Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Silent Disco
100% match

Silent Disco

Altijd al een silent disco willen huren? Hiermee heb je een gegarandeerd feest!
Zin om uw feest, evenement of gelegenheid  op een andere, leuke manier te vieren? Zoek niet verder! Met de Sil...
Lees meer

4,5 (3 Beoordelingen)
€ 395 - € 990
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Allround DJ boeken
100% match

Allround DJ boeken

DJ Show met onze allround feest DJ, compleet met professioneel licht en geluid.
Onze Allround DJ Show wordt verzorgd door de allround DJ. De show is een compleet pakket van een attente allrou...
Lees meer

4,6 (31 Beoordelingen)
€ 475 - € 1190
Polaroid Fotografie
100% match

Polaroid Fotografie

Hip & Happening: Polaroids zijn terug van weggeweest en niet te missen op uw evenement!
Polaroid fotograaf boeken voor uw bruiloft, verjaardag, personeelsfeest, borrel? U kunt een polaroid fo...
Lees meer

4,7 (11 Beoordelingen)
€ 650 - € 1430
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Silent disco huren Rotterdam

Silent disco

Kortom, silent disco is een feest waar mensen dansen op de muziek waar ze naar luisteren via een draadloze koptelefoon. Koptelefoons die worden gedragen door mensen die zich in silent discos verzamelen, zijn uitgerust met ontvangers die signalen van radiostations ontvangen. Deze technologie vervangt de meeste klassieke luidsprekersystemen in nachtclubs en andere gelegenheden. Als je je koptelefoon afzet in een silent disco, hoor je geen muziek, je ziet alleen dansende mensen overal in een kamer, en ze lijken te dansen met niet-bestaande muziek. Zoals je je kunt voorstellen, is dit een zeer unieke persoonlijke ervaring voor iedereen die je uitnodigt.

Zeker als u nog nooit van silent disco hebt gehoord, laat staan ​​dat u er geweest bent, klinkt dit concept misschien vreemd, maar oordeel niet te snel. Silent disco is een relatief nieuw concept op het gebied van partyplanning en entertainment, maar het heeft wel een aantal zeer interessante en leuke elementen. Denk bijvoorbeeld aan de veranderingen in muziek die u op hetzelfde feest kunt horen, de vele plekken waar silent disco's kunnen plaatsvinden maar gewone disco's niet, of silent disco's bieden de mogelijkheid om rustig te kunnen praten en met mensen te zijn wanneer je maar wilt. Daarnaast is het echt een beleving, zeker als dit uw eerste silent disco-ervaring is. U kunt er in ieder geval zeker van zijn dat er nog lang nagepraat zal worden over uw silent disco.

Rotterdam

Onze havenstad Rotterdam. Deze mooie stad ligt iin het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland en heeft rond de 588.000 inwoners. Hierdoor is het na Amsterdam, de grootste stad van Nederland.

Rotterdam dankt zijn naam aan een dam die langs de rivier de Rotte heet (Rotte-Dam). Het ligt aan de nieuwe maas waardoor de haven van Rotterdam ook een van de grootste havens ter wereld is. Door deze haven, heeft Rotterdam een imago van een arbeidersstad waardoor er een diverse bevolking is in Rotterdam.

Silent disco huren Rotterdam

U wilt een feest geven in onze mooie havenstad Rotterdam maar weet nog niet wat en hoe? Evenses bied silent disco huren Rotterdam aan.

Redenen voor het kiezen van silent disco huren Rotterdam:

  • Silent disco huren Rotterdam zorgt ervoor dat u en uw gasten de muziek kunt horen die jullie willen horen. Wanneer er namelijk een liedje is die uzelf of een van de gasten niet zo ligt, kunt u het liedje skippen zodat u toch een liedje kunt luisteren die u wel leuk vind zonder de anderen te verstoren.
  • Silent disco huren Rotterdam heeft natuurlijk als grootste voordeel geen geluidsoverlast. Een feest geven in onze havenstad is heel leuk maar het nadeel aan een grote stad is dat er veel mensen wonen en dat u niet uw muziek op het hardst kan zetten. Bij een silent disco huren Rotterdam is dat probleem weg.
  • Silent disco huren Rotterdam is ook fijn als u gasten uitnodigt die ver wonen. Rotterdam is namelijk erg bereikbr met openbaar vervoer waardoor het reizen minder moeilijk is.
  • Silent disco huren Rotterdam geeft u de mogelijkheid om de muziek op een plezierige manier te beluisteren. U kunt zelf het volume bepalen en als u met mensen wilt praten kunt u de koptelefoon afzetten en hoeft u niet te schreeuwen wat normaal op een feest wel zo het geval is.

Kortom, een silent disco huren Rotterdam is perfect voor een feest idee.

U geeft een feest en wilt een silent disco huren Rotterdam dat gewoon uw feest nog beter maken? Dan kunt u silent disco huren Rotterdam bij Evenses! Silent disco huren Roterdam bij Evenses.

Wilt u een silent disco huren Rotterdam voor uw feest? Silent disco huren Rotterdam voor een bedrijfsfeest? Silent disco huren Rotterrdam bij een festival of Silent disco huren Amsterdam bij een gelegenheid. Silent disco huren Rotterdam bij Evenses en vraag een vrijblijvende offerte aan.

Bij Evenses kunt u:


Hoeveel kost een DJ huren?

Kosten indicatie DJ:
€0 - €250 Hobby DJ
€250 - €500 Professionele DJ, korte set
€500 - €1000 Professionele DJ, avondvullend
€1000 - €1250 Professionele DJ met muzikant
€1250 - €1750 Professionele DJ met band
€2000 en hoger Bekende DJ

De exacte prijzen voor het boeken van een DJ hangen af van een aantal elementen:

  • De tijdsduur dat de DJ optreedt. Een optreden van 1 uur heeft een lagere prijs dan 4 uur. Relatief neemt de prijs van het boeken van een DJ wel af naarmate de Dj draait. In het eerste uur zitten namelijk ook de reiskosten en op-/ afbouwkosten van de DJ verwerkt.
  • De hoeveelheid licht- en geluidstechniek die de DJ dient mee te nemen.
  • De reisafstand die de DJ dient af te leggen.
Hoe lang draait de DJ?

Dat is flexibel en helemaal afhankelijk van uw wensen. Doorgaans draait een DJ vanaf 1 uur en meestal tot 4 uur lang. Het is echter ook mogelijk een DJ langer dan 4 uur in te zetten, bij een bruiloft DJ bijvoorbeeld. Een drankje en klein hapje is dan wel welkom!

Neemt de DJ zelf geluid en licht mee?

Ja, in de meeste gevallen spreken we dit zo af. Onze DJ's hebben een geluidsset die geschikt is voor een feest tot 150 personen. Dit kan ook nog uitgebreid worden voor grotere aantallen gasten. U kunt het ook zelf inhuren als dit uw voorkeur heeft. Vaak is de voordeligste optie wel om dit bij de DJ te boeken. Ook is hij bekend met de apparatuur wat voor hem of haar prettig werkt.

Hoe lang duurt het opbouwen van de DJ techniek?

Het opbouwen van de techniek van een DJ gaat vrij snel. U kunt uitgaan van een periode tussen de 30 en 60 minuten.

Hoe lang van tevoren staat de DJ klaar?

De DJ staat standaard 30 minuten voor het optreden startklaar. Dit betekent dat alles is opgebouwd en de soundcheck succesvol is afgerond. In overleg is het voor de DJ ook mogelijk om eerder startklaar te staan. Dit kan wenselijk zijn als u bijvoorbeeld het feest in dezelfde zaal geeft als waar het diner plaatsvindt.

Kunnen de DJ's ook met muzikanten spelen?

Ja, dit kan zeker en is een leuke toevoeging aan de act. Veel gekozen muzikanten bij de Dj zijn saxofonisten, violisten of zangeressen.

Kan ik mijn verzoeknummers doorgeven aan de DJ?

Ja, dit is mogelijk. Het beste is om dit vast voor de boeking met de DJ af te spreken. Dan kan hij of zij ervoor zorgen dat de nummers mooi verwerkt worden in de Dj set. Op de avond zelf een enkele verzoeknummer doorgeven kan ook, maar we raden af om dit al te veel te doen. Zo wordt het moeilijker om een goede opbouw van de set te maken.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar