Bruiloft foto- en videograaf Dyon boeken
1/27
Bruiloft foto- en videograaf Dyon boeken
UuOsqMbozU
trouwfotografie
trouwfotograaf
videograaf
bruiloft fotografie
fotograaf bruiloft
bruiloft fotograaf

Bruiloft foto- en videograaf Dyon

€ 1295 - € 2330
4,6 (5 Beoordelingen)

Over Bruiloft foto- en videograaf Dyon

Een prachtige fotoreportage van uw huwelijk. Trouwfotograaf Dyon brengt uw bruiloft, ceremonie of feest creatief en smaakvol in beeld.

Trouwfotograaf Dyon bekijkt alles op een creatieve manier om zo elke foto uniek te maken. Hij heeft veel ervaring en je zal dus ook bijna niet merken dat hij er is. Dyon is zeer professioneel en attant, het is tenslotte jullie dag!

Uw trouwfoto's zullen er spetterend uit zien. Een prachtige herinnering voor de rest van jullie leven.

Wie is Dyon?

Dyon is een professionele fotograaf en filmmaker. Hij maakt filmische, persoonlijke foto's die een goed beeld geven van de sfeer. Zijn foto's zijn dynamisch en vertellen elk een eigen verhaal. Dyon ziet het als zijn missie om erachter te komen wat u op de foto's wil zien. Zodra hij dat weet gaat hij aan de slag om uw wensen met zijn visie te combineren, om zo een prachtig eindresultaat te leveren. Door te experimenteren heeft Dyon zijn eigen stijl gevonden. Inmiddels is hij uitgegroeid tot professioneel fotograaf.

Hij brengt jouw spelciale dag in beeld, zodat u weet dat het niet alleen een sprookje was.

Gaat u trouwen en zoekt u nog een goede fotograaf om de bruiloft in beeld te brengen? Dyon komt dit graag op een creatieve, elegante en smaakvolle manier doen.

Wilt u Trouwfotograaf Dyon boeken voor uw bruiloft, ceremonie of receptie? Dyon is in te huren voor uw huwelijk of feest. Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op of vraag geheel vrijblijvend een offerte bij ons aan.

Ontvang de beschikbaarheid van Bruiloft foto- en videograaf Dyon
Starttijd
33 keer aangevraagd
Categorie:

5 Beoordelingen
4,6 (5 Beoordelingen)

Tim en Lara
Hallo Dyon, de reportage is echt geweldig! We zijn er ontzettend blij mee. Heel erg bedankt voor het maken van de foto’s op onze bruiloft. Misschien tot ziens op ons jubileum!
Lia en Peter
Dyon, grote dank voor de foto's. De samenwerking en kennismaking verliepen prettig. Net de foto's bekeken. We vinden ze prachtig! Nogmaals bedankt!
Monieke Verhhoef
Professioneel, pragmatisch en vriendelijk. En je bent een goede fotograaf, wat een prachtige foto’s! Heel erg bedankt voor je geweldige reportage.
Mike en Irene
Dyon, je bent fantastich. Je bewoog moeiteloos en bijna ongemerkt om ons heen. Ook heb je alles van onze bijzondere dag vastgelegd zoals het voelde. Mooiste dag van ons leven, mooiste foto's van ons leven
+ bekijk alle reviews

FAQ

Waarom een videograaf inhuren?

Het inhuren van een videograaf is een goede keuze als u graag videobeelden wilt hebben van uw evenement of activiteit om deze later te kunnen bekijken en delen met anderen. Het hebben van professionele videobeelden kan ook helpen bij het vastleggen van belangrijke momenten en het creëren van blijvende herinneringen.

Hoe lang duurt het ontvangen van de video?

Dit varieert afhankelijk van de videograaf en het type opname. Sommige videografen bieden snelle oplevering binnen enkele dagen, terwijl anderen enkele weken of maanden nodig hebben om de video te bewerken en af ​​te leveren. Het is het beste om dit vooraf te bespreken met uw videograaf.

Waar rekening mee houden bij het boeken van foto & video?

Bij het boeken van foto en video is het belangrijk om rekening te houden met het resultaat waar u naar op zoek bent. Wilt u graag een aftermovie? Dan is een videograaf een goede invulling. Mocht u foto's wensen, dan is een fotograaf of een fotohokje een goede invulling. Het verschil tussen een fotograaf en een fotohokje is dat de fotograaf de foto's nabewerkt en zorgt dat deze digitaal ontvangen worden. Bij het fotohokje worden de foto's direct geprint en kunt u deze na ongeveer 2 weken ook digitaal verwachten.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Bruiloft foto- en videograaf Dyon boeken Bruiloft foto- en videograaf Dyon
€ 1295 - € 2330
4,6 (5 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar