Festival bruiloft
Een ander opkomend en populair concept is de festival bruiloft! Dit is een super origineel thema voor uw speciale dag! Kijk hieronder voor meer informatie over de festival bruiloft en leuke extraatjes!
Zodra de zomer er weer is, is er niets leuker dan een tuinfeest. Denk aan een heerlijke tuinfeest openlucht verjaardag, tuinfeest voor een bruiloft of een slagingsfeest. Maar dan komt de vraag: Hoe moet ik een tuinfeest organiseren?. Daarvoor bent u bij Evenses bij het juiste adres. Met het uitgebreide aanbod van Evenses hoeft u zich geen zorgen te maken over tuinfeest organiseren. Het aanbod van Evenses is erg uiteenlopend, waardoor er een goede optie bij zit voor iedereen! De event specialisten zitten voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen met het vinden van het perfecte entertainment voor uw tuinfeest.
Wat is er allemaal nodig om een geslaagd tuinfeest te geven? Hoe kan je goede** tuinfeesten organiseren**?Tips voor tuinfeesten zijn natuurlijk altijd handig, net als een event manager! Zorg ervoor dat u weet waar en wanneer u het tuinfeest wilt geven. Dit is namelijk de eerste stap voor een tuinfeest organiseren. Zodra u dit heeft vastgesteld kunt u gaan denken aan wat voor entertainment u zou willen op het tuinfeest, hoe u de catering zou willen regelen en wat voor decoratie past bij de sfeer van het tuinfeest. Voor deze keuzes moet u denken aan de sfeer die u wilt creëren op het tuinfeest, wat voor gasten u uitnodigt op het tuinfeest en wat er mogelijk is op de locatie. Rekening houden met al die punten is natuurlijk nogal een klus, maar de event specialisten van Evenses helpen u graag met een keuze maken op maat.
Boek een bekende artiest, een band of een leuke act zoals een rijdende DJ als entertainment op uw tuinfeest. Hierbij kunt u ook uw wensen voor eventuele decoratie met ons bespreken zodat uw tuinfeest nóg leuker wordt! Ook is het mogelijk om de catering uit handen te geven tijdens uw tuinfeest. Hier heeft Evenses namelijk ook een erg uitgebreid aanbod van barbecue tot hapjes tot buffetten. Daarbij is het natuurlijk leuk om deze leuke dag vast te leggen om de herinnering niet alleen in gedachte te houden, maar ook foto's en video's te hebben om terug te denken aan deze fantastische dag! Dit is ook mogelijk door het brede netwerk van foto- en videografen die klaar staan om uw speciale dag vast te leggen. Daarnaast kunt u een fotoboek maken. Ook is het mogelijk om een fotohokje te huren voor uw tuinfeest waarin de gasten leuke foto's met elkaar kunnen maken.
Voor het zover is, zijn leuke uitnodigingen natuurlijk ook belangrijk om de gasten die uitgenodigd worden op de hoogte zijn van de datum, locatie, tijd en het eventuele thema. Deze uitnodigingen kunt u helemaal ontwerpen zodat deze zullen passen bij de sfeer en uiterlijk van het tuinfeest. Denk aan een rustieke en klassieke uitnodiging voor uw bruiloft of juist een kleurrijke en feestelijke uitnodiging voor een verjaardag. Een leuke uitnodiging geeft de uitgenodigde mensen al meteen een leuk gevoel en zullen veel zin hebben in het tuinfeest.
Een tuinfeest is natuurlijk niet compleet zonder leuke decoratie, bijvoorbeeld in een specifiek thema. Er zijn natuurlijk veel verschillende soorten thema's voor een tuinfeest. Denkt u aan een zomers themafeest voor uw tuinfeest bruiloft of bijvoorbeeld een Peaky Blinders, hippie thema of een winter tuinfeest voor uw verjaardag. Leuke versieringen passend bij dit thema zijn natuurlijk onmisbaar voor uw tuinfeestje. De versieringen zullen helemaal aangepast zijn op het gewenste thema en dit zal zorgen voor een gezellige sfeer.
Decoratie voor uw tuinfeest kan natuurlijk worden geregeld passend bij een eventueel thema. Denk aan een zomers thema waarbij de locatie is versierd met lampionnen, sfeerlicht, slingers en leuke wegwijzers richting bijvoorbeeld de bar. Ook is het natuurlijk mogelijk om decoratie te regelen wat niet uitgekozen wordt naar aanleiding van een bepaald thema. Bijvoorbeeld een mooie bloemenboog in kleuren die bij de sfeer van het tuinfeest of bijvoorbeeld bij de dresscode van de bruiloft. Slingers en ballonnen zijn ook altijd een goede optie voor versiering voor uw tuinfeest, aangezien dat altijd een feestelijk gevoel geeft.
De juiste catering kiezen voor een tuinfeest is een lastige opgave. Eten is op een tuinfeest namelijk een gezellige bezigheid. Dus zorgen voor lekkere hapjes, een BBQ of een buffet met lekker eten passend bij uw tuinfeest is erg belangrijk. Kiest u voor een BBQ als eten voor uw tuinfeest in de avond of kiest u liever voor een high tea buffet met lekkere hapjes voor uw tuinfeest overdag. Deze keuze is natuurlijk ook afhankelijk van de gasten die aanwezig zullen zijn. Denk bijvoorbeeld aan kinderen of eventuele allergieën van uitgenodigden.
Er is niet één specifieke richtlijn voor het tuinfeest organiseren. Dit komt doordat iedereen een eigen voorkeur heeft en iedereen andere eisen stelt aan een tuinfeest. De belangrijkste punten voor het organiseren van een tuinfeest zijn de datum, de tijd, de locatie en hoeveel gasten er aanwezig zullen zijn op het tuinfeest. Als al deze informatie duidelijk is, kunt u gaan bedenken hoe u de dag of avond in wilt vullen. Denk hierbij aan het entertainment dat u zou willen tijdens het tuinfeest, wat uw wensen zijn qua catering en hoe u de aankleding van het tuinfeest voor u ziet. Denk bijvoorbeeld aan stoelen en tafels op uw tuinfeest. Niet alleen voor de gasten, maar natuurlijk ook voor de heerlijke hapjes en drankjes! Ja zeker! U kunt uw speciale wensen en voorkeuren altijd bij ons aangeven. Een van de event specialisten zal dit dan met u bespreken en zijn/haar best doen om het zo goed mogelijk naar uw wensen te organiseren. Helaas kunnen wij vooraf niet met zekerheid zeggen dat alle wensen en voorkeuren verwerkt kunnen worden. Toch zullen wij ons best doen om het zo veel mogelijk aan te passen naar uw wens. Entertainment is natuurlijk ook een belangrijk element voor een leuk tuinfeest. In principe is (bijna) alles mogelijk om te boeken en is dit vooral afhankelijk van het beschikbare budget. Dit is echter wel onder voorbehoud van de beschikbaarheid van het gewenste entertainment. Zodra u een aanvraag doet voor entertainment voor uw tuinfeest, zal een van de event specialisten u verder informeren over de mogelijkheden. De opbouw van het entertainment zal verschillen per artiest, band of act. Dit zal variëren doordat de verschillende optredens andere instrumenten, techniek en geluid nodig zullen hebben. Een solo artiest heeft misschien alleen een gitaar, maar een band moet meerdere instrumenten klaar zetten wat dus langer zal duren. Hier zal een van de event specialisten later een indicatie over kunnen geven afhankelijk van het gekozen entertainment en de vereisten die daarbij horen.Wat heb ik nodig voor een tuinfeest?
Ik heb speciale wensen en voorkeuren, kan ik dit doorgeven?
Wat voor entertainment is er mogelijk op mijn tuinfeest?
Hoe lang duurt het opbouwen?
Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.
Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.
Bij het te organiseren tuinfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor de rustige receptie gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het feest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!
Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw feest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw gelegenheid. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema feesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.
Ja, je kunt verschillende extra services tegelijk boeken voor je evenement. Of je nu catering, workshops en kinderentertainment wilt combineren, we zorgen ervoor dat alles naadloos op elkaar aansluit en jouw evenement naar een hoger niveau tilt.
Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:
Gescreend, professioneel entertainment
Niet goed - geld terug garantie
Reiskosten
BTW
Vervangend entertainment bij ziekte
Online wensenlijst
Persoonlijke eventmanager
24/7 klantenservice
Op- en afbouw (indien nodig)
Licht en geluidstechniek (indien nodig)*
Overige benodigde apparatuur (indien nodig)
In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.
De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:
Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.
Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:
Wat wij verder nog doen:
Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:
Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.
Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.
Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.
Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking
Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.
Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.
U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.
U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:
Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.
Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.