• Vuurshow boeken
  • vuur act boeken
  • spectaculaire show
  • show boeken
Vuurshow boeken
fBgIFkhMk
vuur act boeken
spectaculaire show
show boeken

Light my Fire

€ 995 - € 2785
4,8 (8 Beoordelingen)

Over Light my Fire

Deze waanzinnige groep dansers maken een show zoals je die nog nooit gezien hebt. Doormiddel van vuur en dans wordt er een spektakel gecreëerd. Deze groep dansers is zo op elkaar ingespeeld dat zij veel verschillende mogelijkheden met zich mee brengen. Verschillende choreografieën, acts en samenstellingen. Deze vuurshow is te boeken bij Evenses voor uw bedrijfsfeest, evenement, festival, bruiloftsfeest of andere gelegenheden.

Samenstellingen Light my Fire

Er worden door Light my Fire verschillende shows aangeboden. De eerste mogelijkheid is een solo show. Dit is een artiest die gedurende het optreden een freestyle kan doen, of een complete show kan verzorgen. De volgende mogelijkheid is een duo show. Daarbij zullen twee artiesten komen die ook zelf een dans kunnen doen of een complete show kunnen verzorgen. Bij deze twee opties worden verschillende kostuums aangeboden en zullen zij rondlopen op het podium om het publiek mee te nemen op een bijzondere reis.

Heb je toch meer interesse in een grotere show? Er kunnen ook drie of vier artiesten komen. Hierbij wordt een grote show georganiseerd waarbij ook zij door de ruimte kunnen lopen of kunnen optreden op een podium. De artiesten van Light my Fire hebben jarenlange ervaring en passie voor de dans. Stuk voor stuk zijn het echte artiesten die jouw evenement spectaculair zullen maken.

Light my Fire boeken?

Wilt u Light my Fire boeken voor uw evenement? Deze act is te boeken via Evenses voor elke gelegenheid. Vul het offerte formulier in, of neem geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij staan 7 dagen in de week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Bij evenses kunt u:

Ontvang de beschikbaarheid van Light my Fire
Starttijd
54 keer aangevraagd

8 Beoordelingen
4,8 (8 Beoordelingen)

Emma
We besloten om een vuurspuwshow te boeken voor ons jubileumfeest en het was absoluut adembenemend! De artiesten waren professioneel, vriendelijk en voerden hun acts met precisie uit. Het vuurspektakel voegde echt een magisch element toe aan de avond en onze gasten waren er helemaal weg van. Een echte aanrader voor wie een onvergetelijk evenement wil!
Klaas Jarnen
De vuurspuwshow die we geboekt hadden voor ons bedrijfsfeest overtrof al onze verwachtingen. De artiesten waren niet alleen meesterlijk in hun vaardigheden, maar ook in staat om een opwindende sfeer te creëren.
Henk
Ons jaarlijks buurtfeest werd dit jaar opgefleurd met een adembenemende vuurspuwshow. Deze show zorgde voor een opwindende en enerverende ervaring.
Janneke
We besloten om een vuurspuwshow toe te voegen aan ons trouwfeest en het was het absolute hoogtepunt van de avond!
+ bekijk alle reviews

FAQ

Waarom een vuurshow boeken?

Een vuurshow is een spectaculaire vorm van live entertainment waarbij artiesten verschillende technieken gebruiken om vuur te manipuleren en choreograferen, vaak met muzikale begeleiding. Het kan bestaan uit verschillende elementen, zoals vuurjongleren, vuurspuwen, vuurdansen en meer.

Wat zijn de veiligheidsmaatregelen tijdens een vuurshow?

Veiligheid is de hoogste prioriteit tijdens een vuurshow. De artiesten zorgen ervoor dat de locatie geschikt is voor de show en dat er voldoende veiligheidsmaatregelen zijn getroffen, zoals het plaatsen van een brandblusser en het beschikbaar hebben van water. De artiesten zijn getraind in veiligheidsprocedures en dragen vaak beschermende kleding. Het publiek moet zich ook houden aan de veiligheidsinstructies van de artiesten en de locatie.

Wat voor toevoeging heeft een show op uw evenement?

Een show kan een geweldige toevoeging zijn aan uw evenement, omdat het een extra dimensie van entertainment biedt die uw gasten zal vermaken en bijblijven. Afhankelijk van het type show dat u boekt, kan het uw evenement ook een bepaalde sfeer of thema geven.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Vuurshow boeken Light my Fire
€ 995 - € 2785
4,8 (8 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar