Zo maakt u uw bedrijfsjubileum tot een succes

Bedrijfsfeest organiseren

Staat er een bedrijfsjubileum voor de deur? Dan wilt u dit natuurlijk goed vieren en een groot feest geven. Aangezien u een jubileum niet ieder jaar organiseert, kunt u vast wel wat tips gebruiken. Evenses heeft wat tips voor u op een rijtje gezet, zodat u bedrijfsjubileum een groot succes wordt.

 

Ook geven wij u een aantal feestideeën die hun succes al meerdere malen hebben bewezen.

 

Tip 1: Begin op tijd

Begin minimaal een half jaar van tevoren met het organiseren van uw jubileumfeest. U loopt dan niet het risico dat de gewenste feestlocatie al verhuurd is of dat de DJ die u wilde huren al volgeboekt zit. Bovendien heeft u dan ook tijd genoeg om plannen aan te passen.

 

Tip 2: Betrek de juiste mensen

Een groot jubileumfeest kunt u onmogelijk alleen organiseren. Betrek dan ook andere mensen bij de organisatie. Geef iedereen een activiteit, zodat niets vergeten wordt en het feest tot in de puntjes wordt geregeld.

 

Tip 3: Zeg het met foto’s

Neem uw gasten mee op een reis die terug gaat in de tijd met een inspirerende slideshow. Projecteer alle mooie en grappige foto’s op een groot scherm, zodat iedereen weer meer te weten komt over de geschiedenis van uw bedrijf en de projecten.

 

Tip 4: Maak herinneringen met een photobooth

Een photobooth zorgt altijd voor succes. Hiermee creëert u nieuwe herinneringen en heeft u na het feest iets om op terug te kijken. Met een fotohokje maakt u uw jubileum net iets specialer en geeft u uw gasten een blijvende herinnering mee. Verder kunt u de opgeslagen foto’s ook nog bewaren voor een gastenboek of uw website.

 

Bij Evenses kunt u diverse verschillende soorten fotohokjes huren, zoals een LED photobooth, een standaard fotohokje of een gepersonaliseerde photobooth. Hiermee bepaalt u wat er op de achtergrond van de foto’s staat. Bovendien krijgt het hokje dan precies de kleuren en afbeeldingen die u wenst. Het is dus mogelijk om het hokje in de stijl van uw bedrijf vorm te geven.

 

Selfie spiegel

Met een selfie spiegel wordt u jubileumfeest helemaal een groot succes. Hiermee maken uw gasten de meest grappige selfies met de meegeleverde accessoires. Er wordt dus heel wat gelachen. De spiegel communiceert grappige animaties en u kunt uw eigen twist aan een foto geven door op de spiegel te schrijven of te tekenen. Bovendien is het mogelijk om ook een online game op deze multifunctionele spiegel te spelen. De spiegel bevat diverse games die gepersonaliseerd kunnen worden. Dit is erg leuk voor de branding van uw bedrijf.

 

Tip 5: Get the party started with music

 

Uw jubileumfeest is natuurlijk niet compleet zonder muziek. Aangezien er op uw feest een gevarieerd publiek komt van jong en oud, is het een aanrader om een allround DJ in te huren. Deze draait alle hits van toen en nu. U bent er dan zeker van dat alle gasten met plezier op de dansvloer staan te swingen. Op zoek naar een ervaren allround DJ? Bij Evenses boekt u een allround DJ die alle bekende hits en verschillende genres draait. De DJ kan de playlist helemaal aanpassen naar uw wensen. Zo kan deze slechts één muziekstijl draaien, maar ook meerdere genres.

 

Tip 6: Zeg het met food

Van al dat dansen en feesten, krijgen uw gasten natuurlijk flinke trek en dorst. Zorg er dan ook voor dat het hen aan niets ontbreekt en verras ze met een originele foodtruck. Een foodtruck straalt gezelligheid en sfeer uit en geeft een authentiek gevoel. Tegenwoordig zijn foodtrucks helemaal hip en happening. Met een foodtruck op uw feest laat u dus zien dat u als bedrijf meegaat met uw tijd. Evenses biedt u diverse mogelijkheden. Zo kunt u onder meer een frietkraam of een poffertjeskraam huren, maar ook een ijsbar of een smoothiebar. U kunt zelfs het design van de foodtruck bepalen. Zo kunt u het dus aanpassen op het thema van uw jubileumfeest of de huisstijl van uw bedrijf.

 

Tip 7: Zorg voor een warm welkom

Wilt u er zeker van zijn dat uw gasten vriendelijk worden ontvangen? En dat zij naar de juiste feestruimte worden geleid? Huur dan hostessen in. Deze gastvrouwen zorgen altijd voor een warm welkom en zorgen ervoor dat uw gasten zich op hun gemak voelen op uw feest. Bovendien kunnen ze een gast de weg wijzen op de feestlocatie. U kunt ze zien als een extra visitekaartje van uw bedrijf en uw bedrijfsfeest.

 

Tip 8: Verras uw gasten met een spectaculaire show

Verras uw gasten met een spectaculaire show en geef ze een onvergetelijke herinnering. Evenses biedt verschillende soorten shows aan, zoals een indrukwekkende tissue act, een acrobaten act, een vuurshow en een dansshow. Allemaal shows die perfect passen bij een groot bedrijfsjubileumfeest. Met een show maakt u van uw event een feest om nooit te vergeten. De professionele performers hebben een jarenlange ervaring en weten precies wat ze doen. Ze zullen dan ook gegarandeerd een show van hoge kwaliteit verzorgen.

 

Tip 9: Laat uw gasten lachen met een typetje

Een typetje op uw bedrijfsjubileum is een leuke manier om uw gasten nog meer te vermaken. Een grappige acteur die tussen uw gasten staat, zorgt natuurlijk voor veel hilariteit. Het typetje zal iedereen aanspreken. Er zijn tal van typetjes die u voor uw feest kunt inhuren. Wat dacht u bijvoorbeeld van de Dronken Non, Diva Hollie of the Compliments? Of huur gastheer en goochelaar Watson in voor een avondvullend programma. Deze acteur kan zich tussen de gasten mengen om diverse goocheltrucs te laten zien of hij kan uw gasten verwelkomen bij de deur.

 

Tip 10:  Laat uw bedrijfsjubileum organiseren door een entertainmentbureau

Wilt u er zeker van zijn dat uw bedrijfsjubileumfeest een groot succes wordt? Laat uw feest dan organiseren door een entertainmentbureau. Evenses biedt u diverse bedrijfsarrangementen waarmee uw feest voor u geregeld wordt. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een uitgebreid pakket. Een exclusief pakket bestaat uit een DJ met saxofonist, een bedrijfsfotograaf en een verlichte dansvloer. Het grote voordeel van een arrangement is dat alles in één keer voor u geregeld wordt. Dit betekent dat u zelf niet op zoek hoeft te gaan naar een DJ, artiest of fotograaf. Iets dat u veel tijd scheelt. Bovendien hoeft u op de dag van uw feest dan niets te regelen en kunt u optimaal genieten van uw bedrijfsjubileum.

Reactie toevoegen

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.