Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Jongleur Danny
100% match

Jongleur Danny

Deze professional maakt van zijn jongleershow een ware sensatie, leuk voor uw evenement.
Om van uw feest een spectaculaire show te maken, is Jongleur Danny bij Evenses te huren. Deze jongleer...
Lees meer

5 (3 Beoordelingen)
€ 495 - € 1240
Pieten Meisje
100% match

Pieten Meisje

Sinterklaas Kapoentje. Gooi wat in m'n schoentje. Gooi wat in m'n laarsje. Dank u Sinterklaasje
Het pieten meisje Daaaaar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt.. HET IS ONS ...
Lees meer

€ 895 - € 1800
Sinterklaas inhuren
100% match

Sinterklaas inhuren

Een Sint act die garant staat voor een gezellig feest!
Sinterklaas inhuren? De wintermaanden komen er weer aan, daarmee is de tijd aangebroken om ervoor te zorgen dat de verschillende festi...
Lees meer

prijs op aanvraag
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Sinterklaas

Geschiedenis Sinterklaas

Het concept rondom Sint Nicolaas vindt zijn oorsprong in een klein dorp in Turkije. De Goedheiligman was in dit dorp nog een gerespecteerde bisschop, een echte kindervriend die volgens de legendes drie overleden kinderen tot leven gewekt heeft.

1427 was het debuutjaar voor De Goedheiligman in Nederland. In de naar Sint Nicolaas vernoemde kerk in Utrecht werden toen voor het eerst schoenen gezet, dit werd gedaan door de minder bedeelde en de schoenen werden gevuld door rijkere buurtbewoners.
Sinterklaas.jpeg
Tegenwoordig kent het sinterklaasfeest veel meer aspecten, enkele weken voor de welbekende pakjesavond op 5 december stapt Sint Nicolaas met zijn Pieten op de stoomboot in Spanje. De aankomst in de Nederlandse havens vindt plaats op de eerste Zaterdag na Sint Maarten.

De weken tussen de aankomst en de pakjesavond worden ingericht om in de feestelijke Sinterklaassfeer te komen. Winkels worden heringericht met Sinterklaas gerelateerde producten en versieringen en op menig basisschool en buurtcentrum vinden activiteiten plaats.

Dan is het moment eindelijk aangebroken, de schoenen zijn gezet en mensen zijn bijeen gekomen. De cadeautjes gaan van hand naar hand en de gezelligheid brengt mensen dichter bij elkaar.

Sinterklaas inhuren?

Het is van belang dat een geschiedenisvolle traditie als deze voortgezet wordt, onze Sinterklaas act zorgt voor gezelligheid en warmte in de koude wintermaanden.

De act kan na aanvraag in zekere mate in overleg met de aanbieder gepersonaliseerd worden.

Hoeveel kost het inhuren van een Sinterklaas?
Dit verschilt per aanbieder dus hanteren wij een "prijs op aanvraag"



Wat zijn de belangrijkste elementen van een Sinterklaasfeest?

De belangrijkste elementen van een Sinterklaasfeest zijn het bezoek van Sinterklaas en zijn Pieten, het uitdelen van cadeaus en lekkernijen, het zingen van Sinterklaasliedjes en het vertellen van verhalen over Sinterklaas en zijn geschiedenis.

Wat zijn de beste activiteiten om te organiseren op een Sinterklaasfeest?

Er zijn veel activiteiten die je kunt organiseren op een Sinterklaasfeest, zoals het maken van pepernoten, het versieren van Sinterklaas-knutselwerkjes, het spelen van Sinterklaas-spellen en het zingen van Sinterklaasliedjes. Het belangrijkste is om ervoor te zorgen dat de activiteiten geschikt zijn voor de leeftijd en interesses van de gasten.

Wat is het leukste entertainment voor het kinderfeest?

Het kiezen van het juiste entertainment hangt af van een aantal factoren, zoals de leeftijd van de kinderen, de grootte van het evenement, de locatie, het budget en de interesses van de kinderen. Het is belangrijk om te zoeken naar entertainment dat past bij de specifieke behoeften van jouw evenement en dat geschikt is voor de leeftijdsgroep van de kinderen.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar