op aanvraaga
Jazz kings huren
The Jazz Kings
Een geweldige en swingende jazzband die zijn jazz klassiekers kent.
Vanaf:
895,-prijs op aanvraaga
zanger gitarist peter huren bruiloftt
Zanger-gitarist Peter
Een 'one man band', uniek in zijn soort. Het repertoire bestaat uit pop van alle tijden.
Vanaf:
445,-prijs op aanvraaga
Pop duo inhuren voor uw feest
Joe & Jay
Professioneel duo met een breed repertoire! Ze maken elke feest compleet met hun live muziek.
Vanaf:
495,-prijs op aanvraaga
pianist zanger boeken bruiloft huwelijk
Pianist-zanger Lode is een allround entertainer en kan met alle muziekstijlen uit de voeten!
Vanaf:
645,-prijs op aanvraaga
Coverband The Charleston Five op uw evenement
The Charleston Five
The Charleston Five kan elk nummer van nu, in een jasje van toen steken!
Vanaf:
1495,-prijs op aanvraaga

Pagina's