Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Zangeres-Pianiste Kim
100% match

Zangeres-Pianiste Kim

Met haar warme stem en goede pianospel zorgt Kim voor een geslaagde avond vol mooie muziek
Biografie Zangeres-Pianiste Kim Kim begon al met zingen en viool spelen toen ze net vier jaar oud w...
Lees meer

4,9 (45 Beoordelingen)
€ 975 - € 2240
Zangeres-pianiste Katty
100% match

Zangeres-pianiste Katty

Deze zangeres vult iedere gelegenheid met mooie muziek vol jazz, soul en R&B nummers.
Biografie Zangeres-pianiste Katty Met Katty is het tijd voor een stem vol soul, jazz en pop. Met ontzett...
Lees meer

4,8 (24 Beoordelingen)
€ 395 - € 990
Zangeres- pianiste Vicky
100% match

Zangeres- pianiste Vicky

Vicky maakt uw ceremonie of receptie compleet met haar stem!
Zangeres- pianiste Vicky is gepassioneerd door zang en piano. Vanaf haar achtste volgde ze muziekschool, en van kleins af aan sto...
Lees meer

5 (8 Beoordelingen)
€ 595 - € 1310
Anna Noa
100% match

Anna Noa

Met haar prachtige stem zingt de zangeres bekende covers van toen en nu.
Anna Noa is een Nederlandse zangeres en songwriter. Op 12 jarige leeftijd deed de zangeres mee aan Kinderen voor Kinde...
Lees meer

5 (11 Beoordelingen)
€ 595 - € 1310
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Achtergrondzangeres boeken

Waarom een achtergrondzangeres?

Achtergrondzang is gewenst bij verschillende gelegenheden. Door het geluid op de achtergrond is het niet te overheersend en kan men elkaar nog goed verstaan. Het brengt wel veel sfeer met zich mee als er muziek op de achtergrond te horen is. Een achtergrondzangeres is daarom ook een goede toevoeging op bijvoorbeeld een ceremonie, receptie of diner.

boeken achtergrondzangeres boeken .png

Achtergrondzangeres op de ceremonie

Een achtergrondzangeres kan bijvoorbeeld bij de ceremonie van een bruiloft ingezet worden. Achtergrondzangeressen van Evenses hebben veel ervaring en een breed repertoire. Door in contact te komen met de achtergrondzangeres kan de muziek afgestemd worden en kunnen eventueel verzoeknummers doorgegeven worden. Evenses werkt samen met professionele zangeressen zoals Kim, Veronique en Lisa Marie.

Achtergrondzangeres op de receptie

Op een receptie is het prettig als men elkaar nog kan verstaan. Hier wordt vaak nog lekker gekletst en het niet fijn als de muziek dan te overheersend is. Daarom is een achtergrondzangeres een goede toevoeging op uw receptie. Er kan gekozen worden voor bijvoorbeeld een zangeres-pianiste. De warme klanken van de piano met de zang van de achtergrondzangeres brengen veel sfeer met zich mee.

Achtergrondzangeres op het diner

Of het nou om een sit-down dinner gaat of een walking dinner gaat, een achtergrondzangeres is hier een goede keus voor. Door de muziek op de achtergrond te houden, kan er nog rustig gegeten worden. Vaak vindt er na het diner nog een feest plaats en dan kan er ruimte gemaakt worden voor een overheersende muzieksoort zoals een band of DJ.

Achtergrondzangeres vinden?

Niet voor iedere gelegenheid is dezelfde zangeres geschikt. We hebben een aantal stappen op een rij gezet om te zorgen dat u weet dat u de juiste achtergrondzangeres boekt.

  • Wat voor muziek?
    Muziek komt in verschillende genres en categorieën. Als u weet naar wat voor muziek u op zoek bent, kunt u goed op zoek gaan naar een geschikte achtergrondzangeres. Een zangeres die gespecialiseerd is in popnummers zal niet geschikt zijn op een gelegenheid waar klassieke muziek gewenst is. Net als dat jazzmuziek een eigen genre is waar bepaalde zangeressen in uitblinken.

  • Instrumentale begeleiding of tape-muziek?
    Een groot deel van de zangeressen bespeelt zelf een instrument waarmee zij zichzelf begeleiden. Andere zangeressen worden begeleid door bijvoorbeeld een pianist of gitarist en andere zangeressen zingen op tape. Dan heeft zij een bandje op de achtergrond wat haar begeleid.

  • Bekijk het beeldmateriaal van de achtergrondzangeres
    Alle artiesten bij Evenses hebben beeldmateriaal bij het profiel. Dit doen wij zodat iedereen een goed beeld (en gevoel) kan krijgen bij de achtergrondzangeressen die wij aanbieden. Vindt u het lastig? Vraag dan een van onze medewerkers om u te helpen bij de zoektocht.

achtergrondzangeres boeken .jpeg

Wat kan Evenses voor u betekenen?

Bij een entertainmentbureau als Evenses werken we al jarenlang samen met een breed scala aan professionele achtergrondzangeressen, waaronder klassieke zangeressen, pop zangeressen en jazz zangeressen, die niet misstaan op een hele uiteenlopende variatie gelegenheden. Daarnaast kunnen wij u ook in contact brengen met zangeressen die zowel muzikaal als visueel indruk zullen maken.

Neemt u gerust contact op met Evenses om te vragen naar de mogelijkheden voor het huren van een achtergrondzangeres. Wij zijn vijf dagen in de week bereikbaar en kijken ernaar uit om aan uw wensen te mogen voldoen. Daarnaast kunt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen als u een achtergrondzangeres wilt boeken via deze website.

Bij Evenses kunt u:

Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, daarom werken wij alleen maar met professionele artiesten.



Hoe kan ik bepalen welke solist geschikt is voor mijn evenement?

Het type solist dat u kiest, hangt af van het type evenement dat u organiseert en de sfeer die u wilt creëren. Als u bijvoorbeeld een formele zakelijke bijeenkomst organiseert, is een ander soort solist geschikt dan bij een feestelijke gelegenheid. Laat ons u adviseren als u het een lastige keuze vindt. Door het brede aanbod zit er altijd een geschikte solist tussen voor uw gelegenheid!

Hoe kunt u de kwaliteit van het optreden beoordelen voordat u boekt?

Wij zorgen dat er representatieve video's van onze solisten op het profiel staan om een duidelijk beeld te geven van de mogelijkheden. Mocht u graag extra beeldmateriaal ontvangen, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.

Kunnen er verzoeknummers aangevraagd worden?

De meeste solisten hebben en breed repertoire met veel nummers. De solist wordt vaak al uitgekozen in het gewenste genre, dus daar zullen geen aanpassingen in gedaan worden. Mocht u nog specifieke nummers wensen op de gelegenheid dan kan de solist laten weten of dit binnen het repertoire valt of dat zij dit voor u instuderen. In dit geval komt er vaak een meerprijs bij.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar