Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Fotograaf Cecile
100% match

Fotograaf Cecile

Cecile maakt prachtige foto's met een stoer randje.
Fotograaf Cecile focust zich vooral op bruidsfotografie, maar is ook te boeken voor evenementen en bedrijfsfeesten. Haar fotografiestijl l...
Lees meer

4,8 (10 Beoordelingen)
€ 1100 - € 1980
Fotograaf inhuren
100% match

Fotograaf inhuren

Een prachtige fotoreportage van uw feest, evenement of bruiloft.
Tegen een zeer scherpe prijs komt onze professionele en persoonlijk geselecteerde fotograaf op uw gelegenheid de mooiste foto...
Lees meer

4,7 (12 Beoordelingen)
€ 795 - € 1510
Bruidsfotograaf
100% match

Bruidsfotograaf

De bruidsfotograaf maakt een prachtige trouwreportage van uw bruiloft en trouwdag.
Trouwen is een enorm speciale en mooie gelegenheid. Iedere bruiloft is uniek en het meest belangrijke is dat...
Lees meer

4,7 (12 Beoordelingen)
€ 695 - € 1530
Bedrijfsfotografie
100% match

Bedrijfsfotografie

Bedrijfsfotografie van uw evenement, opening of bedrijfsfeest verzorgd door een top fotograaf.
Ontdek onze uitgebreide diensten in bedrijfsfotografie, ontworpen om een verscheidenheid aan gel...
Lees meer

4,8 (12 Beoordelingen)
€ 795 - € 1510
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Fotograaf inhuren Den Haag

*Feitelijk is het vrij simpel: je vindt een fotograaf die aan jouw wensen voldoet, je voert een gesprek en je boekt hem of haar. Een fotograaf boeken voor bijvoorbeeld uw bruiloft, bedrijfsfeest of familiefeest is een stuk makkelijker geworden. Hier leest u alles over het boeken van een fotograaf in Den Haag. *

Fotografie boeken

Bent u op zoek naar hulp bij fotograferen? Onze fotografen bieden de eerste hulp. U hoeft zich geen zorgen te maken over het evenement en hoe dat wordt vastgelegd. De fotografen zijn over de hele wereld gereisd om indrukwekkende portretten te maken van de mooiste momenten van de dag. Zij hebben geen moeite met de mooiste foto's maken om de dag voor altijd te herinneren.

Wat is de toegevoegde waarde van een professionele fotograaf huren?

Met de prachtige foto's die u iedere dag online en op social media langs ziet komen, zou u bijna gaan denken dat het vak van een fotograaf overbodig wordt. Dat is echter helemaal niet het geval en zeker niet als het gaat om het nemen en bewerken van de foto's van een feest of evenement. Vaak zijn fotografen in Den Haag ook enorm goed in het bewerken van foto's en bijna alle foto's die u voorbij ziet komen op het internet voor bedrijven of bekende mensen zijn gemaakt door fotografen in Den Haag. Vaak worden fotografen geboekt bij evenementen om meer in de media gezet te worden als reclame. Fotograaf boekingen worden ook voor persoonlijke doeleinden enorm vaak geregeld. Zij weten namelijk precies de juiste foto's te maken en bewerken voor de desbetreffende doelgroepen/klanten. Een fotograaf in Den Haag heeft heel wat te bieden op het gebied van het nemen en later bewerken van de foto's. Een ervaren professional voelt de situaties op uw feest of evenement goed aan, en heeft er een handje van om vaak op de goede plek op het goede moment aanwezig te zijn om een plaatje te schieten. Hij of zij heeft snel door hoe iemand het best gefotografeerd kan worden zonder dat er per se geposeerd wordt, en heeft verstand van de verschillende belangrijke posities, zoals die van de camera, het licht, de voorwerpen die worden gebruikt en het onderwerp, voor het nemen van de perfecte foto's.

Fotografen boeken in Den Haag

Wij hebben een breed bestand aan professionele fotografen. Daarom hebben wij ook fotografen in Den Haag. Den Haag is een prachtige stad om uw evenement plaats te laten vinden. Een stad waar cultuur en natuur samenkomen. Met de gezellige, drukke binnenstad heb je altijd een bruisende omgeving om te feesten. Ben je op zoek naar een rustigere plek? Geniet van het strand en de duinen van Scheveningen. Er zijn veel mogelijkheden voor een unieke gelegenheid op een bijzondere plek in een stad als Den Haag. Foto's en video's hebben van een mijlpaal uit uw leven is iets wat iedereen wilt, want dan heb je altijd iets moois om naar terug te kijken. Evenses Entertainment biedt u daarom verschillende mogelijkheden aan om foto's en video's vast te leggen. Fotografen bij Evenses leggen foto's af met liefde, want fotografie is hun passie. Daarom willen zij kosten wat het kost de mooiste plaatjes schieten voor de klanten die hun geboekt hebben. U kunt van uw gelegenheid een feest maken om niet te vergeten. Deze optie heeft u ook in Nijmegen, omdat veel fotografen uit ons portfolio uit Nijmegen komen. We hebben een breed aanbod aan fotografen, waardoor wij ons volledig kunnen aanpassen aan u. De fotografie specialisten weten precies wat ze moeten doen en zullen voor u een mooie herinnering vastleggen.

Fotoboek van uw gelegenheid

U viert de belangrijkste dag van uw leven en u wil dat vastleggen met een mooi fotoboek. Bent u op zoek naar een fotografieboek? Onze fotografen zorgen dat er een fotoboek van het evenement gemaakt wordt om de herinnering voor altijd vast te houden. Een prachtig boek wat op tafel gelegd kan worden om eens in de zoveel tijd even door te bladeren. Of het nou van een bruiloft, verjaardag of jubileum is, een fotoboek is altijd een leuke toevoeging.

Boek fotograaf

Wilt u een fotograaf boeken in Den Haag? U kunt via onze site een bericht sturen en een offerte aanvragen of bijvoorbeeld telefonisch contact opnemen met een van onze event-specialisten als u nog vragen heeft of meer over bepaalde fotografen boeken in Den Haag zou willen weten.

bij Evenses kunt u:

Gegarandeerd een prachtige invulling van uw feest door een van onze vele professionele fotografen en/of artiesten.

Fotograaf boeken Den Haag zorgen altijd voor veel plezier, ook staan de fotograaf boeken Den Haag bekend als een groots feest spektakel.

Meer bekijken

Evenses heeft fotografen in veel verschillende steden van Nederland. Zo hebben we fotografen in Delft, Amsterdam, Utrecht en Maastricht. Bent u op zoek naar een fotograaf voor uw gelegenheid dan is het geen probleem om die bij Evenses te vinden. Wij staan voor u klaar en helpen u aan een passende fotograaf voor het evenement.



Waarom een fotograaf op het evenement?

Een professionele fotograaf heeft vaak ervaring met het vastleggen van verschillende soorten evenementen en kan de beste hoeken, belichting en compositie bepalen om uw evenement goed vast te leggen.

Is de fotograaf geschikt voor het evenement?

Als u bij ons een fotograaf boekt heeft u altijd de mogelijkheid gehad om het werk van de fotograaf te bekijken. Wij verzorgen een profiel met informatie over de fotograaf en beelden uit het portfolio. Mocht u graag meer werk ontvangen dan kunnen we dat altijd toesturen.

Kunnen wensen vooraf besproken worden?

Ja, het is belangrijk om uw eigen ideeën en suggesties aan de fotograaf te communiceren. Het is mogelijk om voor de boeking contact te hebben om de wensen te bespreken. Een goede fotograaf zal uw wensen en behoeften in overweging nemen en zijn of haar werk aanpassen om aan uw verwachtingen te voldoen.

Waar rekening mee houden bij het boeken van foto & video?

Bij het boeken van foto en video is het belangrijk om rekening te houden met het resultaat waar u naar op zoek bent. Wilt u graag een aftermovie? Dan is een videograaf een goede invulling. Mocht u foto's wensen, dan is een fotograaf of een fotohokje een goede invulling. Het verschil tussen een fotograaf en een fotohokje is dat de fotograaf de foto's nabewerkt en zorgt dat deze digitaal ontvangen worden. Bij het fotohokje worden de foto's direct geprint en kunt u deze na ongeveer 2 weken ook digitaal verwachten.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp