Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Niek Boes boeken
100% match

Niek Boes boeken

Show- en theaterspektakel Niek Boes huren?
Niek Boes boeken Wilt u Niek Boes boeken? Dat kan via Evenses! Maar wie is Niek Boes eigenlijk? Niek Boes, geboren in Oldenzaal op 10 januari 1974,...
Lees meer

5 (3 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
Nienke Plas Boeken
100% match

Nienke Plas Boeken

Comedian, presentatrice, actrice en zangeres Nienke Plas. De grappigste vrouw van Nederland.
Nienke Plas is enorm gegroeid in de afgelopen jaren als presentatrice, actrice, zangeres en stand-...
Lees meer

5 (3 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
Anna Nooshin boeken
100% match

Anna Nooshin boeken

Drukke, spontane alleskunner Anna Nooshin is nu te boeken bij Evenses!
Anna Nibakht Nooshin is een ware onderneemster. Anna was medeoprichter van een van de grootste online levensstijlmagazin...
Lees meer

4,7 (3 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
Marianne Timmer
100% match

Marianne Timmer

Marianne Timmer boeken voor een inspirerende lezing op uw congres!
Marianne Timmer biografie Marianne Timmer is een voormalige Nederlandse schaatser die tussen 1993 en 2006 op het hoogste n...
Lees meer

prijs op aanvraag
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Spreker boeken als inspirerende toevoeging tot uw evenement


Spreker over een onderwerp als duurzaamheid is een interessante toevoeging tot uw congres, symposium of lezing. Zo is het altijd mogelijk bijpassende, inspirerende sprekers te vinden die passen bij het thema of onderwerp van het congres. Het mooie van een spreker is dat ze altijd de aanwezigen op nieuwe inzichten brengen met een verhaal uit eigen ervaring van de spreker waar uw personeel, congresbezoekers, studenten of atleten hun brein weer over kunnen breken. Zo kan een motiverende spreker het onder andere hebben over duurzaamheid, ondernemerschap of innovatie of leidt de spreker het evenement als dagvoorzitter.

Een spreker boeken bij ons is een garantie voor een geslaagd evenement, want wij zorgen ervoor dat de spreker tip top aansluit op het thema. Daarom bieden we ook de garantie dat wij een motiverende spreker zullen vinden die de boodschap van het evenement begrijpt en met zijn of haar verhaal een goede aansluiting zal vinden. Wij weten als geen ander dat een goede spreker inhuren het verschil maakt tussen een evenement waar iedereen met een verfrist beeld de deur uitloopt of puur een berg aan informatie aan het verwerken is. Een goede, passende spreker maakt het verschil.

De redenen dat een spreker inhuren een verrijking is voor een evenement

Sprekers inhuren voor een lezing of congres brengt veel met zich mee wat een evenement eruit laat springen. Een spreker neemt namelijk een groot gehalte aan aantrekkingskracht, interactie en inspiratie mee naar een congres of lezing. Het hebben van een motiverende spreker is dan ook een energieboost die aan de aanwezigen meegegeven wordt. Om het even uit te lichten, een spreker inhuren brengt automatisch incentives mee voor goede promotie. Een symposium waar alleen maar onbekende sprekers langs komen, mist nou net die ene naam waarvoor iedereen toch ja zegt om erheen te gaan.

Daarnaast brengt een inspirerende spreker zoals bijvoorbeeld Tess Milne , Rudi dekkers of oud-schaatster Marianne Timmer ook vaak interactie mee naar de lezing, zo voelen de aanwezigen zich aangesproken en worden ze nog meer in het verhaal van de spreker getrokken. Dit zorgt er ook automatisch voor dat mensen opgewekter worden, mochten de voorafgaande lezingen niet actief genoeg zijn. Om die reden is het boeken van een inspirerende spreker een echte gamechanger voor een interessant evenement.

Bekende Nederlandse sprekers hebben vaak ook de ervaring met zich mee om de lezing interactief te maken met visuals en beladen onderwerpen luchtig aan te snijden door een goede toepassing van humor.

De juiste spreker voor het juiste onderwerp

Bij het kiezen van een motiverende spreker is het belangrijk dat de spreker aansluit op het thema van uw evenement. Zo zal een spreker als Anna Nooshin minder aansluiting vinden op een congres met als onderwerp duurzaamheid, maar zal hij schitteren binnen de thema's motivatie & teamwork. Daarom is het belangrijk om vooraf aan het kiezen van de leukste spreker een thema of hoofdonderwerp voor het evenement te kiezen. Zo bent u verzekerd dat bij een congres over de ontwikkelingen van de Amazone u met een spreker duurzaamheid goed op zijn plek zit.

Daarom bieden wij ook sprekers aan die veel weten over verschillende onderwerpen. Zo hebben wij sprekers ondernemerschap, zoals Robert Doornbos die een goede link legt tussen zijn ervaringen met het ondernemen en zijn tijden in de Formule 1. Daarnaast hebben wij ook iemand als spreker innovatie, die iedereen met een creatieve blik op de wereld laat kijken. Zo kunt u het zo gek nog niet verzinnen of er is wel een inspirerende spreker voor te vinden. In hoofdlijnen bieden wij sprekers aan die kunnen spreken over de volgende onderwerpen:

  • Spreker Sport

  • Spreker Duurzaamheid

  • Spreker Ondernemerschap

  • Spreker Innovatie

  • Spreker Onderwijs

  • Spreker Leiderschap

Zo is er voor elk thema wel een spreker inspirerend te vinden die een onderwerp aansnijdt waarvan zelfs de meest ongeïnteresseerde aanwezigen rechtop in de stoel gaan zitten. Mocht een spreker zo snel niet bij ons op de website staan, maar wel de gedoodverfde kandidaat zijn die op uw lezing moet spreken, vraag dan een offerte aan en wij brengen u in contact.

Sprekers en dagvoorzitters

Het inhuren van een spreker is niet hetzelfde als het boeken van een dagvoorzitter. Zo zal een spreker een verhaal of onderwerp aansnijden en hierover een 30 à 60 minuten over spreken. Een dagvoorzitter daarentegen is iemand die het gehele programma van het evenement op een leuke wijze aan elkaar praat. De dagvoorzitter introduceert de sprekers en hun onderwerpen op toepasselijke wijze en houdt het publiek geboeid tussen de verschillende motiverende sprekers door. Zo zal een dagvoorzitter meer op de achtergrond aanwezig zijn en op zijn best met een klein verhaal openen of afsluiten. Een spreker is het middelpunt van het onderwerp en weet hier alles over.

Een echt uitgebreid seminar of congres zou een combinatie van beide inspirerende sprekers en een dagvoorzitter die stevig in de schoenen staat. Zo is een congres met als thema duurzaam zeker goed op te vullen met een duurzaamheid spreker als Humberto Tan in combinatie met een dagvoorzitter zoals Tim Hofman zorgt u ervoor dat de gehele seminar of congres in goede handen is.

Om de laatste vragen waarmee u nog worstelt omtrent het boeken van sprekers te kunnen beantwoorden, lichten wij hier de belangrijkste uit.

Bij Evenses kunt u:

Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, hierdoor werken wij alleen maar met professionele artiesten.

Spreker FAQ

Wat kost een spreker inhuren?

Het inhuren van een spreker brengt veel uiteenlopende prijzen met zich mee, dit is namelijk voornamelijk gebaseerd op de populariteit van de inspirerende spreker, zo zal een Arjen Lubach veel aanvragen ontvangen en dus meer kosten. Bij een bekende Nederlandse spreker moet u al gauw denken aan €5.000 of meer. U kunt in ieder geval een vrijblijvende offerte aanvragen bij ons op de website.

Hoe lang is een spreker aanwezig?

Verschillend per spreker zijn ze aanwezig voor een lezing of webinar van tussen de 30 minuten tot anderhalf uur. Dit ligt aan het onderwerp en hoe lang u de spreker wilt hebben,

De spreker staat niet op de website

Zelfs als sprekers niet bij ons op de website staan, kunt u altijd nog een aanvraag bij ons doen. Wij hebben veel contacten bij sprekers liggen en kunnen zeker voor u die lijntjes aantrekken om te kijken wat er mogelijk is.

Kan de spreker ook een online webinar geven?

Zeker in de huidige tijden is een webinar vaker de regel dan uitzondering. Daarom zijn bijna alle sprekers wel bereid een online webinar aan te bieden en hier de interessantste onderwerpen aan te stippen.

Wat verzorgt Evenses bij het boeken van een spreker?

Wij regelen de gehele afhandeling van contact tot lezing met de spreker voor u. U geeft aan over welk onderwerp de sprekers het moeten hebben en wij doen de rest. Kan een spreker last minute niet meer? Dan gaan wij met man en macht erachteraan om een spreker van een vergelijkbaar kaliber als vervanging te regelen.



Waarom een bekende spreker boeken?

Er zijn verschillende redenen waarom een bekende spreker kunnen worden geboekt voor een evenement:

  • Inspiratie en motivatie: Bekende sprekers kunnen de deelnemers inspireren en motiveren door hun verhalen en ervaringen te delen.

  • Expertise en kennis: Veel bekende sprekers zijn experts in hun veld en kunnen de deelnemers helpen bij het verbeteren van hun kennis en vaardigheden.

  • Netwerken: Bekende sprekers kunnen een groot publiek aantrekken en daardoor krijgt u de mogelijkheid om te netwerken met andere professionals in uw branche.

  • Prestige: Het boeken van een bekende spreker kan het prestige van het evenement verhogen, wat de aantrekkingskracht voor andere deelnemers kan vergroten.

  • Onhoudbaarheid: Een bekende spreker kan ervoor zorgen dat het evenement onthoudbaar is voor de deelnemers, wat zorgt voor een positieve herinnering aan het evenement.

  • Media-aandacht: Bekende sprekers trekken vaak media-aandacht, wat het bereik van het evenement kan vergroten en de naamsbekendheid kan verhogen.

Kortom, het boeken van een bekende spreker kan een waardevolle investering zijn voor uw evenement omdat ze kunnen bijdragen aan het succes ervan door middel van inspiratie, kennis, netwerken, prestige, onhoudbaarheid en media-aandacht.

Is de artiest beschikbaar?

Het is belangrijk om goed na te gaan of de bekende artiest op de aangegeven datum beschikbaar is. Wij controleren de beschikbaarheid voor u en zullen op basis daarvan een voorstel toesturen. Als wij aangegeven dat de artiest beschikbaar is, zal de optie ook vaststaan. Anders zal het duidelijk aangegeven worden.

Wat zijn de kosten van een bekende artiest?

De prijzen van bekende artiesten lopen enorm uiteen. Voor een semi bekende volkszanger slaagt u voor een bedrag vanaf €1000,-. Bekende artiesten die alleen in Nederland of België bekend zijn kosten tussen de €2000 tot €15000. Artiesten die ook internationale bekend zijn hebben een prijskaartje tussen de €15.000 en €50.000,-. De aller populairste DJ's die wereldwijd grote faam bezitten hebben een vanaf prijs van €100.000,-. Uiteraard zijn er uitzonderingen op deze prijs indeling. Wilt u graag weten welke artiesten u met uw gewenste budget kunt boeken? Wij geven hier u graag onafhankelijk advies over.

Wat is Buma?

Buma (beter bekend als Buma/Stemra) is de auteursrechtenorganisatie die de belangen van artiesten behartigt. Voor het publiekelijk openbare van de artiest zijn/haar nummer komen auteursrecht bij kijken. De prijzen bij Evenses zijn exclusief Buma tarieven. Op besloten gelegenheden zoals verjaardagen en bruiloften worden geen Buma tarieven gehanteerd. Dit is alleen van toepassing als het gaat om openbare evenementen zoals festivals, concerten en bedrijfsfeesten. Op de website van Buma kunt u alles lezen over de tarieven en regelingen betreft de optredens van bekende artiesten. Wij kunnen de Buma kosten afhandeling voor u regelen.

Hoe wordt de techniek geregeld?

De meeste bekende artiesten treden op door middel van een tape-act. Dat houdt in dat er geen muzikanten aanwezig zijn. Elke artiest heeft een technische rider die van tevoren gedeeld wordt om te controleren of er aan de eisen kan worden voldaan. Hier staat precies in wat de bekende artiest nodig heeft om op te kunnen treden.

Wat is een rider?

Een rider is een document waarin de wensen en eisen van een artiest zijn vastgelegd. Vooral bekende artiesten hebben vaak een aantal wensen, zoals een eigen kleedkamer, een bepaald aantal flessen drank, een maaltijd enzovoorts. Naast deze 'hospitality rider' hebben artiesten vaak ook een 'technische rider' In deze rider staat bijvoorbeeld welke speakers, ingangen en monitoren gewenst zijn. In veel gevallen neemt de geluidsman van de artiest dit zelf mee. Ook kan hij bij uw beschikbare geluidsset inprikken. Op de technische ridder kunt u zien of uw geluidsset voldoet aan de eisen van de artiest. Als u hier geen verstand van heeft. Geen probleem, we helpen u hier graag bij!

Hoe werkt promotie na het boeken van een artiest?

Mocht u een bekende artiest geboekt hebben dan kan het zijn dat deze gepromoot wordt op sociale media. Dit kan door middel van de presskit. U kunt deze voorafgaand bij ons opvragen om te zorgen dat er rechtenvrije foto's gebruikt worden.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar