Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Gemaskerd bal
100% match

Gemaskerd bal

Boek een compleet georganiseerd mysterieus gemaskerd bal voor uw gelegenheid!
Bent u ook fan van Bridgerton, of lijkt het u leuk om ooit een gemaskerd bal bij te wonen? Organiseer zelf een ge...
Lees meer

5 (7 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
White party
100% match

White party

Boek een compleet georganiseerde white party voor uw gelegenheid!
Wij bij Evenses helpen u graag bij het organiseren van een white party. Samen met u stellen wij een totaalpakket samen passen...
Lees meer

prijs op aanvraag
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Bedrijfsfeest

Bedrijfsfeest op de planning? Dus het bedrijf waar u werkt organiseert iedere zomer een grote borrel en bent u gevraagd voor de bedrijfsfeest organisatie? Hebben uw collega's en u een goed jaar achter de rug, en gaat dat gevierd worden met een of meerdere leuke bedrijfsfeestjes? Of komt er binnenkort misschien een jubileum aan op het werk en willen jullie daar graag met z'n allen iets speciaals voor doen? Wat u ook in gedachten heeft, veel is mogelijk maar tijdrovend. Hebt u ook wel eens overwogen om een bedrijfsfeest te organiseren met de hulp van een ervaren entertainmentbureau als Evenses?

Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bedrijfsfeest het precies is en op hoeveel man er ongeveer gerekend kan worden, maar neem het maar van ons aan dat het bedrijfsfeest organiseren heel wat tijd kan kosten. Naast het boeken en voorbereiden van de bedrijfsfeestjes locatie moet u hoogstwaarschijnlijk ook rekening houden met wat logistieke elementen en het regelen van de catering. Daar komt nog bij dat er misschien nood is aan wat aanvullend entertainment en dat u ook zelf het werk nog wil kunnen uitvoeren in combinatie met de bedrijfsfeest organisatie. Op dat vlak kan Evenses u uitstekend ondersteunen.

Bedrijfsfeest organiseren

Alles voor een geslaagd bedrijfsfeest

U moet het bedrijfsfeest organiseren, alleen weet u niet precies in wat voor stijl het gaat zijn. Houden jullie bijvoorbeeld een bedrijfsborrel, met een hapje en een leuke presentatie of zoek je iets met een festival, attractie of circus of karaoke thema? Dan kunt u het beste een kijkje nemen bij de onze cateringopties en gaan voor bediening op locatie. Wilt u een interessante spreker zoals bijvoorbeeld Tess Milne, Roxanne of oud-schaatser Marianne Timmer? Zoekt u toch iets meer in de feestelijke richting voor de te organiseren bedrijfsfeestjes? Dan kunnen wij u voorzien van alles van DJ's zoals Rob Black, artiesten als Waylon en John de Bever tot bands en aankleding op locatie.
Wij bieden alles aan voor het perfecte bedrijfsfeest, niets is te vergezocht en wij gaan verder dan verzorging van de catering, DJ's, bands, aankleding en u kan het zo gek niet bedenken of wij kunnen het wel regelen. Zo hebben wij een hele waslijst aan leuke toevoegingen voor uw personeelsfeest.

Personeelsfeest.jpg

- Catering voor op uw bedrijfsfeest

Wat dacht u er bijvoorbeeld van als wij aan de slag gaan met de bedrijfsfeestjes catering voor en na het diner op jullie personeelsfeest? U hoeft ons enkel uit te leggen wat het thema van jullie bedrijfsfeest wordt, wie er allemaal aanwezig zullen zijn, en wat jullie voorkeuren zijn voor bijvoorbeeld hapjesschalen en diner. Op basis van uw input gaan wij dan aan de slag om de perfecte bedrijfsfeest catering te regelen. De catering bedrijfsfeest kan bestaan uit een geheel buffet of juist een constante stroom van lekkere hapjes of foodtrucks. Zo hoeft u zich daar niet de hele tijd mee bezig te houden en houdt u ook tijd over voor andere taken als de gastenlijst, een eventuele tafelplanning, en andere dingen die u belangrijk acht voor het bedrijfsfeest.

- Entertainment op uw bedrijfsfeest

Ook voor al het entertainment tijdens het bedrijfsfeest zelf kunnen wij van grote toegevoegde waarde zijn voor u als bedrijfsfeest organisator. Zoals we eerder al schreven, wilt u waarschijnlijk zelf ook een beetje kunnen genieten van de feestelijkheden die u heeft georganiseerd. Deze lasten kunnen uit handen genomen worden als u bij ons al het entertainment voor uw bedrijfsfeest regelt. Wij kunnen het feest voorzien van personeel op de bedrijfsfeest locatie, photobooths neerzetten en alle opbouw verzorgen. Is het bedrijfsfeest zakelijk of heeft u een gek thema, wij weten er wel wat voor! Vooraf aan het bedrijfsfeest is het misschien een idee een workshop, act of activiteit op de planning zetten.

- Bediening op locatie

Als u echter constant in de weer moet zijn van alles en nog wat, van het serveren van het eten en het in de gaten houden van de bar tot het instrueren van de band en het socializen met de andere aanwezigen tijdens het bedrijfsfeest, gaat dat moeilijk worden. Wij kunnen u assisteren met het bedrijfsfeestje organiseren en in goede banen te leiden, bijvoorbeeld door op zoek te gaan naar kwaliteitspersoneel om eten en drinken te serveren of een hostess die de mensen welkom heet bij aankomst en hen ook een goede reis wenst bij vertrek. Moet het allemaal wat losser? Dan zijn onze PR-Girls een uitgelezen kans of kiest u er juist voor om tijdens het evenement een party manager die alles uit handen neemt te boeken.

Als gevolg van alle opties die er bestaan wat betreft het boeken van verschillende bedrijfsfeesten, kan het soms wel lastig zijn om te weten wat er precies allemaal mogelijk is en wat het beste zou passen bij uw bedrijfsfeest. Om die reden is het wel handig om bij het boeken van bedrijfsfeesten samen te werken met een partij die ervaring heeft op het gebied van dergelijke boekingen. Evenses is zo'n partij. Niet alleen beschikken wij over een enorm aanbod opties, maar hebben wij door de jaren heen ook al talloze bedrijfsfeesten geboekt en georganiseerd voor onze klanten. Die expertise en die ervaring stellen we graag ter beschikking, zodat u het perfecte bedrijfsfeest kan boeken voor de gelegenheid.

Een bedrijfsfeestjes organiseren om los te gaan

Stel u bent opgedragen of aan het plannen voor een bedrijfsfeestje voor uw personeel en er moet gewoonweg keihard gefeest gaan worden, dan wilt u natuurlijk ook genoeg entertainment op uw personeelsfeest hebben. Ook hiervoor hebben wij een verscheidenheid aan opties die het bedrijfsfeest organiseren een stuk makkelijker maakt. Het eerste wat ter sprake moet komen tijdens de organisatie is wel het bedrijfsfeest thema dat er aan te pas zal komen. Dit is natuurlijk niet noodzakelijk, maar een bedrijfsfeest thema maakt de aankleding van het personeelsfeest wel een stuk makkelijker. Eenmaal een thema bedacht is het slechts een zaak om alle belangrijke onderdelen van het bedrijfsfeest van te voren te regelen.

bedrijfsfeest organiseren.jpg

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is het natuurlijk belangrijk nadat jullie je bedrijfsfeest thema hebben gekozen om de locatie goed op orde te hebben. Doen jullie dit ergens op kantoor? Dan is het een aanrader om een passend podium te regelen voor de optredens op het personeelsfeest. Als extra aankleding voor de bedrijfsfeest locatie is het huren van een verlichte dansvloer een leuke optie, dit geeft de ruimte sfeer en is ook nog zeer naar smaak aan te passen met de kleuren. Helemaal all out gaan? Er is ook de mogelijkheid licht en geluid en lasershows te huren, van klein tot groot en voor alle bedrijfsfeesten. Let wel op, vaak zit bij het boeken van onze artiesten ook al een geluidsinstallatie inbegrepen, al zijn deze vaak geschikt tot groepsgroottes van 100 à 150 man. Heeft u nu alles voor de bedrijfsfeest locatie nu voorzien? Dan op naar de optredens!

- DJ's voor elke smaak

Een bedrijfsfeest organiseren gaat niet zonder het kiezen van passende optredens. De keuze voor een goede bedrijfsfeest DJ is van groot belang, dit omdat de DJ wel alle hitjes die populair zijn onder uw personeel moet kunnen draaien en er voor zorgt dat uw personeelsfeest niet een sof wordt. Wij bieden bijvoorbeeld DJ's aan die hun weg volledig weten te vinden in de 80's & de 90's, maar bijvoorbeeld ook DJ's die helemaal thuis zijn in de House, Disco of gewoon allround. Wij hebben voor elk personeelsfeest een passende DJ. Eventueel zelf aan de slag als DJ bedrijfsfeest? Er is veel mogelijk in samenspraak met onze artiesten en materiaalverhuur om zelf even een plek achter de booth te nemen.

- Feestelijke bands

Ondanks de grote verschillen die er bestaan tussen bedrijfsfeesten hebben de meesten toch in ieder geval één ding in gemeen: muziek. Natuurlijk, u kunt altijd kiezen voor een afspeellijstje op Spotify of zelfs Youtube en die gewoon af laten spelen over het speakersysteem van de bedrijfsfeest locatie, maar het is ook mogelijk een stapje verder te gaan en voor wat live muziek zorgen. Hierin valt ook weer een brede keuze te maken tussen welke types band op uw te organiseren bedrijfsfeest gaat spelen. Zal de sfeer meer rustig en formeel zijn op het feest? Dan zou een klassieke popband of een jazzband wel eens heel goed in het straatje van uw bedrijfsfeest kunnen passen. Gaan jullie eerst eten en daarna uit jullie dak? Open het bedrijfsfeest dan bijvoorbeeld met een passende band als de populaire Party Collective om die dan op te volgen door een dance DJ te boeken, eventueel in combinatie met een lasershow of een show van een VJ. Organiseer je een kerstfeest voor je bedrijf, boek dan een kerstband bij Evenses. De keuze is in ieder geval reuze!

- Onmisbare extra's voor op het personeelsfeest

Optredens check, aankleding check, catering check, dan op naar alle leuke toevoegingen die uw personeelsfeest net dat extra beetje shine geven! Eén van de belangrijksten hierbij is eigenlijk wel de verslaglegging van de avond, oftewel een foto- of videograaf! Laat ze rondlopen tijdens het evenement om de mooiste momenten vast te leggen zodat het personeelsfeest niet snel vergeten zal worden. Toch de medewerkers zelf foto's laten maken? Kies dan voor de photobooth, die ook nog eens gepersonaliseerde foto's laat printen met de naam van uw bedrijf en/of een logo. Iets actievers als toevoeging op het bedrijfsfeest is ook een mogelijkheid, dan kunt u bijvoorbeeld roulette of pokertafels neerzetten, waar iedereen even een handje of een ronde kan meespelen.

Personeelsfeest organiseren, makkelijk en zonder zorgen!

Wat voor soort bedrijfsfeest u ook naar op zoek bent, bij Evenses helpen we u graag met het vinden en boeken van de ideale keuze. Om te beginnen, kunt u al eens een kijkje nemen op onze website. U kunt met behulp van de zoekmachine door ons aanbod scrollen, onder andere door te filteren op het budget dat u wil uitgeven. Daarnaast vindt u hier ook een heel aantal reviews van mensen die al eens de services, producten, en acts in kwestie hebben geboekt voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest. Zo weet u meteen wat voor vlees u in de kuip heeft voor uw bedrijfsfeest. Dat kan u al een eindje op weg helpen wat betreft het boeken van een bedrijfsfeest. Verder zijn onze bookers en entertainment specialisten zeven dagen per week bereikbaar, zowel via het offerteformulier op onze website als per e-mail en telefoon.

Heeft u nog vragen over het boeken van een van onze artiesten voor uw te organiseren bedrijfsfeest? Neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers. We helpen u graag verder met uw vragen over het boeken van artiesten voor uw bedrijfsfeest.



Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp