Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Tissue act
100% match

Tissue act

De tissue act is een spectaculaire show waarbij de acrobate gebruikt maakt van doeken.
De tissue act combineert acrobatiek, dans en muziek tot een prachtige show. Het is de eye catcher voor u...
Lees meer

4,8 (10 Beoordelingen)
€ 845 - € 1605
The Aerial Dance Duo
100% match

The Aerial Dance Duo

Zowel op de grond als in de lucht weet dit duo uw avond te betoveren.
The Aerial Dance Duo bestaat uit twee dansers die door middel van duetten in verschillende stijlen een bijzondere act we...
Lees meer

4,8 (13 Beoordelingen)
€ 1145 - € 2060
Aerial & Hoop act
100% match

Aerial & Hoop act

Deze danseres verzorgt zowel in de lucht als op de grond een adembenemende show.
Aerial & Hoop Act Deze danseres weet met behulp van haar hoepel en pijl en boog een prachtige show weg te gev...
Lees meer

4,7 (3 Beoordelingen)
€ 475 - € 1190
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Tissue act

Tissue Act boeken voor uw bedrijfsfeest, receptie of festival? Bij Evenses hebben wij een geweldige en professionele Tissue Act. Onze acrobaat is perfect geschikt voor het rhönrad, tissue en aerial ring. Sta versteld van de show van onze acrobaten. Naast de Tissue Act hebben we meerdere acts en shows in ons assortiment, zoals een Dance Duo, Aerial Ring, Water Sensation of  Square Acrobatics.

De acrobatische tissue act past spectaculaire kunsten toe terwijl ze zich vasthoudt aan een 2 doeken. De danseres kan begeleid worden door verschillende genre's muziek. Denk bijvoorbeeld aan de Tissue acrobaat die danst op Jazz of klassieke muziek. Ook de outfit en het decor is af te stemmen op uw wensen. Stel het voor, wij zullen uitzoeken of het mogelijk is. De acrobaten zijn zeer ervaren en reizen heel Nederland en Belgie door om shows weg te geven op verschillende evenementen. De Tissue Act zou mooi kunnen dienen als openingsact, maar de show zou ook opgevoerd kunnen worden tussen de gangen door tijdens een diner.

Tissue act huren voor uw bedrijfsevenement, festival of jubileum

Bent u enthousiast geworden over het boeken van een Tissue Act? Vraag dan eens een vrijblijvende offerte aan. U kunt ons 24/7 telefonisch en per mail bereiken.



Wat is een tissue act?

Een tissue act is een acrobatische luchtact die wordt uitgevoerd op een verticale doek of stof, ook wel bekend als een tissue. De artiest klimt omhoog en omlaag langs de stof, voert verschillende poses en trucs uit terwijl hij of zij in de lucht hangt en daalt vervolgens langzaam naar de grond.

Wat zijn de veiligheidsmaatregelen tijdens een tissue act?

Veiligheid is van het grootste belang tijdens een tissue act. De artiesten zorgen ervoor dat de locatie geschikt is voor de act en dat er voldoende veiligheidsmaatregelen zijn getroffen, zoals het plaatsen van een valmat en het gebruik van veiligheidsgordels. De artiesten zijn getraind in veiligheidsprocedures en dragen vaak beschermende kleding. Het publiek moet zich ook houden aan de veiligheidsinstructies van de artiesten en de locatie.

Wat moet u weten voor het boeken van een tissue act?

Voordat u een tissue act boekt, moet u weten hoeveel ruimte er beschikbaar is voor de act, hoe hoog het plafond is en wat de locatievereisten zijn voor de act. U moet ook de duur van de act bepalen en duidelijk communiceren wat voor soort act u wilt, inclusief eventuele speciale verzoeken of thema's die u in gedachten heeft. Ten slotte moet u ervoor zorgen dat u een duidelijk begrip heeft van de kosten van de act, inclusief eventuele extra kosten, zoals reiskosten of vergoedingen voor speciale apparatuur.

Wat voor toevoeging heeft een show op uw evenement?

Een show kan een geweldige toevoeging zijn aan uw evenement, omdat het een extra dimensie van entertainment biedt die uw gasten zal vermaken en bijblijven. Afhankelijk van het type show dat u boekt, kan het uw evenement ook een bepaalde sfeer of thema geven.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar