• Champagnetoren huren bruiloft_bedrijfsfeest.jpg
  • Champagnetoren evenement huwelijk.JPG
  • champagnetoren huren.jpg
  • Campagnetoren feest bruiloft huren.JPG
Champagnetoren huren bruiloft_bedrijfsfeest.jpg
r VitbRE
Champagnetoren evenement huwelijk.JPG
champagnetoren huren.jpg
Campagnetoren feest bruiloft huren.JPG

Champagneplateau

€ 895 - € 1700
4,7 (3 Beoordelingen)

Over Champagneplateau

Wij leveren de complete verzorging van het champagneplateau. Onze champagneplateaus zijn degelijk gebouwd en staan zeer stabiel. Ook beschikt deze toren over LED-verlichting en nog veel andere decoratiemogelijkheden, waardoor het altijd een prachtig object wordt. Bij het champagneplateau gaat standaard professionele gastvrije bediening mee.

Dit champagneplateau is inzetbaar voor elk type evenement en op iedere locatie, zo is dit plateau uit te breiden tot wel 2000 glazen prosecco. Bij het standaard plateau zitten 100 glazen prosecco inbegrepen. Wij denken graag met u mee om een passende oplossing voor uw feest te maken.

Het champagneplateau houdt het volgende in:

- 4 uur lang plezier van het plateau

- Luxe plateau met LED-verlichting

- Voldoende prosecco drankjes

- Correct geklede dames of heren

- Op- en afbouw

- Decoratie

- Glaswerk

- Benodigde apparatuur

Ook bieden wij de mogelijkheid om een champagnebar te huren. Wij beschikken namelijk over hoogglans design bars met LED-verlichting die aan te passen zijn voor elk evenement.
Als u dit champagneplateau voor bijvoorbeeld uw bedrijfsfeest wilt huren, kunnen wij het champagneplateau voor u personaliseren. Ook kan het personeel in aangepaste (bedrijfs)kleding komen.

Heeft u interesse om het champagneplateau te huren? Wij denken graag mee om de kosten binnen uw budget te houden, vraag vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op.

Ontvang de beschikbaarheid van Champagneplateau
Starttijd
101 keer aangevraagd

3 Beoordelingen
4,7 (3 Beoordelingen)

Pim van der Berg
Het champagneplateau was prachtig opgezet!
Dominique en Sascha Ladee
Dit was een super idee! Bedankt voor het voorstel. Onze gasten hebben genoten van de champagne!!
Priscilla en Roy Kaagman
Alles was tot in de puntjes top geregeld. Mooi plateau, aardige hostesses en correct op- en afgeruimd.

FAQ

Welke soorten bars zijn er te huur?

Er zijn verschillende soorten bars te huur, zoals mobiele bars, cocktailbars, bierbars, wijnbars enzovoort. Het type bar dat u huurt, hangt af van het soort evenement dat u organiseert en de drank die u wilt serveren.

Wat is inbegrepen bij de bar verhuur?

Over het algemeen omvat een bar verhuur de bar, de barkeepers, het glaswerk, de drankvoorziening en eventueel extra opties zoals drankdecoratie en andere baraccessoires.

Is de bar geschikt voor het evenement?

Dit hangt af van uw evenement en uw wensen. Het is belangrijk om de grootte, stijl en drankvoorziening van de bar te bekijken om te bepalen of deze past bij uw evenement. Bespreek uw wensen en behoeften met Evenses om te zien welke opties er beschikbaar zijn.

Waarom catering inhuren?

Het inhuren van catering kan u helpen om een ​​brede selectie van voedsel en dranken te bieden aan uw gasten zonder u zorgen te hoeven maken over het koken en serveren van voedsel. Het kan ook bijdragen aan een feestelijke sfeer op uw evenement.

Kan het menu aangepast worden?

Ja, het is mogelijk om het menu aan te passen aan uw wensen en voorkeuren. Bespreek uw wensen en eventuele dieetbeperkingen of allergieën met de cateraar en vraag of ze in staat zijn om deze te accommoderen.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Champagnetoren huren bruiloft_bedrijfsfeest.jpg Champagneplateau
€ 895 - € 1700
4,7 (3 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar