Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Videografe Kanjiru
100% match

Videografe Kanjiru

Met haar betrokkenheid en enthousiasme, legt deze fantastische videografe de meest sfeervolle momenten van uw bruiloft of feest vast! Lees meer

4,7 (10 Beoordelingen)
€ 1350 - € 2430
Selfie Spiegel
100% match

Selfie Spiegel

De selfie spiegel is meer dan alleen foto's maken!
De Selfie Spiegel is de nieuwste trend van 2018 op het gebied van evenementen. Maak uw bruiloft, borrel, feest of bedrijfsfeest onvergetelij...
Lees meer

4,8 (14 Beoordelingen)
€ 695 - € 1530
Fotograaf Cecile
100% match

Fotograaf Cecile

Cecile maakt prachtige foto's met een stoer randje.
Fotograaf Cecile focust zich vooral op bruidsfotografie, maar is ook te boeken voor evenementen en bedrijfsfeesten. Haar fotografiestijl la...
Lees meer

5 (10 Beoordelingen)
€ 1100 - € 1980
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Photobooth boeken

boeken photobooth.jpeg

De oorsprong van de Photobooth

Tijdens de Tweede wereldoorlog van 1889 werd in Frankrijk de allereerste fotocabine gebouwd door de Franse uitvinder Ernest Theopjile Enjabert. Deze fotocabine was gebaseerd op het fotografische proces van het tintype, waar een dunne plaat van plaatstaal bedekt was met een zwarte lak en een emulsie in collodium geproduceerd na belichting en ontwikkeling direct positief beeld. Deze techniek resulteerde dat de portretten als moeilijk te lezen en regelmatig onherkenbaar waren.

In de jaren die hierop volgden waren er verschillende uitvinders die met een verbeterde versie van de toen huidige fotocabine op de markt kwamen. Uiteindelijk was het Anatol Joseph die in 1925 de photobooth in gebruik nam zoals wij deze nu kennen in zijn fotostudio in New York. Deze noemde hij heel toepasselijk ‘fotocabine’. Dit was een groot succes! De klanten konden voor een schappelijke prijs op de foto en konden deze na afloop direct meenemen. Het uitdraaien van deze strip duurde dan wel 10 minuten. Het patent op deze cabine verkocht hij 2 jaar later. In 1927 werden de exploitatierechten voor de fotocabine gekocht voor Europa en vanuit daaruit wordt de photobooth gelanceerd. Waar deze zijn hoogtepunt bereikte van consumptie in de jaren vijftig, en uiteindelijk de zwart/wit fot werd vervangen voor een kleurfoto in de jaren zeventig.

Pas vanaf de jaren negentig werd het mechanisme van de photobooth gedigitaliseerd en computerondersteund. De oude cabines werden geleidelijk vervangen door photobooth's uitgerust met een digitale camera. Een videoscherm en een thermische printer.

Het gebruik van photobooth.

Tegenwoordig kom je de photobooth overal tegen. Winkelcentra, treinstation, vliegveld. De nostalgie blijft toch wel hangen wanneer je een photobooth ziet. Zoals eerder vermeld maakte de photobooth in de jaren negentig al zijn aanpassing door en daar bleef het niet bij. De photobooth digitaliseerde door de jaren heen. Begin jaren 2000 lanceerde het bedrijf Photomaton zijn eerste automatische kiosk voor het ontwikkelen van digitale foto’s de zijn eerste kiosk voor het ontwikkelen van fotoalbums in 2009.

Waar de toen genaamde photobooth gebruikt werden onder het bedrijf photomath in studio’s en zelfs voor het fotograferen en classificeren van gedeporteerden, is daar de functie voor deze photobooth vooral voor entertainment. De photobooths heb je tegenwoordig in alle vormen en maten. Van de ouderwetse vintage photobooth tot een LED photobooth of zelfs een compleet branded photobooth.

De photobooth is naast het hoge entertainment gehalte ook de perfecte marketingtool van het hedendaagse media. Doordat het niet alleen een grote boost aan nostalgie geeft kan je zelfs de foto’s compleet personaliseren naar uw eigen wensen, met een eigen persoonlijke tekst of logo/ontwerp. En vaak zit hierbij ook nog eens een hele leuke verkleedkist bij. Bij veel van de hedendaagse photobooth kan je de strip of foto ook direct delen via het gewenste platform op social media of email. Bedrijf feesten, bruiloft feesten, festivals zijn meestal de evenementen waar de photobooth grootschalig worden ingezet. Kortom, Gegarandeerd succes en vermaak voor alle aanwezigen en gasten!

Photobooth boeken.jpeg

Photobooth en de toekomst

Gezien de ontwikkeling van de photobooth al een grote sprong heeft gemaakt is de vraag of deze zich nog verder zullen ontwikkelen. Van een Photobooth met het fotografisch proces van tinttype tot een photobooth met een touchscreen camera dat zich automatisch aanpast aan de gezichtshoogte van de gebruiker. Tegenwoordig gaat de ontwikkeling van technologie zo snel dat de ontwikkeling van de photobooth zeker niet achter zal blijven. Wellicht zullen er steeds meer slimme camera’s op de markt uitgebracht worden die met een hoog realiteit een extra dimensie aan foto’s kunnen geven. Tot die tijd zijn er verschillende photobooth’s om in ieder geval een leuke herinnering achter te laten op een serie van strips of enkele foto’s!

Wat kan Evenses voor uw betekenen?

Wilt u een photobooth boeken voor uw evenement of feest? U kunt bij ons voor elke gelegenheid een photobooth boeken. Hierbij kunt u denken aan bruiloften, verjaardagen, jubilea, bedrijfsfeesten of andere bedrijfsevenementen, themafeesten.

Bij Evenses kunt u:



Waar rekening mee houden bij het boeken van foto & video?

Bij het boeken van foto en video is het belangrijk om rekening te houden met het resultaat waar u naar op zoek bent. Wilt u graag een aftermovie? Dan is een videograaf een goede invulling. Mocht u foto's wensen, dan is een fotograaf of een fotohokje een goede invulling. Het verschil tussen een fotograaf en een fotohokje is dat de fotograaf de foto's nabewerkt en zorgt dat deze digitaal ontvangen worden. Bij het fotohokje worden de foto's direct geprint en kunt u deze na ongeveer 2 weken ook digitaal verwachten.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar