• oktoberfest organiseren
  • feest organiseren
  • show boeken
  • versiering boeken
  • band boeken
  • Nederlandse artiesten
oktoberfest organiseren
DgzvXYlLpCQ
feest organiseren
show boeken
versiering boeken
band boeken
KIBQxiPg
Nederlandse artiesten

Oktoberfest organiseren

prijs op aanvraag
4,5 (6 Beoordelingen)

Over Oktoberfest organiseren

De echte Oktoberfest ervaring zonder organisatiestress

Oktoberfest, één van de weinige feesten die de naam zo goed bedacht heeft, dat jaarlijks in de tiende maand iedereen er wel aan herinnerd wordt. Ook wordt de term Oktoberfest altijd vergezeld door beelden van dirndls en lederhosen met pullen bier en gezellige schlagermuziek waarop iedereen kan meelallen. Dit is toch een gevoel wat maar weinig feesten kunnen reproduceren, dus stel nou dat u een Oktoberfest organiseren ziet als een leuk idee, dan is het alleen maar aan te raden om ervoor te gaan. Maar wat nou als u plannen in ontwikkeling heeft met als doel een feest zoals oktoberfest organiseren, dan wilt u misschien niet alle taken die gemoeid gaan met het organiseren van zo'n feest op u nemen. Daarom staan wij paraat om een volledig Oktoberfest themafeest voor u op te zetten.

Oktoberfest organiseren.jpg

Wij bieden namelijk volledige pakketten aan voor themafeesten, waarin wij een groot gedeelte van de taken van het te organiseren Oktoberfeest op ons kunnen nemen. Altijd in samenspraak met u beslissen we welke onderdelen wij voor u zullen regelen, maar wij gaan zover tot het regelen alle punten van de volgende checklist:

Als al deze punten geregeld zijn, dan is het enige wat er nog benodigd is een aantal gasten die bereid zijn helemaal los te gaan op uw te organiseren Oktoberfest! Om u een beter beeld te geven wat wij allemaal voor u zullen regelen, lichten wij de puntjes van onze Oktoberfest organisatie checklist hieronder toe:

Muziek

Wat natuurlijk nooit mag missen op een Oktoberfest, is goede feestmuziek. In het geval van zelf Oktoberfest organiseren is het namelijk wel de bedoeling dat de muziek die komt draaien op uw feest wel de echte Oktoberfest sferen aanstipt op de kaart. Iedereen wil natuurlijk een dikke feestband, maar bijvoorbeeld ook een jolige artiest die iedereen in het publiek mee krijgt bijvoorbeeld André Pronk.

Zo hebben wij bijvoorbeeld Wilfried Wildschwein, een rasentertainer die iedereen wel mee het feest in krijgt, hij staat zelfs bekend om zijn zelfgemaakte Ezellied.

Entertainment

De feestmuziek al voorbereid, dan moet er bij een Oktoberfest organiseren wel gelet worden dat er genoeg vermaak door het publiek heen loopt, niets schreeuwt zoiets als Oktoberfest dan is het de Tooter Guy wel! Met de hitjes zoals Tiroler Rosi moet het helemaal goedkomen met hem tussen het Oktoberfest publiek. Nog niet helemaal overtuigd? Als leuk humoristisch duo passen Patron & Doffie zeer goed tussen het publiek en weten iedereen bezig te houden met een zoektocht.

organiseren oktoberfest.jpg

Catering

Ook de braadworsten, friet, pretzels en alle andere vleesgerechten die bij een Oktoberfest horen moeten aanwezig zijn. Bier vereist een vettige hap, en dit kunnen wij ook voor uw Oktoberfest organiseren. Wij laten bijvoorbeeld een kok aan huis komen, of bij de grotere te organiseren Oktoberfests bijvoorbeeld een foodtruck die dit voor u verzorgd.

Oktoberfest catering.jpg

Aankleding

Dan is de basis voor de festiviteiten gelegd, maar wat moeten we dan nog meer voor het Oktoberfest organiseren? Het nummer één ding wat naast decoratie nodig is op een goed georganiseerd Oktoberfest, zijn toch wel de bierbanken. Zonder bierbanken geen Oktoberfest zullen sommigen wel zeggen, en daar zijn wij het eigenlijk wel mee eens! Gelukkig kunnen wij deze ook voor u regelen, samen met de wit blauw geblokte vlaggetjes, kransen en meer. Het allermooiste aan een Oktoberfest organiseren is nog wel het feit dat de aankleding niet te veel hoeft te zijn, dit omdat alles wat los en vast zit risico loopt door de gezellige sfeer op uw Oktoberfest.

Oktoberfest bierbank.jpg

Foto- en videograaf

Foto- en videografie is ook vaak een onderbelicht element van een feest. Dit is niet minder bij een Oktoberfest. Iedereen wil de gezelligheid kunnen herinneren door middel van gezellige, gekke maar ook rare foto's! Wij zullen de foto- en videografie goed op uw Oktoberfest organiseren en dit doen wij dan ook met onze evenementenfotograaf Ricky. Ricky is zeer ervaren met het fotograferen van grote en kleine feesten en heeft zelfs een drone tot zijn beschikking om uw Oktoberfest voor eeuwig vast te leggen. Wil je meteen iedereen een aandenken voor thuis meegeven? Dan zou ons fotohokje een in thema passende optie zijn voor op uw Oktoberfest.

fotohokje voor oktoberfest.jpg

Overtuigd dat een Oktoberfest organiseren uw keuze gaat worden, maar de opties die wij aanbieden moeten iets meer aangepast worden op uw stijl? Vul dan een aanvraag in op onze website of doe een belletje naar ons op 085-7920202 (NL) / 02-8084961 (BE) voor alle opties en eventuele toevoegingen die wij aanbieden

Ontvang de beschikbaarheid van Oktoberfest organiseren
Starttijd

6 Beoordelingen
4,5 (6 Beoordelingen)

Jessy
Vorig jaar was ik zelf naar Duitsland om het oktoberfest te bezoeken, dit jaar leek het mij leuk om het met een grote groep vrienden zelf te organiseren. Ik kwam op de site van evenses terecht en ben goed op weg geholpen. omdat we niet met een hele grote groep waren hebben wij slechts gekozen voor de aankleding en de muziek, alles was naar wens!
Roos Gunther
Dit jaar heb ik voor mijn organisatie een Okotberfest via evenses geboekt, eerder heb ik bij evenses al een keer een bandje geboekt voor een andere gelegenheid waar ik ook super tevreden over was dus besloot ik om nogmaals voor evenses te gaan. na wat belletjes en mailtjes waren we tot een concreet plan gekomen er werd alles super goed verzorgd, ik ben gegaan voor het complete pakket behalve de catering omdat wij dat zelf al hadden geregeld. Zeer tevreden!
Marcus
Een van mijn vrienden was jarig in de week van het okotberfest, samen met mijn vriendengroep leek het ons leuk om voor hem een oktoberfest te organiseren als verassing voor zijn verjaardag. Ons budget was niet heel breed maar evenses heeft ons goed op weg geholpen om dit alsnog te kunnen organiseren en achteraf hebben we allemaal een super gezellige verjaar(dag) gehad.
Lisanne
Afgelopen Oktober dit themafeest geboekt via evenses, het contact verliep soepel, mijn wensen werden goed opgepakt en het voorstel was al binnen een dag binnen. Ik had het zelf een beetje kortdag gepland maar gelukkig werd ik snel op weg geholpen. Bedankt evenses!
+ bekijk alle reviews

FAQ

Wat voor type tuinfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren tuinfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor de rustige receptie gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het feest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het tuinfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw feest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw gelegenheid. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema feesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Hoe kunt u ervoor zorgen dat gasten een leuke tijd hebben?

Om ervoor te zorgen dat uw gasten een leuke tijd hebben, moet u zorgen voor de juiste sfeer en ambiance. Zorg voor traditionele Duitse muziek en decoraties, serveer authentieke Duitse bieren en gerechten en moedig uw gasten aan om zich te verkleden in Oktoberfest-kostuums.

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

oktoberfest organiseren Oktoberfest organiseren
prijs op aanvraag
4,5 (6 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar