Samenwerken met Evenses

Van onze leveranciers verwachten we een professionele houding; onze leveranciers mogen ook van ons verwachten dat wij professioneel met hun omgaan. Lees hier wat wij verwachten van een samenwerking met onze leveranciers en partners:

 

1. Evo Booker 

Je act is reeds of wordt binnenkort toegevoegd aan onze website en daarbij kom je met jouw contactgegevens ook in ons boekingssysteem Evo Booker te staan. Evo Booker is het huidig boekingssysteem waar Evenses mee werkt en er zitten voor jou verder geen kosten aan verbonden. Met dit boekingssysteem kunnen wij jou koppelen aan een aanvraag/optie/boeking, waardoor je tijdig alle informatie middels een e-mail van ons ontvangt. Bekijk hier alle veelgestelde vragen over ons boekingssysteem.

 

2. Promotie en marketing

Wij investeren veel in online vindbaarheid, google Adwords, banners, Facebook, remarketing, websites en online specialisten. Ook jouw Evenses actnaam zal gepromoot worden. Het is niet toegestaan om de unieke Evenses act-naam in de toekomst zelf te gaan gebruiken of er dient sprake te zijn van een exclusieve samenwerking tussen jou en Evenses.

 

3. Optie

We verzoeken je om een optie voor de volgende periode vast te zetten: 

Boeking binnen 14 dagen -  7 dagen optie vastzetten
Boeking binnen 15-30 dagen -  14 dagen optie vastzetten
Boeking binnen 1-3 maanden -  1 maand optie vastzetten
Boeking binnen 4-12 maanden -  2 maanden optie vastzetten
Boeking verder dan 12 maanden -  3 maanden optie vastzetten

Als de periode is verstreken en je hebt niets meer van ons gehoord, kun je zonder overleg de optie laten vervallen. Uiteraard proberen we je zoveel mogelijk op de hoogte te houden over de status van de optie. Mocht je gedurende de optie tijd voor hetzelfde moment een aanvraag krijgen, wil je ons dan informeren? Wij controleren dan de status van de aanvraag.

 

4. Klant vooraf bellen

Wij vragen je om altijd uiterlijk één à twee weken voor de boeking telefonisch contact met de klant op te nemen om alvast kennis te maken en de wensen van de klant door te nemen. Indien er onduidelijkheden zijn overleg dit dan altijd vóór de boeking met jouw Evenses contactpersoon. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar op het telefoonnummer 085-7920202 (NL) of 02-8084961 (BE), ook in de avonduren en het weekend. 

 

5. Social media

We waarderen het als je een foto / filmpje van je optreden plaatst op social media en ons er in tagt!

 

6. Professionele houding

- Kom op tijd.

- Mocht er onderweg onverhoopt een calamiteit gebeuren, bel dan direct zelf de klant en Evenses. Houd de klant en Evenses op de hoogte.

- Her boekingen gaan uitsluitend via Evenses.

- Deel visitekaartjes uit van Evenses. Heb je deze niet (meer)? Laat het ons weten. Uitdelen van eigen kaartjes en eigen promotie is NIET toegestaan. Heb je een banner van Evenses ontvangen? Stel deze op bij de plek waar je gaat optreden.

- Stel je bij aankomst ten alle tijden voor aan de klant en/of contactpersoon op locatie (zie callsheet voor zijn/haar naam).

- Dresscode: nette en verzorgde kleding (bijvoorbeeld: heren in pak en dames in een mooi geklede jurk of leuk setje).

- Consumeer geen alcohol en/of sigaretten tijdens boekingen, tenzij de klant/contactpersoon op locatie jou dit zelf aangeboden heeft.

- Laat je tijdens het optreden (waar mogelijk) ook echt zien. Bij het spelen van achtergrondmuziek zal dit wat meer ingetogen zijn.

- Zorg dat je al gegeten hebt vóór de boeking! Enkel bij langere boekingen dan 3 uur kan je om een maaltijd vragen. Overleg dit voorzichtig met de klant.
- Wees ten alle tijden vriendelijk en enthousiast tegen de klant

- Op de dag en/of avond zelf: bij het verzoek van de klant om langer te spelen/leveren, s.v.p. aan de klant doorgeven dat hier extra kosten aan verbonden zijn en dat de extra kosten achteraf door Evenses gefactureerd worden. Vergeet niet om binnen twee dagen na de boeking de extra gespeelde/geleverde tijd aan ons door te geven. Bij langer wachten, kunnen wij de extra kosten niet meer factureren en ook niet aan je uitbetalen.

- Wij ontvangen graag na de boeking (in het kort) feedback van je. Denk aan: hoe vind je dat de boeking verlopen is, was de klant tevreden, was je ruim op tijd aanwezig, werkte alle apparatuur naar behoren? etc.
 

7. Uitbetaling

- Gelieve jouw factuur, artiesten gageverklaring of KVR binnen één week na de boeking te mailen naar [email protected]. De betaling wordt binnen 30 dagen na de boeking voldaan. Betaling vooraf is niet mogelijk. Meestal betalen we na 5 - 14 dagen al uit ).

- De uitbetaalde gage is op basis van uitkoop. Het uitkoopbedrag is inclusief reiskosten, loonheffing en premie werknemersverzekeringen voor zover verschuldigd. Je bent dus ondernemer en zelf verantwoordelijk voor alle administratieve, fiscale- en sociaalrechtelijke verplichtingen. Er is geen dienstverband.

- De gage die vóór de boeking is afgesproken, wordt bij de uitbetaling gehanteerd. Achteraf kunnen geen extra kosten in rekening gebracht worden.

- Gelieve in de factuur de datum van de boeking, naam geleverde item en locatie plaatsnaam te vermelden.

- Het factuuradres dat je kan aanhouden op de factuur is: 
 

Evenses B.V. 

Oudeschans 85-4

1011 KW Amsterdam

KVK: 66942357

BTW: NL856762441B01

 

8. Visitekaartjes en banner

Graag ontvangen wij per e-mail jouw postadres, zodat wij jou onze visitekaartjes en banner kunnen toesturen. Eigen visitekaartjes bij boekingen via Evenses zijn niet toegestaan en vergeet niet je banner op te zetten bij de boeking.