Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Lachspiegels boeken
100% match

Lachspiegels boeken

Een leuke toevoeging aan elk evenement of feest! Boek nu je lachspiegels voor een dag vol gelach!
Als je op zoek bent naar een manier om je evenement nog grappiger en interactiever te maken...
Lees meer

€ 685 - € 1505
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Bruiloft

Heeft jullie zoon zich net verloofd en zijn jullie al gelijk begonnen met het plannen van de feestelijkheden? Gaat jullie jongste dochter over iets minder dan een jaar trouwen en hebben jullie nog geen idee van hoe jullie die grote dag willen aanpakken? Of ga je misschien over een paar maanden zelf trouwen en ben je nog op zoek naar wat manieren om er een werkelijk onvergetelijke dag van te maken? Heb je er wel eens bij stilgestaan dat je er met de organisatie niet per se alleen voor staat en ook hulp kan krijgen door een bruiloft te boeken?

Bruiloft organiseren

Maar wat bedoelen we hier precies mee? Met het boeken van een bruiloft hebben we het eigenlijk over de ondersteuning die je van een externe partij als Evenses kan krijgen bij het organiseren van een groot evenement zoals een bruiloft organiseren. Normaal gezien is een bruiloft één van de allermooiste en belangrijkste dagen uit jouw leven of het leven van degene die gaat trouwen, maar dat wil niet zeggen dat jij als organisator alles rondom een bruiloft organiseren helemaal alleen hoeft te regelen. Sterker nog, je doet er over het algemeen wel goed aan om bepaalde elementen van een bruiloft organiseren uit handen te geven. Denk daarbij, bijvoorbeeld, aan het eten en drinken, het entertainment, fotografie of een photobooth, de uitnodigingen en de voorbereiding van de locatie waar de bruiloft zal plaatsvinden, ook al is dat bij u thuis.

Wat je precies over kan en wil laten aan anderen, en op welke vlakken het boeken van een bruiloft van toegevoegde waarde kan zijn, hangt natuurlijk voor een groot deel af van wat je in gedachten hebt voor de gelegenheid. Ga je het groots aanpakken met een exclusieve locatie, een lange gastenlijst, en allerlei soorten spectaculair entertainment, of ligt je voorkeur eerder bij een low-key feestje waarop alleen jullie familie en meest dierbare vrienden aanwezig zijn? Of ligt jouw idee voor de bruiloft ergens daartussenin? Wat voor mooie plannen je ook hebt voor de grote dag, bij Evenses kunnen we je zeker helpen met uw bruiloft organiseren en de uitvoering hiervan tot in de puntjes uit te werken.

Wat je voorkeuren ook zijn en wat voor dingen er ook geregeld moeten worden, één element staat altijd rotsvast voor ons bruiloft organiseren: het is jouw bruiloft en wij zijn er om door de bruiloft zo volledig mogelijk te organiseren ervoor te zorgen dat het een perfect geheel wordt. De beslissingen zijn echter volledig aan jou en wij helpen je graag met het uitvoeren van deze beslissingen. Zou je graag een coole band boeken voor je bruiloft, maar weet je niet precies waar je moet zoeken? Blader eens met ons door ons portfolio van bands. Wil je het feest helemaal laten cateren, maar weet je niet zeker welke cateraars kunnen doen wat jij wil? Leg je wensen eens aan ons voor! Denk je dat er nood zal zijn aan wat ondersteunend personeel, maar weet je niet waar je betrouwbare professionals kan vinden? Laat dat maar gerust aan ons over.

Gezien de vele opties die er bestaan op het gebied van bruiloften in Nederland en België is het wel een goed idee om al te weten hoe je het min of meer wil aanpakken en wat je in gedachten hebt qua organisatie voordat je een bruiloft gaat boeken. Om die reden is het ook verstandig om de hulp in te roepen van een ervaren professional bij een bruiloft organiseren en het boeken van de benodigdheden. Zo wijden wij ons bij Evenses al jarenlang aan het plannen van feesten, het leveren van entertainment voor allerlei soorten evenementen en het boeken van bruiloften. Dankzij deze ervaring weten we precies welke elementen het beste bij verschillende soorten bruiloften passen en die expertise stellen we graag ter beschikking aan onze klanten, zodat zij de perfecte bruiloft kunnen boeken.

Daarnaast zijn onze bookers en entertainment specialisten zeven dagen per week bereikbaar via het offerteformulier op onze website, of per e-mail of telefoon. Bij hen kan je altijd terecht met vragen omtrent het boeken van een bruiloft. Naast de expertise voor een bruiloft organiseren kunnen wij u ook bij het boeken en organiseren van allerlei andere evenementen en gelegenheden helpen. Verder zullen we hieronder alvast even wat dieper ingaan op waarmee een erkend evenementenbureau als Evenses je zoal kan helpen bij een bruiloft organiseren.

Bruiloft organiseren Bruiloft organiseren Bruiloft organiseren.jpg

Wat is de toegevoegde waarde van Evenses bij het organiseren van een bruiloft?

Zoals we al eerder schreven, helpen wij je maar al te graag bij het organiseren en boeken van de perfecte bruiloft. De kans is groot dat je nog nooit eerder een bruiloft hebt georganiseerd en daardoor is het soms nogal makkelijk te onderschatten wat er allemaal precies bij een perfecte bruiloft organiseren komt kijken. Zeker als je zelf degene bent die gaat trouwen, kan je erop rekenen dat er heel wat op je af gaat komen. Om dat werk wat overzichtelijker en lichter voor je te maken, kan je bij ons een bruiloft boeken.

Wij hebben ervaring met het plannen van bruiloften

Door de jaren heen zijn er al honderden mensen naar ons toegekomen om te vragen of ze bij ons een bruiloft konden boeken. Zo hebben we al te maken gekregen met hele verschillende ideeën, locaties, en opzetten, gaande van zomerse bruiloften in de buitenlucht en bruiloften aan het strand tot grootse bruiloften in hotels en gezellig bruiloften bij de mensen zelf thuis. Die ervaring kan goud waard zijn bij het plannen van een bruiloft. Van het voorbereiden van de locatie en het uitbesteden van de catering en van het verkennen van de opties wat betreft entertainment, wij kunnen je helpen om het allemaal zo vloeiend mogelijk te laten verlopen.

Wij kunnen helpen bij verzorgen van de catering

Op veel bruiloften wordt er ook eten en drinken aangeboden aan de gasten, en dat kan in verschillende vormen. Of het nou gaat om een borrel met hapjes of een volledig zes-gangen diner met prachtige wijnen, de catering speelt vrijwel altijd een grote rol bij het boeken van een bruiloft. Als organisator moet je bij deze keuze natuurlijk dicht betrokken zijn, maar wij kunnen je zeker helpen met het vinden van goede cateraars voor wat jij in gedachten hebt qua opmaak, eten en drinken.

Wij kunnen het entertainment voor je boeken

Een ander cruciaal element van iedere bruiloft is het entertainment. Of het nou gaat om een bandje dat relaxte muziek op de achtergrond speelt, een heus orkest dat van de ceremonie één grote brok romantiek maakt, of het opzetten van een champagnetoren, om maar wat opties te noemen, het entertainment is wat van jouw bruiloft een leuke en memorabele gelegenheid maakt voor je gasten. Op onze website alleen al kan je talloze soorten entertainment vinden en wij helpen je dan ook maar wat graag met het vinden van het entertainment dat perfect past bij de gelegenheid om uw bruiloft goed te kunnen organiseren.

Bruiloft organiseren Bruiloft organiseren.jpg

Ook voor ondersteunend personeel kan je bij ons terecht

Heb je alles eigenlijk wel in de hand, maar is de bruiloft toch iets uitgebreider geworden dan je vooral had gedacht? Dat kan zomaar gebeuren, geloof ons, we hebben het vaak genoeg gezien. In zulke gevallen kan het inhuren van wat ondersteunend personeel de perfecte oplossing zijn. Dit zie je, bijvoorbeeld, vaak in verband met de catering, wanneer er obers of barmensen worden ingehuurd. Ook kan het handig zijn om één of meerdere ontvangende gastvrouwen of gastheren te boeken die al jouw gasten welkom heten aan het begin van de feestelijkheden en hen ook weer een goede reis naar huis wensen na afloop. Zo kan jij zelf op het feest aanwezig zijn en genieten van wat je hebt georganiseerd.

Met onze hulp kan jij je focussen op andere dingen

Dit punt staat eigenlijk sterk in verband met het voorgaande, namelijk dat je door het boeken van een bruiloft enkele verantwoordelijkheden uit handen kan geven en je kan concentreren op andere dingen die je zelf wil doen, zoals het praten met je gasten, het genieten van het diner, en het dansen met je partner. Door een bruiloft te boeken bij ons maak je van het feest dat je gaat organiseren niet alleen een feest voor je gasten, maar ook voor jezelf, en dat is toch ook wel heel belangrijk.

Wat Evenses zoal voor je kan betekenen

Aangezien een bruiloft oneindig veel vormen kan aannemen, krijg je ook te maken met heel wat keuze op allerlei gebieden wanneer je een bruiloft gaat boeken, gaande van de locatie en de catering tot het entertainment en eventueel ondersteunend personeel. Bij Evenses kunnen we je met vrijwel alles helpen, het enige wat we moeten weten is wat jij graag wil zien op de grote dag. Dat is het belangrijkste.

Bij het boeken van een bruiloft is het aan te raden om dat in ieder geval te doen met een ervaren partij als een event manager wat betreft het boeken van dergelijke feesten. Evenses is al jarenlang actief in de wereld van evenementen en entertainment, en we hebben door de jaren heen al talloze keren bruiloften voor onze klanten verzorgd. Met behulp van de zoekmachine op onze website kan je ons scala aan opties al eens rustig bekijken, terwijl je ook zeven dagen per week terecht kan bij onze bookers en entertainment specialisten met vragen omtrent het boeken van een bruiloft. Je kan hen bereiken door het offerteformulier op de website in te vullen en vrijblijvend op te sturen, of per e-mail of telefoon contact met ons op te nemen. Bij Evenses kan je er vanuit gaan dat we samen met jou de bruiloft organiseren die perfect overeenkomt met wat jij in gedachten hebt voor de gelegenheid.

bruiloft organiseren bruiloft organiseren bruiloft organiseren.jpg

Bruiloft organiseren?  Trouwdag wensen worden vaak door ons boekingskantoor behandeld. Zo kunt u uw bandbruiloft DJ of solist inhuren voor uw unieke dag.  Voor de muzikale omlijsting van uw trouwfeest is het belangrijk dat de juiste artiesten worden geboekt. Evenses kan u helpen met het invullen van uw trouwdag, zodat deze onvergetelijk wordt. Naast het trouwen zelf, het regelen van de ceremoniemeester, de bruidsjurk, bezoeken van trouwlocaties, is de muziekkeuze ook belangrijk bij een bruiloft organiseren.  Licht en geluid is immers onmisbaar voor de perfecte dag van de bruid en de bruidegom.

Evenses werkt met professionele artiesten. Onze muzikanten zijn op te splitsen in: Solisten, duo's, trio en bands. Wij adviseren u graag in het vinden van de juiste artiesten voor uw bruiloft. Wanneer u voor uw bruiloft feestmuziek wenst waarop gedanst mag worden, kunt u een Feest DJ huren. Onze deejays zijn van alle markten thuis en zijn in alle genres beschikbaar. Bij een boeking van een DJ, kunt u uit de genres allround, top-40, urban, vinyl, disco en house kiezen. U kunt ook een muzikant bij uw DJ boeken. Zo kunt u een bruilofts-DJ met een saxofonist, een huwelijks-DJ met een violist of een percussionist en zang bij uw bruilofts-Diskjockey boeken. Naast DJ's worden er ook vaak bands aangevraagd voor op de achtergrond van het huwelijk. Jazz bands worden vaak geboekt. Wanneer u liefhebber van feestmuziek bent, kunt u een coverband reserveren. Wenst u liever een solo muzikant? Dan kunt u een van onze zangers en zangeressen huren.

Bruiloft organiseren en al aan het oriënteren naar entertainment voor uw trouwdag? Weet u niet waar te beginnen? Heeft u hulp nodig bij het uitzoeken van een bruidsfotograaf, bruiloft dj, solist of band die bij u past? U kunt ons in dat geval gerust bellen om de opties door te nemen of advies te geven. U kunt ons 7 dagen per week bereiken om uw wensen door te nemen of meer informatie te geven over onze artiesten.



Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijksfeest?

Bij het te organiseren huwelijk is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bruiloft gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een ceremonie te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het huwelijk waar iedereen losgaat op een avondfeest. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijk?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bruiloft. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw bruiloft. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bruiloften. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bruiloft?

Het belangrijkste om op te letten bij een bruiloft organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen. Het is de belangrijkste dag uit uw leven dus vooral genieten!

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar