Zo maakt u uw bedrijfsjubileum tot een succes

bedrijf jubileumfeest organiseren.jpg

Staat er een bedrijfsjubileum voor de deur? Dan wilt u dit natuurlijk goed vieren en een groot feest geven. Aangezien u een jubileum niet ieder jaar organiseert, kunt u vast wel wat tips gebruiken. Evenses heeft wat tips voor u op een rijtje gezet, zodat u bedrijfsjubileum een groot succes wordt.

Feest ideeën met succes

Tip 1: Begin op tijd

Begin minimaal een half jaar van tevoren met het organiseren van uw jubileumfeest. U loopt dan niet het risico dat de gewenste feestlocatie al verhuurd is of dat de DJ die u wilde huren al volgeboekt zit. Bovendien heeft u dan ook tijd genoeg om plannen aan te passen.

Tip 2: Betrek de juiste mensen

Een groot jubileumfeest kunt u onmogelijk alleen organiseren. Betrek dan ook andere mensen bij de organisatie. Geef iedereen een activiteit, zodat niets vergeten wordt en het feest tot in de puntjes wordt geregeld.

Tip 3: Zeg het met foto’s

Neem uw gasten mee op een reis die terug gaat in de tijd met een inspirerende slideshow. Projecteer alle mooie en grappige foto’s op een groot scherm, zodat iedereen weer meer te weten komt over de geschiedenis van uw bedrijf en de projecten.

Tip 4: Maak herinneringen met een photobooth

Een photobooth zorgt altijd voor succes. Hiermee creëert u nieuwe herinneringen en heeft u na het feest iets om op terug te kijken. Met een fotohokje maakt u uw jubileum net iets specialer en geeft u uw gasten een blijvende herinnering mee. Verder kunt u de opgeslagen foto’s ook nog bewaren voor een gastenboek of uw website.

Bij Evenses kunt u diverse verschillende soorten fotohokjes huren, zoals een LED photobooth, een standaard fotohokje of een gepersonaliseerde photobooth. Hiermee bepaalt u wat er op de achtergrond van de foto’s staat. Bovendien krijgt het hokje dan precies de kleuren en afbeeldingen die u wenst. Het is dus mogelijk om het hokje in de stijl van uw bedrijf vorm te geven.

Selfie spiegel

Met een selfie spiegel wordt u jubileumfeest helemaal een groot succes. Hiermee maken uw gasten de meest grappige selfies met de meegeleverde accessoires. Er wordt dus heel wat gelachen. De spiegel communiceert grappige animaties en u kunt uw eigen twist aan een foto geven door op de spiegel te schrijven of te tekenen. Bovendien is het mogelijk om ook een online game op deze multifunctionele spiegel te spelen. De spiegel bevat diverse games die gepersonaliseerd kunnen worden. Dit is erg leuk voor de branding van uw bedrijf.

Tip 5: Get the party started with music

Uw jubileumfeest is natuurlijk niet compleet zonder muziek. Aangezien er op uw feest een gevarieerd publiek komt van jong en oud, is het een aanrader om een allround DJ in te huren. Deze draait alle hits van toen en nu. U bent er dan zeker van dat alle gasten met plezier op de dansvloer staan te swingen. Op zoek naar een ervaren allround DJ? Bij Evenses boekt u een allround DJ die alle bekende hits en verschillende genres draait. De DJ kan de playlist helemaal aanpassen naar uw wensen. Zo kan deze slechts één muziekstijl draaien, maar ook meerdere genres.

Tip 6: Zeg het met food

Van al dat dansen en feesten, krijgen uw gasten natuurlijk flinke trek en dorst. Zorg er dan ook voor dat het hen aan niets ontbreekt en verras ze met een originele foodtruck. Een foodtruck straalt gezelligheid en sfeer uit en geeft een authentiek gevoel. Tegenwoordig zijn foodtrucks helemaal hip en happening. Met een foodtruck op uw feest laat u dus zien dat u als bedrijf meegaat met uw tijd. Evenses biedt u diverse mogelijkheden. Zo kunt u onder meer een frietkraam of een poffertjeskraam huren, maar ook een ijsbar of een smoothiebar. U kunt zelfs het design van de foodtruck bepalen. Zo kunt u het dus aanpassen op het thema van uw jubileumfeest of de huisstijl van uw bedrijf.

Tip 7: Zorg voor een warm welkom

Wilt u er zeker van zijn dat uw gasten vriendelijk worden ontvangen? En dat zij naar de juiste feestruimte worden geleid? Huur dan hostessen in. Deze gastvrouwen zorgen altijd voor een warm welkom en zorgen ervoor dat uw gasten zich op hun gemak voelen op uw feest. Bovendien kunnen ze een gast de weg wijzen op de feestlocatie. U kunt ze zien als een extra visitekaartje van uw bedrijf en uw bedrijfsfeest.

Tip 8: Verras uw gasten met een spectaculaire show

Verras uw gasten met een spectaculaire show en geef ze een onvergetelijke herinnering. Evenses biedt verschillende soorten shows aan, zoals een indrukwekkende tissue act, een acrobaten act, een vuurshow en een dansshow. Allemaal shows die perfect passen bij een groot bedrijfsjubileumfeest. Met een show maakt u van uw event een feest om nooit te vergeten. De professionele performers hebben een jarenlange ervaring en weten precies wat ze doen. Ze zullen dan ook gegarandeerd een show van hoge kwaliteit verzorgen.

Tip 9: Laat uw gasten lachen met een typetje

Een typetje op uw bedrijfsjubileum is een leuke manier om uw gasten nog meer te vermaken. Een grappige acteur die tussen uw gasten staat, zorgt natuurlijk voor veel hilariteit. Het typetje zal iedereen aanspreken. Er zijn tal van typetjes die u voor uw feest kunt inhuren. Wat dacht u bijvoorbeeld van de Dronken Non, Diva Hollie of the Compliments? Of huur gastheer en goochelaar Watson in voor een avondvullend programma. Deze acteur kan zich tussen de gasten mengen om diverse goocheltrucs te laten zien of hij kan uw gasten verwelkomen bij de deur.

Tip 10:  Laat uw bedrijfsjubileum organiseren door een entertainmentbureau

Wilt u er zeker van zijn dat uw bedrijfsjubileumfeest een groot succes wordt? Laat uw feest dan organiseren door een entertainmentbureau. Evenses biedt u diverse bedrijfsarrangementen waarmee uw feest voor u geregeld wordt. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een uitgebreid pakket. Een exclusief pakket bestaat uit een DJ met saxofonist, een bedrijfsfotograaf en een verlichte dansvloer. Het grote voordeel van een arrangement is dat alles in één keer voor u geregeld wordt. Dit betekent dat u zelf niet op zoek hoeft te gaan naar een DJ, artiest of fotograaf. Iets dat u veel tijd scheelt. Bovendien hoeft u op de dag van uw feest dan niets te regelen en kunt u optimaal genieten van uw bedrijfsjubileum.



Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar