• nieuwjaarsborrel boeken
  • oud en nieuw
  • nieuwjaarsfeest
  • band boeken
  • DJ boekingen
  • lichtshow
nieuwjaarsborrel boeken
CrAbnXfuPQ
gQMeBFMTxE
oud en nieuw
nieuwjaarsfeest
band boeken
DJ boekingen
lichtshow

Nieuwjaarsborrel

prijs op aanvraag
nieuwjaarsborrel boeken

Over Nieuwjaarsborrel

Een nieuwjaarsborrel kan natuurlijk niet missen, zodat u samen met uw familie, vrienden of collega's het nieuwe jaar kunt inluiden. Een nieuwjaarsborrel organiseren hoeft niet moeilijk te zijn! Evenses regelt uw nieuwjaarsborrel tot in de puntjes. Onze event specialisten bespreken vooraf al uw wensen en voorkeuren met u, om ervoor te zorgen dat de nieuwjaarsborrel compleet aangepast is naar uw smaak.

De volgende dingen regelen wij voor u!

Het is mogelijk aanpassingen te doen in ons voorstel voor uw nieuwjaarsborrel. In overleg stellen we het feest samen!

Entertainment

Leuk entertainment is natuurlijk onmisbaar op uw nieuwjaarsborrel. Onze solo zangers of muzikanten, duo's of trio's zijn dan ook perfect voor deze gelegenheid. Door hun brede repertoire hebben de Evenses artiesten veel te bieden en met hun muziek op de achtergrond kunt u toch nog even gezellig bijpraten over het afgelopen jaar. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om er een echt feestje van te maken door DJ en Sax duo John & Mr. Smith. Deze mannen weten uw nieuwjaarsborrel om te toveren in een flink feest.

Decoratie

Met de juiste decoratie kunt u de gewenste sfeer creëren op uw nieuwjaarsborrel. Wij zorgen ervoor dat alles op maat wordt gemaakt, opgebouwd en geleverd. Al uw wensen en voorkeuren worden meegenomen bij het ontwerpen van de decoratie voor uw nieuwjaarsborrel. Op deze manier ziet uw nieuwjaarsborrel er helemaal uit zoals u heeft aangegeven. De champagnetoren is natuurlijk ook al een fantastische optie qua decoratie. Dit zal een echte eyecatcher zijn. Bij een nieuwjaarsborrel is gouden of zilveren glitter slingers en ballonnen een erg leuke keuze. Dit is erg feestelijk en ook leuk voor als er foto's gemaakt worden.

Nieuwjaarsborrel decoratie.jpg

Fotograaf

Het is natuurlijk erg leuk om uw nieuwjaarsborrel vast te laten leggen door een van de fotografen van Evenses. Onze professionele fotografen zullen prachtige plaatjes schieten van uw nieuwjaarsborrel. Op deze manier kunt u uw geslaagde nieuwjaarsborrel herbeleven wanneer u wilt. Deze foto's kunnen ook in een fotoalbum bij elkaar gezet worden.

Videograaf organiseren nieuwjaarsborrel.jpg

Videograaf

Wat natuurlijk nog leuker is dan uw nieuwjaarsborrel vast te leggen door middel van een fotograaf, is een videograaf. Onze videografen zullen uw nieuwjaarsborrel prachtig en professioneel vastleggen. Achteraf wordt hier een mooie aftermovie van gemaakt, zodat u uw nieuwjaarsborrel echt kunt herleven.

Fotograaf, organiseren nieuwjaarsborrel.jpg

Op zoek naar een ander soort entertainment?

Bij Evenses bieden we niet alleen volledige themafeesten aan, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Bands, Zangers, Acts, andere Live muziek en meer! Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u het juiste Entertainment boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Nieuwjaarsborrel
Starttijd
Geschikt voor:
Categorie:

FAQ

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

nieuwjaarsborrel boeken Nieuwjaarsborrel
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar