Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Receptie Bruiloft

Het organiseren van een bruiloft is een enorme taak. Veel mensen vinden het fijn om dit in samenwerking te doen met bruiloft planners en zo kunnen ook wedding planners van Evenses helpen bij het organiseren van uw bruiloft. Er zijn verschillende momenten als een bruidspaar trouwt waar veel aandacht naartoe gaat, zowel van de gasten als die van het bruidspaar. Een bruiloft receptie is ook een enorm belangrijk onderdeel van een bruiloft dat groots gevierd wordt.

Bruiloft organiseren

Er zijn verschillende opties voor het invullen van uw bruiloft. De ceremonie is dan ook vaak op een andere plek dan het trouwfeest zelf. Het is dus belangrijk dat u van tevoren bedenkt wat een geschikte locatie is voor uw bruiloft en hoe uitgebreid u deze wilt vieren. Hier wordt mee bedoelt hoe veel gasten er op welk moment aanwezig zijn en of dit allemaal de zelfde dag en op dezelfde locatie wordt gehouden. Veel stellen vinden het fijn hier een variatie in te hebben. Zo kan het zijn dat jullie het ondertekenen van de huwelijksakte maar met een paar getuigen doen, maar dit kan ook heel groots gedaan worden bijvoorbeeld met speciale trouw muziek er bij voor de bruiloft ceremonie! Muzikale opvulling kan op meerdere momenten toepasselijk zijn. Dit kan bijvoorbeeld geschikt zijn voor het ondertekenen van de huwelijksakte, Na het proostmoment na de ceremonie, bij het diner, de receptie, de openingsdans en het trouwfeest zelf. Een idee is om de sfeer hiermee te accentueren wat u dus per gelegenheid op een andere manier kunt doen. Hoe u de bruiloft in wilt vullen kunt u waar laten maken door een wedding planner in te schakelen zoals wij die bij Evenses hebben om de boekingen hiervoor te regelen.

receptie bruiloft

Receptie bruiloft

De receptie bruiloft is een onderdeel waarvoor u kunt kiezen om deze ook zo indrukwekkend mogelijk te maken. Dit omdat de receptie bruiloft het moment is waarvan de gasten gelijk de stijl van de bruiloft meekrijgen en dit is het moment waar iedere gast een foto of een wens voor het koppel achter te kunnen laten door bij de receptie bruiloft een photobooth neer te zetten of een wensen boek voor de gasten. De receptie bruiloft is vaak een plek waar ook een garderobe is. Dit ligt natuurlijk wel aan de locatie. Het is bij een receptie bruiloft mogelijk om voor deze plek een hostess te boeken. Deze kan ook de toegang controleren en de mensen de weg wijzen. Het hangt van de grootte van de bruiloft af hoe veel personeel en hostess’ handig zijn om in te huren. Als u niet precies weet wat handig is in verhouding met de grootte van het feest en een passende locatie kunt u altijd contact met ons opnemen om professioneel advies te krijgen.
De receptie bruiloft is een plek om de gasten een warm welkom te heten en dit wordt ook vaak gedaan door er een muzikant of band neer te zetten die de sfeer van het feest aan kan zetten. U kunt hierbij denken aan een bruiloft pianist of een bandje, orkestje of duo. De muzikanten die bij Evenses te boeken zijn, zijn gespecialiseerd in de omgang met zowel het publiek voor hun als de omgang met u in de voorbereidingen hiervan. Dit naast hun onkenbare talenten die zij u dan kunnen laten horen uiteraard!
U kunt er ook voor kiezen om de receptie bruiloft de sfeer van het feest qua versiering helemaal in het zonnetje te zetten zodat de gasten gelijk bij binnenkomst in de receptie bruiloft de juiste sfeer te pakken hebben. Dit kan bijvoorbeeld ook door een bruiloft fotograaf te boeken die iedereen bij binnenkomst fotografeert en op de rest van het feest/de dag. Wat ook een leuke binnenkomer voor de gasten is, is om bij de receptie bruiloft al een hapje of drankje mee te geven naar het feest. De mogelijkheden zijn dus eindeloos. Het ligt er maar net aan wat uw wensen zijn en of dit natuurlijk allemaal binnen uw budget valt. Hier kan Evenses echter ook met u over nadenken om de goedkoopste prijs kwaliteit deals te maken voor een perfecte bruiloft!

Receptie bruiloft receptie bruiloft

Receptie bruiloft boekingen

Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden dan die nu benoemd zijn om uw bruiloft mee in te vullen. Hieronder staan een aantal voorbeelden waar u wellicht nieuwe inspiratie van krijgt voor uw bruiloft of ander feest wat er aan staat te komen!

Receptie bruiloft boekingen worden altijd met plezier georganiseerd en receptie bruiloft boekingen zijn vaak een enorm succes voor het getrouwde stel.

Bij Evenses kunt u:

Gegarandeerd een prachtige invulling van uw evenement door een van onze vele professionele artiesten.



Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijksfeest?

Bij het te organiseren huwelijk is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bruiloft gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een ceremonie te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het huwelijk waar iedereen losgaat op een avondfeest. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijk?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bruiloft. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw bruiloft. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bruiloften. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bruiloft?

Het belangrijkste om op te letten bij een bruiloft organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen. Het is de belangrijkste dag uit uw leven dus vooral genieten!

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp