• Schmink & Glittertattoo Artist boeken
  • Schminkster
  • Glittertattoo artiest
  • schminken
  • schminken kind
  • glittertattoo
  • schmink
  • geschminkt
  • geschminkte kinderen
  • schmink kinderen
  • schminktafel
Schmink & Glittertattoo Artist boeken
Schminkster
Glittertattoo artiest
schminken
schminken kind
glittertattoo
schmink
geschminkt

Schmink & Glittertattoo Artist

€ 100 - € 400
5 (5 Beoordelingen)

Over Schmink & Glittertattoo Artist

Wat biedt Schmink & Glittertattoo Artist?

Grappige schmink maskers voor een kinderfeest, carnaval of sportwedstrijd. Elke feest met een schmink zal nog lang in de herinnering blijven.

Wil je een stralend feest? Nodig Schmink & Glittertattoo Artist uit en zij zal een onvergetelijke sfeer creëren voor uw feest. Zij zal elk patroon, masker, naam of logo op je lichaam schilderen. Zij heeft veel ervaring, een groot kleurenpalet, glitter en schildert snel en mooi!

Wie is Schmink & Glittertattoo Artist?

Schmink & Glittertattoo Artist is een schminkerster en glittertattoo artiest. Van jongs af aan is zij gepassioneerd bezig met tekenen en schilderen. Na haar schooltijd besloot zij verder te studeren aan de universiteit, waar zij zich verdiepte in traditionele schilderijen en ornamenten van verschillende culturen. Als student tekende zij gezichtsmaskers voor kinderen in een pretpark. De kleine klanten en hun ouders waren erg blij met hun maskers. Daardoor begonnen de ouders haar uit te nodigen voor verjaardagsfeestjes van kinderen.
Zo groeide de hobby uit in haar beroep! Je kunt Schmink & Glittertattoo Artist vinden op kinderverjaardagen, festivals, openingen en presentaties.

Bij Evenses kunt u:

Ontvang de beschikbaarheid van Schmink & Glittertattoo Artist
Starttijd

5 Beoordelingen
5 (5 Beoordelingen)

Marlies
Schmink & Glittertattoo Artist was aanwezig op ons straatfestival Garderen Slaat Door! Een tafel en 2 stoelen is alles wat ze nodig heeft om de kinderen te schminken met de mooiste afbeeldingen. Prima voor elkaar!
Wavin
Op ons bedrijfsfeest heeft Schmink & Glittertattoo Artist een super leuke bijdrage geleverd door haar mooie creaties te schilderen bij onze collega's, hun vrienden, familie en kinderen!
Bernice
Een hele beleefde dame die goed weet wat ze doet en de kinderen vermaakt.
M
Het was super leuk. De kinderen waren hartstikke blij met alle creaties. Mooie kleuren. Ze nam echt de tijd voor alle kinderen. Ik raad haar aan!
+ bekijk alle reviews

FAQ

Waar beginnen bij het organiseren van een carnavalsfeest?

Het is belangrijk om te beginnen met het plannen van het thema, de locatie en de datum van het feest. Zodra u deze elementen heeft vastgesteld, kunt u beginnen met het plannen van de decoraties, kostuums, muziek en entertainment.

Wat voor soort carnavalsartiesten huren?

Er zijn veel verschillende soorten carnavalsartiesten die u kunt huren, waaronder dansers, acrobaten, clowns, steltenlopers, muzikanten en meer. Het type artiest dat u kiest, hangt af van het thema van uw evenement, de leeftijd van uw publiek en uw budget.

Hoe lang duren de optredens van een carnavalsartiest?

Dit hangt af van het type carnavalsartiest en uw behoeften. Sommige optredens duren slechts enkele minuten, terwijl andere een paar uur kunnen duren. Het is belangrijk om de duur van de optredens te bespreken met de artiest om ervoor te zorgen dat het past bij uw evenement.

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijksfeest?

Bij het te organiseren huwelijk is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bruiloft gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een ceremonie te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het huwelijk waar iedereen losgaat op een avondfeest. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijk?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bruiloft. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw bruiloft. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bruiloften. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bruiloft?

Het belangrijkste om op te letten bij een bruiloft organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen. Het is de belangrijkste dag uit uw leven dus vooral genieten!

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat is het leukste entertainment voor het kinderfeest?

Het kiezen van het juiste entertainment hangt af van een aantal factoren, zoals de leeftijd van de kinderen, de grootte van het evenement, de locatie, het budget en de interesses van de kinderen. Het is belangrijk om te zoeken naar entertainment dat past bij de specifieke behoeften van jouw evenement en dat geschikt is voor de leeftijdsgroep van de kinderen.

Waarom entertainment boeken voor de feestdagen?

Entertainment boeken voor feestdagen kan een goede manier zijn om de feestvreugde te verhogen en een leuke en memorabele ervaring te bieden voor gasten. Het kan variëren van muzikanten, komieken, goochelaars, dansers en andere performers die een feestelijke sfeer creëren en gasten vermaken. Bovendien kan het bijdragen aan het creëren van een positieve en feestelijke sfeer, en kan het helpen om een gevoel van samenhorigheid en feestvreugde te bevorderen tijdens de vakantieperiode.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Schmink & Glittertattoo Artist boeken Schmink & Glittertattoo Artist
€ 100 - € 400
5 (5 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar